הקיץ כאן וזוהי ללא ספק עונת האירועים הרשמית של הישראלים. על מנת ליהנות מהאירוע מבלי לסבול מזיעה ומטמפרטורות לא נעימות – יש למצוא פתרונות קירור לאירועים. בתור חברה שעוסקת בציוד ואטרקציות לאירועים, יש לנו פתרונות מעולים להציע לכם גם בגזרה הזאת. אז מה ההיצע?

מצנן נייד

מצנן משתמש במים על מנת לקרר אוויר חם ולהוציא אוויר קר במקומו. הוא אמנם מספק קירור עצמתי, אך נחשב לחסכוני יחסית בחשמל. התפעול שלו פשוט וקל להפליא וכל מה שצריך הוא שקע חשמלי. הוא מתאים לאירועים הנערכים בחוץ ובפנים ולכל סוגי האירועים. ניתן להזמין מספר מצננים להשכרה וזאת בהתאם למימדי השטח או המיקום שבו נערך האירוע ולכמות המוזמנים שצפויה להגיע. כשמדובר בפתרונות קירור לאירועים, אין ספק שמדובר באופציה נפלאה ויעילה.

מזגן נייד

מזגן נייד להשכרה הוא אופציה פופולארית נוספת בתחום פתרונות קירור לאירועים ודומה באופיו ובמהותו למצננים. תוכלו לשכור כמה מזגנים שתצטרכו ולמקם אותם היכן שתרצו ברחבת האירוע. התפעול שלהם פשוט וקל ולרוב יספיק שקע חשמלי סטנדרטי שניתן למצוא בכל מיקום. מעבר לקירור, המזגן מוריד את רמת הלחות באוויר ולכן מתאים לשימוש באזורים לחים.

מצנן או מזגן?

ישנם מספר הבדלים בין המכשירים השונים. בעוד המצנן מתאים יותר לאזורים יבשים יחסית, המזגן משגשג כמצוין לעיל דווקא באזורים לחים. המצנן אינו ממחזר את האוויר כמו המזגן, אלא מוציא אוויר "טרי". המזגן יעיל יותר באולמות ובשטחים סגורים, בעוד המצנן עדיף באזורים ושטחים פתוחים. בנוסף כדאי לציין שהמצנן חסכוני יותר מבחינת צריכת חשמל.

השכרת מאווררים

אופציה טובה נוספת היא לשכור מאווררים. כמובן שמדובר במאווררים איכותיים בעלי סל"ד ועוצמה גבוהים מהרגיל. אין ספק שמדובר באופציה הירוקה והחסכונית ביותר בחשמל, איך כזאת שבכל זאת מקררת ומרעננת פחות מאשר מצנן או מזגן.

שילוב בין מספר פתרונות

אין כל מניעה לשלב בין שניים או יותר פתרונות קירור לאירועים. במידה והאירוע שלכם נערך במיקום שמשלב שטח פתוח ושטח סגור, תוכלו להשתמש במצנן ובמזגן בהתאמה. מאווררים בכל מקרה ניתן לשלב במיקומים שונים באירוע בתור השלמה למכשירים האחרים. הדרך הטובה ביותר היא לבחון את המיקום הגיאוגרפי ואת השטח שבו ייערך האירוע, להתחשב בכמות המוזמנים ולהזמין פתרונות קירור מספקים ומתאימים בהתאמה אישית.

הזמנת פתרונות קירור דרך חברת כיפלנד

חברת כיפלנד תדאג שהאירוע שלכם יעבור באופן המוצלח והנעים ביותר, מבלי שהמוזמנים היקרים יצטרכו להזיל אגלי זיעה. את ההזמנה שלכם תוכלו לקבל בכל מיקום בארץ ותוך עמידה בלתי מתפשרת בלוח הזמנים שנקבע מראש ביחד אתכם. בנוסף לפתרונות הקירור השונים, נוכל לספק לכם אטרקציות מבדרות וציוד חיוני נוסף לאירוע. צרו איתנו קשר כעת במספר 052-8383355 על מנת להתאים את הפתרונות לצרכים המסוימים שלכם.

Leave A Reply