היא מתקרבת בצעדי ענק. היא עומדת להפוך את ילדכם למאושר בין כל הילדים ומידת ההצלחה שלה תלויה בעיקר בכם, ההורים. יום ההולדת של אהוב לבכם כבר ממש מעבר לפינה, וזה בדיוק הזמן להיערך בהתאם. הפעלות, משחקים, אוכל ומוסיקה כבר יש. אבל מה עם הכוכב האמיתי של החגיגה? מתנפחים להשכרה – כי בלעדיהם, זו לא באמת חגיגה.

מתנפחים להשכרה – למה זה כדאי

אין ספק, הילדים של היום יודעים בדיוק מה הם רוצים. ועם כל הכבוד לבמבה ולתחרות משיכה בחבל, מרכז ההנאה של הקטנטנים מתחיל ונגמר במתקנים המתנפחים שמהווים אטרקציה מגניבה ופעילה בימי הולדת. מחפשים סיבות מדוע כדאי לבחור בז'אנר של מתנפחים להשכרה? אז הסיבה הראשונה והעיקרית היא שהילד שלכם יחווה את ההנאה של חייו! סיבות נוספות לבחירת אטרקציה זו למסיבת יום ההולדת של ילדכם הן:

  • היצע גדול של אפשרויות – שפע אדיר של אפשרויות למתקנים שונים.
  • התאמה לגילאי הילדים – אפשרות למתקנים כבר מגיל שנתיים ועד גיל חטיבת ביניים אפילו (כן, גם בני 13 נהנים להשתולל על טרמפולינות ומגלשות מים).
  • בטיחות מעל הכל – מדובר בפעילות בטוחה לחלוטין.
  • הקמה ידידותית למשתמש – הקמת המתקנים מהירה ופשוטה.
  • עלויות – המחירים זולים מכפי שאתם נוטים לחשוב ובקיצור – כל הדרכים מוליכות אל השכרת מתנפחים.
 

השכרת מתנפחים – האפשרויות העיקריות

שלל אפשרויות עומדות לרשותכם בכל הקשור אל השכרת מתקנים מתנפחים, כאשר הפופולאריות ביותר הן אלו: מתנפחים לקטנטנים מגיל שנתיים – מתנפח בצורת טירה "רגילה" / טירת החלומות / טירת האבירים, מתנפחים להשכרה בצורת חיות (פיל, קנגרו, קוף), מתנפח בסגנון מסיבת בלונים ועוד. מתנפחים אהובים לכלל הגילאים כוללים טירה קלאסית / סגורה / קפיצות, מתנפח בצורת ג'ונגל או ספארי, מתנפח אהוב במיוחד בצורה של ג'ירפה, מתנפח נסיכות לבנות, מתנפח ספינת פיראטים לבנים, ומתנפחים פופולאריים נוספים דוגמת ביגפוט, פנדה, כלב, מיטת צעצועים, דמויות דיסני ועוד.

מתנפחים להשכרה – מידע נוסף

טרם בחירת חברה המציעה שירות השכרת מתקנים מתנפחים, חשוב לקרוא אודות החברה, פועלה, הוותק שלה, היצע האטרקציות אותו היא מציעה ועוד. חשוב לברר היטב לגבי הגיל לו מיועד כל מתקן, וכן מספר הילדים אשר יכולים לשחק עליו בו זמנית. לאחר השכרת מתנפח זה או אחר חשוב להקפיד על יישום הוראות הבטיחות שניתנו לכם ולהשגיח בכל עת בזמן שהיית הילדים על המתקן. בנוסף, תמיד יש לוודא שגודל המתקן מתאים למיקום המתוכנן שלו (אפשרי בחצר הבית, בפארק ציבורי ואפילו בתוך הדירה), לא להתפשר על תקן בטיחות ולתאם בכתב את כל הפרטים, לרבות זמני הגעה, תפעול המתנפח, משך ההשכרה וכדומה.

השכרת מתנפחים – טווח מחירים

בשביל השכרת מתנפחים לא צריך לשבור תכניות חיסכון או לבקש הלוואה מסבתא. ניתן להשכיר מתנפחים החל מ-150 ₪ (למתקנים קטנים לזאטוטים) ועד 590 ₪ למתקני הענק לגדולים יותר. מרבית המתקנים מושכרים ב-200-350 שקל, כשזמן ההשכרה המקובל הוא 3 שעות. ניתן לחסוך באמצעות איסוף ותפעול עצמיים. בקיצור כשמדברים על אטרקציות לאירועים אין מה להסס. מתנפחים להשכרה – מה לא עושים בשביל החיוך שלהם?..

מתנפחים להשכרה – למה זה כדאי
מתנפחים להשכרה – למה זה כדאי

Leave A Reply