מוצרי פרסום
אחת הדרכים הטובות ביותר לשווק את החברה, למתג ולפרסם אותה היא על ידי מוצרי פרסום שונים. מאמר זה יגולל בפני הקוראים מהו תפקיד מוצרי הפרסום בתהליך זה וכיצד הם עושים את העבודה.

מהי המטרה?
רבים שואלים את עצמם האם מוצרי פרסום מהווים את הדרך הטובה ביותר למתג חברה והאם בחירה זו אינה נראית כאילו החברה מתאמצת על מנת לפרסם את עצמה על ידי חלוקת מתנות ומוצרים שונים עליהם מוטבע השם/סלוגן/לוגו שלה. התשובה היא לא.
אנשים אוהבים לקבל דברים והם מודעים לעובדה כי חברה שמספקת מתנות שונות בדמות מוצרי פרסום היא חברה שמעוניינת לרקום קשרי גומלין בין לקוחות פוטנציאליים לבין החברה. הם מודעים לכך שעסק מוציא כסף בשלב מסוים וזאת על מנת להכניס סכום כסף בשלב אחר. בנוסף, חברות רבות משתמשות באמצעי פרסום על מנת להעביר מסר ספציפי.

אמצעי פרסום- מוצרים פרסום ועוד
חשוב לקחת בחשבון כי יש דרכים רבות לפרסם חברה, מוצר, שירות או אירוע אותו החברה מתכננת לערוך. המטרה העיקרית של כל חברה שמוציאה כסף על פרסום היא לזכות לרווחים שיכסו את הוצאות הפרסום ויספקו רווחים לחברה.
נכון להיום חברות משתמשות  באמצעי תקשורת, אינטרנט ומוצרי פרסום שונים על מנת לזכות בלקוחות, אך המוצרים אותם החברה מחלקת לקהל עובדיה או מוצרים אותם היא מחלקת במסגרת אירוע יחצ”נות או כל אירוע אחר מהווים את הדרך האטרקטיבית לזכות בלקוחות ולכן גם הפופולארית ביותר. שימוש במוצרים שונים עליהם מתנוסס הסלוגן של החברה או הלוגו ומשמשים את האנשים מבחינה פונקציונאלית ומבחינה אסתטית מהווה את הדרך הטובה ביותר לקדם את החברה, מוצריה ושירותיה. אנשים תמיד זוכרים מתנות שניתנו להם על ידי חברה זו או אחרת ונוטים לחזור אליה.