מסיבות הן חלק בלתי נפרד מחייהם של בני נוער, ויכול להיות שהגיע היום שבו הנער/ה שלכם הגיע/ה ואמר/ה: אני רוצה לערוך מסיבה בבית! בין אם זה לכבוד יום ההולדת, לכבוד גיוס, לכבוד חופשת הקיץ או סתם ככה, אירוח של מסיבה לבני נוער יכול להרגיש מאוד מלחיץ – בכל זאת, יש הרבה מאוד דברים לדאוג להם ובגללם. 

אבל עם קצת תכנון מראש, הישמעות לטיפים חשובים והקשבה לנער/ה שלכם, תוכלו לארגן מסיבה שאף אחד לא ישכח. דרך ארגון המסיבה תוכלו גם ללמד את הילדים שלכם יכולות תכנון, אחריות וקבלת החלטות. אז מה חשוב לדעת לגבי ארגון מסיבה לבני נוער? הטיפים הבאים יעזרו לכם להתחיל!

מוזיקה

מוזיקה היא חלק בלתי נפרד ממסיבה לבני נוער. סביר להניח שבן/בת הנוער שלכם ידאגו לזה בעצמם, ובכל זאת חשוב לדאוג לרמקולים טובים, מקום נוח להשמיע ממנו את המוזיקה וכן אף הזמנה של תקליטן אם מדובר על אירוע גדול במיוחד. כך או כך, בהנחה שהמסיבה מתקיימת בבית שלכם, כדאי מאוד להודיע לשכנים מראש, להכין אותם לרעש של אותו הלילה ולבקש מהם להתחשב אם זה אפשרי כדי לא לגרום לריבים מיותרים עם השכנים. 

מוזיקה
מוזיקה

פעילויות

מעבר למוזיקה, יכול להיות שתרצו לדאוג גם לאטרקציות נוספות בהתאם לתחביבים של בני הנוער – משחק בקונסולות, משחקי קלפים, קליעת חיצים, שולחנות משחק, קריוקי ואפילו משחקי קופסא, כתלות באופי המסיבה ובאופי המשתתפים שלה. פעילויות יכולות להיות חלק צדדי מהמסיבה או העיקר שלה.

דאגו לאוכל ונשנושים

כמובן, אסור לשכוח גם את האוכל. מסיבה בלי אוכל היא פשוט לא מסיבה, ואתם לא רוצים שהחוגגים יהיו רעבים במהלך הלילה. הפתרון האולטימטיבי לאוכל במסיבה לבני נוער הוא דוכני מזון לאירועים. דוכני מזון לאירועים יאפשרו לכם לספק בקלות אוכל במגוון סגנונות – דוכן פיצהדוכן המבורגר, דוכן צ'יפס,,בר שייקים ועוד – בלי מאמץ מיוחד מצידכם. לחילופין, ישנם גם פתרונות אחרים כמו להזמין פיצות או לקנות חטיפים למסיבה.

פיקוח

בין אם במסיבה יהיה אלכוהול או לא, תמיד טוב שיהיה פיקוח כשמדובר על מסיבות של בני נוער. מסיבות יכולות להפוך להיות פרועות מאוד, לגרום נזק לבית ובמקרים מסוימים גם יכולות להוביל לריבים, פציעות או סיטואציות לא נוחות אחרות בין בני הנוער. זה לא בהכרח יהיה המצב ואין צורך לדאוג מראש מסיטואציות כאלו, אבל בכל זאת חשוב להיות באזור למקרה שתתעורר בעיה.

אחריות על המסיבה

אנחנו מניחים שאתם לא רוצים להיות אחראים על כל המסיבה, ולכן חשוב לקבוע מראש מה הצד שלכם במסיבה (אם בכלל) ומה האחריות של הנער/ה שלכם. קחו בחשבון את כל השלבים – משלב ההזמנה למסיבה ועד שלב הניקיון אחרי המסיבה. אתם רוצים שהילד שלכם ילמד לקבל אחריות ויפתח יכולות ארגון, ולכן תנו לו לבצע את רוב המאמצים ועזרו רק כשהוא מבקש!

Leave A Reply