עוד מימי קום המדינה, דרך "חגיגה בסנוקר" ועד לימינו אנו, שולחנות משחק מהווים סיפור הצלחה חוצה מגזרים, מגדרים וגילאים. מהחוכמה של שולחן הסנוקר, דרך האדרנלין שבשולחן ההוקי אוויר ועד לשיגעון שבשולחן הכדורגל הוותיק. למרות שהקידמה הטכנולוגית גורמת לשולחנות המהנים להיראות כמו מוצג במוזיאון עתיקות, הם עדיין כאן, מצליחים ופופולאריים מתמיד. עומדים בפני אירוע שמח כמו שבת חתן? שולחנות משחק להשכרה עשויים לעשות את ההבדל בין אירוע מהנה לאירוע שלא יפסיקו לדבר עליו!

השכרת שולחנות משחק

לפני שנרד לעובי הקורה, הנה כמה כללים שיעזרו לכם בכל הקשור אל השכרת שולחנות בצורה נכונה:

  • ראשית – אין טוב ממראה עיניים. השכרת שולחנות משחק אפשרית בגדלים שונים, כששולחנות קטנים מדי מוציאים כמעט את כל החוויה כשמבוגרים משחקים בהם. גם את איכות השולחן, פגיעות, שריטות וחתכים וכדומה לא תוכלו לראות דרך תמונה באתר החברה.
  • שנית – (ובהקשר לנקודה הראשונה), בדיוק כמו בהשכרת רכב או אופנוע ים – בדקו את תקינות השולחן ומצבו הפיסי לפני ההשכרה. יש פגיעות? צלמו! שלא יבואו אליכם בטענות אחר כך.
  • שלישית – חברות רבות מציעות שולחנות משחק להשכרה. בחרו בחברה אמינה שתעניק לכם שקט נפשי. קראתם ביקורות שליליות רבות על חברה מסוימת? עדיף להימנע. נושאים כמו איחורים, אמינות ("האותיות הקטנות"), מצב הציוד וכו' הם פרמטרים חשובים שעלולים לחרב לכם את האירוע. חשוב גם לערוך חוזה השכרה מסודר ולא לסמוך על הבטחות בעל פה כאלו ואחרות.

שולחנות משחק להשכרה – הכוכבים הגדולים

מספר אפשרויות של שולחנות משחק להשכרה קיימות ומצליחות לאורך שנים. במקום הראשון נמצא שולחן ההוקי אוויר, המגיע בשלל גדלים, עיצובים וגרסאות, כולל הדגמים החדשים ביותר, המציעים משחק משותף לשלושה או ארבעה שחקנים בו זמנית. שימו לב לגודל השולחן! במקום השני (ולא הרחק מאחור) נמצא שולחן הסנוקר המפורסם, המציע משחק בדציבלים נמוכים ורגועים, עם הרבה צורך בחוכמה, טכניקה, דיוק ומחשבה. שולחן טניס השולחן מצליח אף-הוא ונחשב להיט באירועים כמו שבת חתן, ואל תספידו גם את הוותיק שבחבורה – שולחן הכדורגל הישן והטוב. ישנם שולחנות נוספים, אך אלו, ללא ספק, המוצלחים שבחבורה. נמליץ להוסיף משחקים נוספים, דוגמת באולינג נייד, פוקר, קליעה למטרה וכדומה, להשלמת החוויה.

שולחנות משחק להשכרה – טווח מחירים

מחירי שולחנות משחק להשכרה תלויים במספר פרמטרים, בראשם מספר השולחנות וזמן ההשכרה. גם סוג השולחנות, מיקום האירוע ועוד משפיעים על המחיר הסופי. לשם המחשה, השכרה לשעתיים של שולחן הוקי אוויר וטניס שולחן, תעלה לכם בין 250 ל-400 ₪ בלבד. השכרה ל-5 שעות של כל ארבעת השולחנות שהוזכרו קודם, כבר תגזול מכסכם סביב 1,000-1,500 ₪. יהיה המחיר אשר יהיה, החוויה לכם ולאורחים שלכם, בהחלט שווה את ההשקעה. השכרת שולחנות משחק – כיף גדול שלא נגמר. תיהנו!

שולחנות משחק להשכרה – הכוכבים הגדולים
שולחנות משחק להשכרה – הכוכבים הגדולים

Leave A Reply