אין ילד שלא אוהב ללכת לג'ימבורי, קרי, מתחם השעשועים המהנה הכולל מתקנים מתנפחים, מסלולי מכשולים, נדנדות מתנפחות, מגלשות, בריכת כדורים צבעונית, חביות, מתקני שיווי משקל ועוד. אם בעבר, ההורים נהגו לקחת את הילדים לגני השעשועים ולחזור ישירות לאמבטיה על מנת לשטוף את כמות החול העצומה שאיתה הילד חזר הביתה, כיום התחליף המוצלח הוא הג'מבורי. הפתעה נוספת היא שכיום מתקני הג'ימבורי יכולים להגיע עד אליכם לרגל אירוע משמח זה או אחר של הילד וזאת באמצעות שירות ג'ימבורי להשכרה .

מה כל כך מוצלח בג'ימבורי?

בניגוד לגני שעשועים בהם רוב הילדים נהנים לשהות בארגז החול, לעלות למגלשה הגבוהה ביותר ולדרוש שהילדים האחרים ירדו מהנדנדות כדי שגם הם יוכלו לעלות, הג'ימבורי הוא עולם שונה. כאן, הילדים (וגם ההורים) נהנים ממתקנים בטיחותיים שונים הממוקמים לעיתים באיזור סגור וממוזג והכי חשוב ממתקנים התורמים רבות להתפתחותם. הילדים לרוב יעדיפו את הג'ימבורי הכולל מתקנים קלי משקל , צבעוניים, רכים ונעימים לעין בהם ניתן לבצע מגוון פעולות ואף להכיר חברים חדשים וזאת על פני מתקני המשחקים בימים החמים והקרים הממוקמים במתחם החיצוני של הגן שעשועים.

אז איך הג'ימבורי יתרום להתפתחות ילדכם?

הג'ימבורי תורם רבות להתפתחות הילדים, שכן מדובר על מתחם שמאגד משחקים המותאמים לגילאי הילדים (ופעוטות), משחקים המספקים להם את כל אותם גירויים חושיים ואתגריים שעוזרים להתפתחותם. מתקני ג'ימבורי להשכרה יאפשרו לילדכם ליהנות מקפיצה אל תוך בריכת הכדורים הרכה, תפיסת הכדורים, מישושם וזריקתם. טיפוס וגלישה ממתקנים שונים. זחילה במעברים הצרים ובמנהרות המיוחדות של המתקנים ועוד. השכרת ג'ימבורי (מתקני ג'ימבורי להשכרה) תתרום לילדכם בכל הקשור אל:

  • קורדינציה – המתקנים המתנפחים השונים יעזרו לילדכם לשפר את הקורדינציה שלהם.
  • תקשורת – מתקנים אלו יעזרו בשיפור יכולות התקשורת והמשחק של ילדכם.
  • שיווי משקל – הם יעזרו לילדכם בכל הקשור אל שיפור שיווי המשקל של רגלי הילדים והיציבות שלהם.

השכרת ג'ימבורי כל האפשרויות

טרם השכרת ג'ימבורי חשוב לקחת בחשבון שהיצע האפשרויות גדול וחשוב להתאים את החבילה לגילאי הילדים ולסוג הפעילות בהם אתם ההורים מעוניינים. נכון להיום האפשרויות העומדות בפניכם הם:

  • ג'מבורי להשכרה בריכת כדורים – אידיאלית לילדים שכן היא מאפשרת להם להבחין בין צבעים שונים, לזרוק ולתפוס כדורים קלי משקל, לקום ולשבת בבריכה, לסדר את כל הכדורים שנפלו מהבריכה בתוך הבריכה ועוד. כאן הילד יתאמן על תנועה, סדר וארגון, למידת צבעים, קורדינציה ושיווקי משקל בעת זריקת ותפיסת הכדור ועוד.
  • פופים ומזרונים – סביבה רכה וצבעונית אשר תאפשר לילד לבצע כל פעילות גופנית בה יחשוק, אם הכוונה היא לקפיצות, , שכיבה, גלגולים וזחילה על המזרונים והפופים.
  • חביות וחצי חביות – חביות חלולות וצבעוניות רכות למגע וקלות משקל. הילדים יוכלו לזחול בתוך החבית, להתגלגל בה, להרים אותה, לשבת עליה ועוד.

כמו כן, ניתן לשכור חבילות ג'ימבורי המותאמות לגיל הילד ורמת התפתחותו, חבילות במחירים אטרקטיביים הכוללות מזרני הגנה ומתקנים שונים, כמו למשל נדנדות, מתקני חיות, מדרגות, גלילים ועוד. בהצלחה!

מה כל כך מוצלח בג'ימבורי?
מה כל כך מוצלח בג'ימבורי?

Leave A Reply