החופש הגדול הוא תקופת זמן ארוכה במהלכה אנחנו צריכים להעביר את הזמן לילדים הקטנים שלנו. גם אם לוקחים בחשבון את הקייטנות, הטיול בארץ או בחו"ל ואת הימים הבודדים בהם אנחנו מביאים את הילדים איתנו לעבודה, עדיין נשאר הרבה מאוד זמן שצריך להעביר ביחד.

כדי לעזור לכם במשימה הקשה, איגדנו כמה רעיונות מצוינים לפעילויות זולות לילדים בחופש הגדול. ממתנפחים להשכרה ועד מלחמת מים, קבלו כמה רעיונות שלא ישעממו את הילדים שלכם (ואתכם) לרגע! 

מתנפחים 

תנו לילד מתנפח והוא לא יעזוב אותו עד שהוא יתעייף עד כדי כך שהוא מיד ילך לישון במיטה – ומה יותר טוב מזה? כדי להעביר לילדים שלכם את החופש הגדול, תוכלו להתארגן ביחד כמה הורים וליצור קשר עם חברה שמספקת מתנפחים להשכרה. תוכלו לנפח מתנפחים להשכרה בחצר של הבניין, בחצר הפרטית שלכם או בפארק, ולתת לילדים שלכם לקפוץ במשך שעות ארוכות של כיף והנאה. בימים חמים במיוחד תוכלו גם לבחור מתנפחים להשכרה שמשלבים מים וליצור סוג של פארק מים קטן בחצר. אין ספק שמדובר על יום שהילדים שלכם לא יישכחו הרבה מאוד זמן!

צאו לפיקניק

פיקניק הוא דרך טובה להעביר את הזמן בטבע, לנשום אוויר וכן גם להשתזף קצת על הדשא. הגיעו לאזור יפה בטבע, לחוף הים או אפילו לפארק בעיר מגוריכם, פרשו שמיכת פיקניק והוציאו את כל הדברים הטובים – ירקות חתוכים, פירות, סנדוויצ'ים, עוגות, עוגיות וחטיפים. אם תרצו לקחת את זה צעד אחד קדימה, תוכלו גם להכין במקום שקשוקה או דווקא ללכת לכיוון של ג'חנון. זוהי פעילות משפחתית טעימה ומהנה בטבע שכל בני המשפחה יהנו ממנה.

מוזיאונים

החופש הגדול הוא הזדמנות טובה לנסות את אחד ממוזיאוני הילדים הפזורים ברחבי הארץ. אחרי שקפצו על מתנפחים להשכרה, אכלו, שיחקו ונהנו, זה הזמן להוסיף גם קצת למידה לחופש הגדול. ברחבי הארץ יש לא מעט מוזיאונים מצוינים שיכולים לדבר לילדים בכל הגילאים ובכל מיני נושאים – חיות, מדע, אמנות, ארץ ישראל ועוד. בחרו עם הילדים שלכם מוזיאון מעניין ולכו לחקור אותו ביחד.

מלחמות מים

עוד פעילות נחמדה, קלילה וזולה לחופש הגדול היא לצאת ל"מלחמת מים" ולהתרענן מהחום הכבד של הקיץ. מלאו יחד בלונים במים, רובי מים וכן השתמשו בצינור המים או בממטרות בחצר כדי לצאת להרפתקת מים מרעננת. תוכלו לשחק יחד עם הילדים או לתת להם להשתולל בעצמם.

קמפינג (בבית)

אם אתם צריכים לעבוד ואתם מעוניינים בפעילות לילדים שתעביר להם את הזמן בלי שתהיו צד בעניין, פעילות אחת שילדים תמיד אוהבים היא קמפינג בסלון/בחצר! הביאו להם שמיכות או אוהל אמיתי, ותנו להם לבנות לעצמם "זולה" או "מבצר" פרטיים משלהם אותם הם יוכלו לקשט ובהם הם יוכלו לשחק משחקים ולצפות בסרטים, ואם נקח את זה צעד קדימה אפילו לישון בהם בלילה. 

מתנפחים 
מתנפחים 

Leave A Reply