הפקה של כל אירוע חברה באשר הוא מצריכה השכרה של ציוד רב מסוגים שונים. יש לדאוג להשכרה של ציוד ישיבה, לכן מומלץ לבדוק למשל פינות זולה להשכרה והשכרת פופים, שולחנות, ספסלים וכריות. מעבר לכך, אין אירוע שלא דואג לדוכני מזון, וקיימות אופציות רבות בתחום דוכני מזון לאירועים. לבסוף, קיים מגוון רחב של ציוד בידורי והציוד הנלווה לו שניתן וכדאי לשכור, וכמו כן גם ציוד לצורכי קירור או חימום האירוע.

פינות ישיבה

אירוע חברה צריך לספק תנאים נוחים לכל המשתתפים ולהיערך לרוב באווירה צעירה ובלתי מחייבת. לשם כך מומלץ לבדוק אפשרות לשכור פינות זולה המיועדות לאירועים, ובפרט אירועים הנערכים במיקום חיצוני. דרך חברת כיפלנד תוכלו לבצע השכרה של ציוד ישיבה צבעוני ומגוון, כולל השכרת פופים, מחצלות, שרפרפים, מזרנים, ספסלי זולה – ועוד. פינות ישיבה נוחות מאפשרות למשתתפים לנוח ומהוות מפלט רגעי מלב ההמולה עבור מי שחפץ בכך.

דוכני מזון

דוכני מזון לאירועים הפכו בשנים האחרונות לנושא חם במיוחד. אצלנו תוכלו למצוא דוכני מזון רבים עם מאכלים מגוונים. חומרי הגלם שבהם משתמשים בדוכנים שלנו כולם ברמה ובאיכות גבוהה והינם טריים לחלוטין. נספק עבורכם את כל השירותים הרלוונטיים להפעלת הדוכן ונגיש לכם את האוכל באדיבות, תוך מתן תשומת לב רבה לאסתטיקה, היגיינה וניקיון. בין האפשרויות תמצאו:

  • דוכני פיצה, המבורגר, נקניקיות, צ'יפס, פלאפל, תירס חם – ועוד
  • ברים מתוקים: קרפ צרפתי, וופל בלגי, פנקייק, גלידה ויוגורט – ועוד

תוכלו בנוסף או בנפרד לשכור מכונות מזון כגון מכונת פופקורן, דיספנסר, מכונת סוכר, טאבון מקצועי ומכונת ברד בעלת שני ראשים.

ציוד לצורכי בידור

רוב אירועי החברה נזקקים גם לאמצעים ליצירת דינאמיקה קבוצתית מהנה, תחרותית ומבדרת בין המוזמנים. גם בקטגוריה הזאת יש לנו אפשרויות רבות להציע לכם:

  • שולחנות משחק
  • עמדות מולטימדיה, קונסולות וסימולאטורים
  • גנראטורים, בידוריות, פרוז'קטורים וגרילנדות
  • מסכים, מקרנים וציוד קריוקי

מומלץ לשלב בין אפשרויות שונות וליצור אירוע מבדר ומגוון שמתאים למוזמנים השונים, כך שכל אחד ימצא ממה ליהנות, בין אם מדובר בקריוקי, במשחק בקונסולת Playstation 4 או  Xbox Kinect או במשחק בכדורגל שולחן. תוכלו לשכור הן את המשחקים עצמם והן ציוד נלווה כגון מסכים וגנראטורים.

ציוד לחימום או קירור

בקיץ ניתן לשכור מאיתנו מאווררים ובחורף ניתן לשכור מאיתנו פטריות חימום. לא כדאי לשכוח להנעים את האקלים באירוע ולהסתכן בהזעה ובחוסר יכולת לשהות בנעימים במתחם שבו הוא מתקיים.

מתנות קטנות לאירוע החברה

ניתן להזמין מגוון מוצרי פרסום ולחלק אותם כמתנות קטנות לכל המשתתפים באירוע החברה. מוצרים אלו יישאו את לוגו החברה ואת הטלפון. מוצרים כאלה יכולים
להיות כובעים ממותגים, עטים, דיסק און קי, תיקי אל בד, מחזיקי מפתחות ועוד.

התייעצו איתנו

ספרו לנו מה כולל האירוע חברה שלכם, מהו אופיו, מי הם המוזמנים, כמה צפויים להגיע ומהי האווירה שאתם שואפים להשיג – ונייעץ לכם איזה ציוד יתאים לכם, לרבות השכרת פופים וציוד ישיבה נוסף, השכרת אמצעי בידור, דוכני מזון ואמצעי קירור וחימום. סיפקנו ציוד לאינספור אירועים ברחבי הארץ, לרבות אירועי חברה, ונוכל לספק גם לכם ציוד נפלא.

פינות ישיבה
פינות ישיבה

Leave A Reply