זוג לקראת חתונה? וולקאם טו דה קלאב. אם אנחנו מעריכים את המצב נכון, השלב שלכם כעת כולל ניסיון לשבור את הראש במטרה לייצר אירוע שיבלוט בתוך קלחת אירועים שוטפת שרובם נערכים בתבניות מוכרות ובלתי יצירתיות בעליל. קבלו את דוכני המזון שיסייעו לכם לארגן חתונת קונספט מכוכב אחר. רוצים לספר סיפור חדש ולהביא את האורחים שלכם לאירוע מפתיע ומרגש באמת? בואו ללמוד איך עושים זאת בזירת האירועים הסוערת של 2023.

קייטרינג לחתונה: מי קבע שזו הנורמה?

היומן מתמלא בקצב מסחרר באירועים של בני משפחה וחברים מהרדיוס הקרוב והרחוק? אירועים משלל סוגים תופסים לנו נתח מהיום ומאלצים אותנו לפנות ערב להתלבש היטב ולצאת לאירוע כשאנו מאופרים ומחויכים מאוזן לאוזן. ושוב חוזר על עצמו אותו סרט: טקס קבלת פנים שעשוי להיות מביך בהחלט, טקס החופה, סעודה וריקודים. לעיתים נדמה שמדובר באותו אירוע שנחגג אתמול בעריכת בפוטושופ בה החליפו רק את הפרצופים.

אם אתם מעוניינים לעשות את זה קצת שונה ולתת לחתונה טוויסט מרענן, חשוב שתכירו את האופציה החדשה שמחליפה את הקייטרינג ואת השולחנות הערוכים בקפידה. דוכני מזון לאירועים – מה אתם יודעים עליהם?

דוכני מזון לאירועים – מנפצים את המיתוסים

רבים מהאנשים סבורים שדוכני מזון לאירועים הם דוכני רחוב עממיים שמתאימים למסיבות ילדים במקרה הטוב או הפחות טוב. 'דוכני מזון בחתונה?' הם מזדעזעים, 'איך ניתן להעלות אפשרות כזו על הדעת?'.

אז תנו לנו להנגיש לכם מעט מידע על דוכני מזון בחתונה שבהחלט מחליפים באופן מלא או חלקי את הקייטרינג המסורתי. חברת כיפלנד אטרקציות לאירועים מציעה מחלקה ייעודית של דוכני מזון יוקרתיים המציעה מגוון קולינרי רחב בעיצוב אלגנטי. שירותי החברה כוללים אנשי צוות מיומנים להכנת המנות במקום תוך שמירה על רמת צילחות מוקפדת ועל אסתטיקה מושלמת לאורך כל האירוע.

דוכני מזון לאירועים יכולים לבוא כצורת הגשה מלאה המלווה לאורך כל האירוע או כהשלמה לקייטרינג בהתאם למנות בר או כדוכני מתוקים לקינוח. 

דוכני מזון כבר לחלוטין איבדו את התגית של דוכני רחוב פשוטים והם משמשים באירועי יוקרה בהגשת מנות בופה עשירות לכלל הסועדים.

פינות ישיבה מגוונות ליצירת חוויית אכילה חברתית

בחירה בדוכני מזון מאפשרת לכם לגוון גם בבחירת פתרונות הישיבה באירוע. כאן תוכלו להקים פינות ישיבה הכוללות ספות ופינות זולה נמוכות ומספקות מענה חברתי מלבד פתרון פונקציונלי. פינות אלה משרתות מטרות של גיבוש ושבירת מחסומי קרח בין סוגי משתתפים שונים.

כאן גם תוכלו לייצר סביבת ישיבה מכובדת בסגנון הקלאסי לצד פינות ישיבה בסגנון פראי יותר הכוללות פופים, שרפרפי קש ואמצעי ישיבה נוספים נוחים להפליא ושוברי מוסכמות באותה מידה.

הגיע הזמן לפתוח את הראש לאפשרויות עיצוב מתקדמות

"אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני", כך קובעת הקלישאה המוכרת שמוכיחה את עצמה בכל פעם מחדש. זכרו אותה כשאתם מתכננים את האירוע שלכם. הקפידו על קבלת פנים הכוללת דוכני מזון בעיצוב מדויק עד הפרטים הקטנים בדגש על שפת עיצוב אחידה, חדשנות והתאמה מוחלטת לאופי האירוע. 

אילו אפשרויות עומדות בפניכם? להלן רעיונות לעיצוב דוכני מזון לאירועים בקונספט חדשני:

  • דוכני מזון מעוצבים בהשראת מטבחים מרחבי העולם
  • דוכן מזון בתוך מכונית
  • דוכני מזון בעיצוב אלגנטי בהתאם לצבעי האירוע
  • דוכני מזון לפי נושא כגון: מוזיקה, פרחים או כל נושא אחר שיש לו זיקה לתחביבים של חתן/כלת האירוע
  • דוכני מזון בהשראת השוק של פעם
  • דוכני מזון הכוללים מאכלים ממותגים בלוגו האירוע
  • דוכני מזון בסגנון יריד
  • דוכני מזון בסגנון אקטואלי

על חתונה הפוכה כבר שמעתם?

