אירועים לחברות, המדריך השלם
אירועים לחברות הפכו לטרנד בשנים האחרונות, ולחלק בלתי נפרד מהווי החברה. פעם בשנה לפחות יוצאים כל עובדי החברה לפעילות בלתי שגרתית, מהנה ומגבשת. אירועים לחברות הם ההזדמנות הטובה ביותר לעובדים ולמנהלים לבלות ולהנות יחד, וגם לחזק את הקשר הבינאישי בין העובדים. אירועי חברה, נוסף על היותם מהנים וחוויתיים, הם גם דרך מצויינת לסכם פעילות תקופתית, ולהציב את המטרות והיעדים לתקופה הבאה. ישנם סוגים רבים ושונים של אירועי חברה, כאשר השוני בין האירועים השונים נובע מצרכי החברה השונים, ומן המטרות השונות. אותם החברה מעוניינת להשיג במהלך האירוע. לעיתים, בעלי החברה בוחרים לשלב באירוע גם טקסים רשמיים כגון: טקסי הסמכה שונים, טקס עובדים מצטיינים, טקסי פרידה, או טקסי הענקת פרסים. יתר על כן, קיימים אירועים לחברות המבוססים על פעילויות שונות כמו: ערבי קריוקי, ערבי חברה, סדנאות שונות ועוד. מטרת האירועים החברתיים היא לרוב חיזוק הקשרים הבינאישיים, יציאה משגרת העבודה, חיזוק קשרים קיימים ויצירה של מוטיבציה בקרב העובדים.

אירועים לחברות, המדריך השלם
אירועים לחברות, המדריך השלם

כיצד ניתן לתכנן אירוע חברה מוצלח?
בעת תכנון של אירוע חברה מוצלח יש לשים לב למספר פרמטרים חשובים:

  • תכנון לוגיסטי: את התכנון הלוגיסטי של האירוע קשה להשאיר למנהלים או לבכירים בחברה, לכן חשוב מאוד לשלב תמיכה של מפיק חיצוני לצורך ארגון האירוע. שילוב של מפיק חיצוני חוסך הרבה ריצות ומבטיח את הצלחת האירוע. מפיק אירועים ידע לארגן את האירוע על כל פרטיו, ולדאוג לציוד הטכני, למקום ולשאר צרכי האירוע.
  • המיקום: חשוב מאוד לא לערוך את האירוע במקום העבודה על מנת לנסות ולשבור את השגרה כמה שניתן. מומלץ לדאוג כי המקום בו יערך האירוע יהיה מקום מרכזי ונגיש לרוב העובדים, ויש לדאוג גם לתנאי מזג האוויר ולהערך בהתאם. אולם סגור אינו יפתח תלות בתנאי אקלים קיצוניים, וגם יתרום רבות לאינטימיות ולאווירה הכללית באירוע.
  • אופי: מומלץ מאוד להתאים את אופיו של האירוע לכלל העובדים על מנת ליצור מצב בו כולם נהנים ולוקחים חלק פעיל בחגיגה. ניתן להיוועץ בעובדי החברה ולתת להם את אפשרויות הבחירה, ויש להתחשב בגיל העובדים, במין, באופי ובתחומי העניין הכללים של החברה.

אילו תכנים ניתן להעביר באירועים לחברות?
התכנים השונים המועברים באירועים לחברות משתנים בהתאם לצרכי החברה ולמטרות השונות אותם רוצה להשיג ההנהלה מהאירוע. קיימים שלושה תכנים עיקריים שניתן לשלב באירועים השונים:

  • עבודת צוות: עבודת צוות היא פרמטר שתמיד טוב לתחזק. אירועים מן הסוג הזה יעבירו פעילות הדורשת עבודה משותפת וחיזוק התקשורת ויחסי האנוש, והתוצאות יהיו העצמת תחושת השייכות, ובניה של קשרים חדשים.
  • תחרותיות: אירועים המשלבים חלוקה של העובדים לקבוצות ויצירת תחרויות שונות תורמים לגיבוש של העובדים בשל הדבקות במטרה אחת.
  • הדרכות: ישנן סדנאות שונות אשר מטרתן להעביר הדרכות מעניינות בתחומים שונים, ולהעניק ידע וערך מוסף ליום הכיף.

Leave A Reply