בלונים לאירועים מתאימים לכל סוגי האירועים והחגיגות, ובפרט כאשר מדובר בימי הולדת. הם מספקים מראה מלבב, צבעוני ומשובב נפש שמשרה אווירה טובה ושמחה באירוע וקשה להישאר אדיש אליהם. הם מתאימים לימי הולדת לכל שכבות הגיל השונות, וניתן לרכוש אותם במגוון של צורות וצבעים. דרך חברת "בולי בלון" תוכלו לקבל זרי בלונים וסידורי בלונים נפלאים בהתאמה אישית לסגנון ואופי האירוע ובהתאם לרצונות שלכם, כך שתוכלו לקבל מאיתנו מענה פרטני ושלם.

בלונים לאירועים

הרבה דברים אפשר לעשות עם בלונים כשמדובר בקישוט ליום ההולדת. ניתן לכתוב איתם את שם החוגג תוך שימוש בבלונים צבעוניים, ניתן להציב שער כניסה צבעוני ומרשים מבלונים, לקשט שולחנות ולתלות זרי בלונים על עמודי האולם ועל הקירות. ניתן לקשט איתם אולמות, חדרים, כיתות בבית הספר, משרדים, בתים וכל חלל המארח ימי הולדת ושלל אירועים אחרים.

אטרקציות לימי הולדת

אחת מהפופולאריות והמוצלחות שבאטרקציות לימי הולדת היא בלונים לאירועים מהווים אטרקציה לכל דבר. הם באים במגוון צבעי הקשת בענן וניתן להרכיב איתם זרים וסידורים בגדלים שונים ובצורות שונות, כולל כל מיני דמויות משעשעות ומחויכות. בלונים באירוע משדרים אווירה חגיגית ושמחה, מכניסים את האורחים והמוזמנים להלך רוח של כיף והנאה וגורמים להם לשכוח מכל מה שהם עושים בשגרה.

קישוטים למסיבות הפתעה

אם יום ההולדת נערך בהפתעה, נוכל למלא את החדר בבלונים יפהפיים בשלל צורות וצבעים ולשמח עוד יותר את אורח הכבוד המופתע. כשהוא יכנס הוא יחזה למרבה הפתעתו במחזה נדיר וצבעוני ובכל המוזמנים שבאו לשמח אותו.

לכל הגילים

נהוג לחשוב שבלונים מיועדים רק לילדים, והם אכן נפוצים מאוד בקרב הקהלים הצעירים, אך הם מעולים בתור אמצעי קישוט ושעשוע לכל שכבות הגיל. גם אנשים בוגרים ומבוגרים יודעים ליהנות מצבעוניות ומאווירה טובה, ומומלץ להשתמש בבלונים לקישוט אירועים וימי הולדת של כל הגילאים.

בלונים עם הדפסה

אחת מהאפשרויות המיוחדות שיש היא לקבל בלונים בעלי הדפסה ייחודית. זוהי חלק מההתאמה האישית שיקבלו הבלונים שיקשטו את האירוע שלכם. ניתן להדפיס צורות, מילים, תמונות ועיצובים לפי בקשתכם. כאשר מדובר ביום הולדת, ניתן לכתוב את שם החוגג או החוגגת בתוספת ברכה כיפית וציון הגיל שלהם. אם הוא או היא אוהבים למשל להקה מסוימת, ניתן להדפיס תמונה שלה על הבלון ובכך להפוך את הבלון לייחודי ומרגש עוד יותר.

Leave A Reply