הפקת אירוע בת מצווה היא לא פשוטה – יש הרבה דברים לחשוב עליהם, וכן גם צריך להתחשב בדעתה הנחרצת של כלת בת המצווה שרוצה שהאירוע יעשה בדיוק לפי הטעם שלה. אחד הדברים שצריך לקחת בחשבון כשמתכננים אירוע בת מצווה הוא האטרקציות, שהופכות את האירוע לשונה ומיוחד.

בין אם אתם עורכים את בת המצווה במועדון לבת מצווה, באולם או בחצר של הבית, יש כמה אטרקציות לבת מצווה שניתן לשלב במסיבה כדי להפוך אותה לחד פעמית ובלתי נשכחת:

תא צילום

זה לא סוד שהנערים והנערות היום אוהבים מאוד להצטלם בכל הזדמנות שניתנת להם. לכן, אטרקציות לבת מצווה שמתאימות בדיוק לתקופה הזו הן אטרקציות הקשורות לצילום, כמו תא צילום שקוף או מראת סלפי לאירועים. את האטרקציות האלו ניתן לשלב ברחבת הריקודים, כאשר האורחים יכולים להיכנס לתא הצילום, להתאבזר באביזרים ותחפושות, להצטלם ולקבל מזכרת בלתי נשכחת מהאירוע.

מתנפחים

אטרקציות לבת מצווה אהובות במיוחד הן מתנפחים להשכרה. מתנפחים להשכרה הם דרך נפלאה לשדרג כל אירוע בת מצווה. מתנפחים להשכרה יכולים להגיע במגוון עצום של צורות ואפשרויות, ויכולים להתאים בדיוק לגיל המצווה ולהפוך את האירוע למהנה במיוחד. ניתן לבחור במתנפחים אתגריים כמו קירות טיפוס, מסלול מכשולים, זירת סומו, כדורסל, מתנפח בסגנון "נינג'ה" ועוד. כמו כן, אם האירוע נערך בקיץ ובאוויר הפתוח, אפשר לבחור במגלשות מים. כמובן, ניתן לבחור גם במתנפחים קלאסיים שעליהם אפשר לקפוץ ולהנות בכל גיל!

עמדות מולטימדיה

אטרקציות לבת מצווה אהובות גם כן הן עמדות מולטימדיה. עמדות מולטימדיה חדשניות מוסיפות הרבה מאוד כיף לכל אירוע, ויוצרות חוויה חדשנית, תחרותית ומהנה. כדאי להתאים את עמדות המולטימדיה לתחומי העניין של כלת בת המצווה: אם היא אוהבת לרקוד, אפשר להוסיף משטחי "ג'אסט דאנס". אם היא בעניין של מוזיקה ונגינה, עמדה של גיטר הירו לגמרי תעשה את העבודה. ניתן לבחור גם עמדות של מרוצי מכוניות, סקייטבורד, ספורט וכן משחקי מציאות מדומה שיהפכו את יום ההולדת לחדשני במיוחד.

ביתני יריד 

אם האירוע מתקיים באוויר הפתוח, ניתן לבחור אטרקציות לבת מצווה בסגנון קרנבל כמו ביתני יריד. ביתני יריד קלאסיים יכולים להוסיף שעות של כיף והנאה באירוע – וכל זה בלי מסך אחד! ביתנים כאלו הם למשל קליעה למטרה, מתחמי לונה פארק, זריקת כדורים ועוד. אטרקציות מהסוג הזה מוסיפות אווירה של צבע ותחושה של פסטיבל, כך שאם זו האווירה שאתם מנסים להשיג, הן הבחירה הנכונה.

שולחנות משחק

אופציה נוספת היא שולחנות משחק כמו שולחנות כדורגל, הוקי אוויר, ביליארד, פינג פונג, כדורסל או קליעה למטרה. השולחנות יכולים לשבת לצד הרחבה ולספק הפוגה מהריקודים במהלך אירוע בת המצווה. אם כלת האירוע אוהבת ספורט ומשחקי שולחן, אין ספק שזו אטרקציה שיכולה לתבל את האירוע ולהוסיף הרבה כיף למוזמנים – הן לילדים והן למבוגרים!

תא צילום
תא צילום

Leave A Reply