אירוע לילדים כמו "יום הולדת", "מסיבת כיתה" או חגיגת בת מצווה לא יכול להיות שלם בלי אטרקציות ומשחקים מעניינים ומשמחים, אך גם לאוכל טעים, כזה שהילדים אוהבים, יש תפקיד מכריע. כשאנחנו היינו ילדים, מקובל היה לאכול קצת חטיפים וסוכריות עדשים בצלחת פלסטיק, אבל המודעות ההולכת וגוברת לתזונה בריאה ובעלת ערך תזונתי, הובילה לכך שהיום צריך להתאמץ קצת יותר.

אין הרבה הורים שיכולים להכין אוכל טעים ומזין ל-30 ילדים בלי לסתום את הכיור או להזיע שעות במטבח, ולכן אחד הפתרונות היותר נוחים היא לבצע הזמנה של דוכני מזון בצורת קייטרינג חלבי שמתאים לילדים. קייטרינג חלבי טעים ואיכותי, יכול להוות תחליף לארוחת ערב ובניגוד לאוכל בשרי, הוא לא מכביד על הקיבה ומעייף את הילדים. בונוס נוסף – קייטרינג חלבי מתאים גם צמחוניים צעירים ולכאלו המקפידים על כשרות.

יש לא מעט מנות ואפילו תבשילים מסורתיים שיכולים לעמוד באתגר: לדוגמה, מאפים מלוחים, לביבות וקציצות מירקות, לזניה חלבית, פיצות, טורטיות עם פלפלים, גבינות, סלמון או אבוקדו, פסטות, פוטטו צ'יפס תוצרת בית, תירס חם ועוד. ההזמנה חוסכת את קניות חומרי הגלם הטריים, שעלולות להערך מספר שעות ובכך מקלה על הלחץ הארגוני לפני המסיבה.

לפני שמחליטים ממה להרכיב את התפריט, רצוי להתייעץ עם מספר ילדים האחראיים על ארגון המסיבה על מנת לוודא שבחירת המזון תהיה תואמת לטעמם של הסועדים הצעירים. ילדים בדרך כלל יודעים הכי טוב מה מתאים להם ובשלב הזה הטעמים שלהם עדיין די דומים. ברוב חברות הקייטרינג גם ישמחו לתת לכם הצעות לתפריטים פופולאריים והרבה מהן מציעות מנות שהוכנו במיוחד עבור ילדים.

פינגר פוד

בשנים האחרונות מאכלי "פינגר פוד" נעשו פופולאריים מאוד מכיוון שהם לא מחייבים ישיבה סביב שולחן או אכילה ממושכת, מה שיכול להיות מושלם גם לילדים שעוברים מעמדה אחת לשנייה באירוע או מתרוצצים בחוץ. רוב מנות הפינגר פוד כמו קישים או כריכים מוגשות קרות או בטמפרטורת החדר, כך שהן יכולות להתאים לכל חלק באירוע ואין צורך לחמם אותן מחדש. פינגר פוד יכול לחשוף אפילו ילדים בררניים באוכל (ואילו ילדים הם לא כאלו?) לטעמים חדשים שהם בדרך כלל לא היו מוכנים לנסות אם הם היו מונחים לפניהם על צלחת.

פינגר פוד
פינגר פוד

קינוחים

אירוע לילדים לא יכול להיות שלם בלי מבחר של קינוחים. כיום מקובל מאוד להציע קינוחים אישיים המוגשים מבר מתוקים במנות קטנות שכל אחד לוקח לעצמו כמו למשל, מוס שוקולד, סלט פירות, גלידות ועוד. הקינוחים האישיים לא רק משלימים את הקונספט של הפינגר פוד, אלא מאפשרים לשלוט בכמויות ולמנוע מצב שבו הילדים "יתמלאו ממתוקים". מי שרוצה ללכת צעד אחד קדימה יכול לשדרג את האירוע עם אטרקציות אוכל נוספות כמו למשל מפלי שוקולד, דוכני יוגורט בהרכבה עצמית, פינת שיקים ומיצים מירקות טריים ועוד.

Leave A Reply