במסגרת הטלת הספק בתבניות המקבלות נשאל: 'מי אמר שחייבים להיצמד למבנה האירוע הידוע?' כיום יש טרנד של מבנה חדש לחתונה בה כשלב התחלתי מוגשת המנה העיקרית לסועדים. לאחריה מתקיימת החופה ובשלב הבא: ריקודים. קונספט זה חוסך קבלת פנים ארוכה ולעיתים מייגעת, וכן הוצאות רבות על מנות פתיחה מגונדרות. אגב, את אותו סכום תוכלו להשקיע במנות אחרונות ובקינוחים עשירים. כאן גם תוכלו להשתמש בדוכני מזון כדי להשלים מנות בר למשתתפים המגיעים מאוחר יותר לאירוע. ההגשה האישית לצד היצע קולינרי משובח מאפשרים לכל אורח להרגיש שחשבו עליו ושהוא נמצא במרכז תשומת הלב של המארחים.

דוכני מזון לצמחוניים וטבעוניים

בין אם חלק מהאורחים שלכם אמצו אורח חיים המתנזר מאכילת בשרים ובין אם אתם בעצמכם עונים על התואר צמחוניים, ייתכן מאוד ואת החתונה שלכם תרצו לחגוג על בסיס טבעוני/צמחוני. כיום, עם החשיפה למודעות תזונתית לצד אופנות המגיעות מחו"ל, הרכב מנה שומני ועתיר סוכרים לצד שימוש בבשר כאלמנט קולינרי עיקרי – הפכו ללא ממש רלוונטיים. את מקומם תפסו מנות קטנות, עשירות ואלגנטיות שמוגשות פעמים רבות במסגרת דוכני מזון. 

אין ספק כי מנות בסגנון טבעוני מאתגרות את השפים עם זאת הן מאפשרות להוציא תוצאות מקוריות, חדשניות ומעוררות עניין שמחליפות את שאלת המלצר הנצחית : "מה תרצו, עוף או שניצל?" באלטרנטיבות בריאות וטרנדיות יותר.

דוכני מזון כחלק מטרנד חתונות הקונספט

זה כמעט הפך למגמה, חתונות נושא שמתוכננות בקונספט מסוים וכוללות דרס-קוד, סגנון עיצוב וסגנון קולינרי שדוברים את אותה שפה. למעשה, יש בחתונות הקונספטואליות מימד מרענן שמתבטא היטב בתמונות חתונה שונות, חווית אירוח מעניינת ואורחים שהופכים לחלק מהחוויה. בגדול, היינו ממליצים על חתונת קונספט בעיקר עבור משתתפים צעירים שכן, המבוגרים שבינינו ברובם אוהבים את הישן והמוכר. במידה והלכתם על סגנון קונספטואלי, מומלץ לשלב דוכני מזון המתכתבים עם שפת הנושא ומציעים אוכל בהתאם לתקופה/סגנון/אמירה הנבחרים. זה כמובן דורש השקעה ומצריך חשיבה מקצועית בעדיפות לתכנון על ידי אנשי מקצוע מתחום העיצוב.

גיוון בדוכני מזון: יורים לכל הכיוונים

בהתאם לחשיבה על כלל המזומנים והבנה כי לכל אחד מהם העדפות קולינריות שונות, מומלץ לייצר מתחם דוכני מזון עשיר בהיצע רחב. הרשו לעצמכם לפנק עם קשת מנות רחבה הכוללת מטבחים שונים, טעמים, מרקמים וריחות מגוונים והרבה אופציות לבחירה. אנחנו כאנשים, אוהבים לבחור תוך מבחר, השתמשו בתכונה הזו כדי לגרום לאורחים שלכם למקסום ההנאה.

דוכני מזון באירועים – כך תיצרו אינטראקציה חברתית טבעית בין מוזמני האירוע

מתחם דוכני מזון לאירועים הוא מתחם חברתי המפגיש בין המוזמנים השונים, מחזק קשרים קיימים ויוצר חדשים. צורת הישיבה המסורתית סביב שולחנות מגבילה את הקשרים והשיח ליושבי השולחן בלבד (זאת במקרה הטוב בו המוזיקה לא מחרישה את האוזניים ומונעת מהמוזמנים לשמוע אפילו את עצמם…). דוכני מזון לעומת זאת, יוצרים אינטראקציה, מפתחים שיחות היכרות ומאפשרים לקהל הנוכחים בחתונה לייצר תחושת שייכות חזקה.

טעים להכיר – הקינוחים המתוקים שיפנקו את האורחים שלכם באמת

ולקינוח, נסיים עם הקינוח. חברת כיפלנד – אטרקציות לאירועים מציעה מבחר דוכני מזון מתקדמים הכוללים גם דוכנים של קינוחים מתוקים ברמה קולינרית גבוהה במיוחד. כאן תוכלו לייצר תוכנית קולינרית שונה, חדשנית ומלאת עניין לאורחים שלכם החל ממנת הפתיחה ועד למנה האחרונה. צרו קשר כבר עכשיו עם נציגי השירות של כיפלנד להזמנת חבילת דוכני מזון משתלמת לאירוע הבא שלכם.