כל מי שערכו או עורכים אירועים במרכז הארץ יודעים שזה כרוך בהוצאה של ממון רב. נראה שהכל יקר, אבל כאשר מתנהלים נכון, ניתן למצוא פתרונות מעולים ומשתלמים. השכרת פינות זולה במרכז תאפשר לכם לשכור פינות ישיבה ומנוחה נעימות ומרווחות ובעלות אופי צעיר, גם מבלי להוציא סכומי עתק. הן מתאימות לסוגים רבים של אירועים, לרבות אירועי חברה ואירועים משפחתיים, ומספקות אתנחתא נעימה ומרגיעה.

מה כוללת פינת זולה?

פינות זולה מגיעה עם 2 ספסלים זוגיים הכוללים גם מזרן ושתי כריות נוחות לגב, ובנוסף גם שולחן זולה מעץ. תוכלו לבחור את צבע הספסלים – צבע עץ או צבע לבן, וכמו כן גם את צבע הכריות המגיעות בשלל צבעים. לפינה הזאת תוכלו להוסיף ציוד נוסף, כמו למשל שולחנות זולה נוספים, פופים, כריות נוספות, שרפרפים, מחצלות – ועוד.

ישיבה באווירה שונה

אחד היתרונות של השכרת פינות זולה במרכז הוא שהן מספקות אווירה שונה ומגוונת לאירוע שלכם. גם אירוע מעונב או רשמי יכול ליהנות מפינת ישיבה צעירה, אלטרנטיבית ובעלת אופי בלתי מחייב. בארץ אוהבים להגיד "שאנטי", ואנחנו חושבים שזאת בהחלט מילה טובה לתיאור הסגנון של הפינות הללו, גם מבחינת הנוחות וגם מבחינת האווירה. ריהוט אלטרנטיבי מתאים באופן כללי לכל סוג של אירוע, ובפרט אם הוא נערך בחוץ.

פינות זולה לפי בקשתכם  

תוכלו לבחור לבצע השכרת פינות זולה במרכז לפי רצונכם ובהתאמה אישית. נעזור לכם להחליט בנוגע לכמה ציוד לשכור, איזה ציוד לבחור ובאילו צבעים להשתמש. הכל בהתאם לסגנון האירוע, כמות האורחים והמוזמנים והטעם האישי שלכם.

דרך משתלמת לשכור ציוד

ציוד לאירועים הוא אחד מהאלמנטים היקרים באירוע וכמו כן גם אחד מהחשובים שבהם. במרכז הארץ, כמו שאתם וודאי כבר יודעים – הכל יקר יותר, ועובדה זאת לא פוסחת על אירועים ואף הופכת לבולטת יותר בעת הארגון וההפקה שלהם. פינות זולה מהוות אופציה משתלמת יותר גם מהבחינה הזאת. במידה ואתם מקיימים ומפיקים אירוע באופן עצמאי, פינות זולה יתאימו לכם כמו כפפה ליד. גם אם מפיקים עבורכם את האירוע באופן מסורתי יותר, עדיין תוכלו לגוון את הישיבה ולהצעיר את האירוע על ידי השכרת פינות זולה במרכז.

נוחות מרבית

קשה מאוד להתחרות עם פינות זולה מרווחות ומפנקות, ולבטח כאשר מדובר ברמת הנוחות. שולחנות רגילים כבודם במקומם מונח, אך להתרווחות על ספסלי הזולה שלנו אין תחליף נוח יותר. כאשר שוכרים פינת ישיבה בעלת מגוון אפשרויות ובוחרים להוסיף לפינת הזולה גם פופים, מחצלות, שרפרפים ומזרנים – הנוחות משתדרגת עוד יותר. פינות זולה מאפשרות לכם למקם באירוע שלכם אזורים שבהם ניתן לנוח בשקט ובנעימים ולא לשהות כל הזמן בלב ההתרחשות. אנחנו בטוחים שהמוזמנים שלכם יעריכו את זה מאוד, הרי תמיד צריך מקום לנוח בו ולצבור כוחות.

מה כוללת פינת זולה?
מה כוללת פינת זולה?

Leave A Reply