מתכננים אירוע משפחתי חגיגי ומיוחד? כדי שהאירוע יהיה מוצלח ומפנק, חשוב לבחור את הקייטרינג המתאים, ובכיפלנד מצאנו עבורכם את הפיתרון האולטימטיבי להסעדת  אירועים, שיתאים לכל אירוע בכל גודל ובכל סגנון – דוכני מזון לאירועים.

מבחר סגנונות

דוכני מזון לאירועים מאפשרים לכם להעניק לאורחים חופש לבחור את המנות האהובות עליהם מתוך מגוון אפשרויות. כל אורח יכול לפנות לדוכן בו מגישים את המנות שהוא אוהב במיוחד. כך למשל ילדים יכולים לפנות לדוכן נקניקיות ו/או דוכן פיצה, בני נוער יכולים לפנות לדוכן המבורגר ו/או דוכן צ'יפס, ומבוגרים אולי יעדיפו דווקא את דוכן הטורטיות והפוקאצ'ות. כך או כך, כאשר יש מספר דוכני מזון באירוע, כל אורח יכול ליהנות מהמנות שהוא אוהב.

אווירה חגיגית

דוכני מזון לאירועים מוסיפים אווירה חגיגית של קרנבל וחופש, ומפיחים רוח חגיגית מיוחדת בכל אירוע. להבדיל משירותי קייטרינג מסורתיים, בהם האוכל מוגש ישירות לשולחן, או שעל האורחים לעמוד בתור ארוך כדי למלא את הצלחת, דוכני מזון הם מהירים ודינמיים, מייצרים תנועה ועניין, מפגישים את האורחים אלו עם אלו, ומונעים מצב של תורות ארוכים. דוכני מזון הם פיתרון מושלם עבור חגיגות יום הולדת ובר מצווה,  וכאשר מדובר באירוע רשמי יותר, ניתן לשלב שירותי הסעדה מסורתיים עם דוכני מזון, וכך להבטיח כי בכל מהלך האירוע כל אורח יוכל ליהנות ממזון ושתייה משובחים וטעימים.

דוכני המזון של כיפלנד

כדי שכל אחד יוכל למצוא את דוכני המזון המושלמים עבור האירוע שלו, בכיפלנד ארגנו לכם מבחר דוכני מזון שיתאימו לכל טעם וסגנון:

  • דוכני מזון – דוכן פלאפל, דוכן פיצות, דוכן פופקורן, דוכן המבורגר, דוכן טורטיות, דוכן נקניקיות בלחמנייה, דוכן ג'חנון ומאכלים תימניים נוספים, דוכן פוקאצ'ות, דוכן צ'יפס, ועוד.
  • דוכני קינוחים – ופל בלגי על מקל,ופל בלגי, פנקייקים, קרפים, גלידה, יוגורט, גלידה אמריקאית, פירות חתוכים, שייקים, צ'ורוס, ועוד.

בנוסף לדוכני המזון, ניתן להשכיר מכונת ברד, מכונת צמר גפן מתוק, מפל שוקולד והפתעות נוספות. צוות כיפלנד יעזור לכם להתאים את הדוכנים לקהל היעד, לאופי החגיגה ולתקציב שלכם.

מקסימום פינוק

בעזרת בחירה נכונה של דוכני המזון המתאימים תוכלו להבטיח לאורחים שלכם מקסימום פינוק, מבלי שתיאלצו לחרוג ממסגרת התקציב שלכם. המבחר הוא גדול, ומאפשר התאמה מקסימאלית לקהל היעד. המנות מוגשות חמות וטריות, הניחוחות משכרים, הטעמים מענגים ואין צורך לעמוד שעות בתור, או לחכות לשעה בה יגישו את המנה האהובה. כל מה שנדרש הוא לגשת בזמנכם לדוכן המועדף עליכם, לאכול את המנה האהובה ולהתענג על טעמה.

הכול כלול

הבחירה בדוכני מזון משחררת אתכם מדאגה להגשת האוכל, לסידור המזנונים ולחיסולם, שכן כל אלו נעשים על ידי מפעילי הדוכנים כחלק מהשירות, ואתם נהנים מחבילת הסעדה הכוללת את הקמת הדוכן, הכנת האוכל והגשתו לאורחים. מה יותר פשוט, קל ונעים מזה? לפרטים נוספים, להתייעצות ולהתאמת דוכני מזון עבור האירוע שלכם, הינכם מוזמנים ליצור עמנו קשר בטלפון 052-8383355 או להשאיר את פרטיכם באתר.

אווירה חגיגית
אווירה חגיגית

Leave A Reply