אנחנו חיים במזרח התיכון, ובחלקת האדמה הזאת של כדור הארץ, הטמפרטורות בקיץ נוסקות מעלה. לעומת זאת, דווקא בקיץ אנחנו הישראלים אוהבים לערוך אירועים, בין אם מדובר באירועים פרטיים או באירועים עסקיים, ובכדי ליהנות מיתרונות הקיץ השונים – יש לערוך את האירועים במיקום חיצוני. מכאן נולד הצורך למצוא פתרונות קירור ומיזוג לאירועים, ומצנן להשכרה מהווה אופציה מצוינת לצורך כך.

אירועים בקיץ

הקיץ הוא זמן נפלא לערוך אירועים תחת כיפת השמיים או אף במיקומים סגורים. הילדים והנערים בחופש וגם לאנשים מבוגרים קל יותר לקבל חופש מהעבודה. בנוסף, אין סכנה לגשמים או לרוחות סוערות שיפריעו לקיום האירוע. מסיבות אלו לרוב הישראלים יש העדפה ברורה לקיים את האירועים שלהם בחודשים החמים של הקיץ, בין אם מדובר בחתונה, בר/ת מצווה, ברית מילה, יום הולדת או אירוע עסקי.

מיזוג פנים ומיזוג חוץ

במידה והאירוע שלכם נערך בחלל גדול או בחלל שאין בו מיזוג נאות, יש למצוא פתרון קירור איכותי למען נוחות המוזמנים. במידה ואתם עורכים אירוע חיצוני בשטח, על אחת כמה וכמה יש למצוא פתרון שכזה. מצנן להשכרה יכול לספק עבורכם מענה הולם בכל המקרים הללו ויבטיח שאתם והאורחים שלכם תוכלו ליהנות ביחד באופן מלא ובלי רגע של סבל.

התאמה אישית לאירוע

השכרת מצנן מתבצעת באופן אישי בשל כך שכל אירוע הוא ייחודי ומיוחד. קיימים סוגים שונים של מצננים בעלי הספקים שונים, ויש להתאים הן את כמות המצננים והן את הדגם המתאים לאירוע שלכם. לעיתים יספיק מצנן אחד – ולעיתים יש צורך במספר מצננים. כמובן שאת ההתאמה האישית תבצעו ביחד איתנו על מנת שתקבלו אירוע ממוזג ונעים.

קל ופשוט לחיבור ולשימוש

מצנן מטבעו אינו מוצר מורכב לתפעול. מצנן להשכרה מצריך לא יותר מאשר שקע חשמל רגיל. קיימים גם מצננים גדולים יותר, שעשויים להצריך שקע חשמל תלת פאזי, אך לרוב אין צורך בכך, וכל שקע חשמל סטנדרטי יתאים. מעבר לכך – החיבור וההפעלה קלים ופשוטים, ותוכלו בכל מקרה לקבל מענה לכל שאלה במידת הצורך.

פתרון קירור נייד ויעיל

אחד היתרונות הברורים של השכרת מצנן – הוא הניידות עצמה. קל מאוד להתקין אותו היכן שרוצים ולהזיז אותו ממקום למקום במידת הצורך או במידה ותשנו את דעתכם. וודאי שהניידות וגמישות השימוש הופכות אותו למתאים מאוד לאירועים, שהם דינאמיים באופיים ותמיד נתונים לשינויים פתאומיים.

השכרת מצנן דרך חברת כיפלנד

מצנן הוא אחד מפתרונות הקירור העיקריים שאנחנו מציעים לקהל הלקוחות שלנו, ואתם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת ייעוץ והתאמה אישית. תוכלו לקבל את המצנן לכל מיקום בארץ או לבחור לאסוף אותו באופן עצמאי. צרו איתנו קשר כעת במספר 052-8383355 ונשמח להעניק לכם מידע נוסף.

Leave A Reply