החורף כבר פה ואירועים רבים שנערכים ברחבי הארץ נזקקים לפתרונות חימום על מנת להנעים את התחושה בקרב המשתתפים. זה נכון עבור אירועים משפחתיים, אירועי חברה, ימי הולדת וכל אירוע שניתן להעלות על הדעת. אירוע שבו סובלים מקור אינו יכול להיות אירוע מהנה ורמת האירוח שלו נפגמת באופן ניכר. פטריות חימום להשכרה מהוות את אחת מאפשרויות החימום הפופולאריות והיעילות ביותר הן לאירועים הנערכים בחוץ והן לאירועים הנערכים בחללים סגורים.

דרך הפעולה

פטריות חימום להשכרה כוללות בלון גז המזרים גז אל עבר גוף החימום הנמצא בראש הפטרייה, וזה מפיק בתורו להבה חזקה. חום הלהבה שנוצרת מתפזר כלפי מטה ולכל עבר באמצעות כיפת מתכת הנמצאת בחלק העליון של הפטרייה.

בחירה בפטריות חימום להשכרה

קיימות סיבות מהותיות לכך שאירועים רבים בוחרים להשתמש בפטריות חימום:

  • הן מהוות פתרון דקורטיבי ואסתטי שמשתלב בעיצוב באופן אלגנטי
  • הן בטיחותיות להפליא ומאובטחות בשסתומי בטיחות
  • ניתן להשתמש בהן גם בפנים וגם בחוץ
  • הן יעילות מאוד בחימום רדיוס רחב של שטח
  • צורכות מעט אנרגיה – בריאות וידידותיות מאוד לאיכות הסביבה

מבין פתרונות החימום הקיימים בשוק בתור ציוד להשכרה, פטריות חימום מהוות את האופציה הטובה והמוצלחת ביותר. הן גבוהות וצרות ובעלות מראה אסתטי ודקורטיבי שמוסיף לעיצוב האירוע ומשדרג אותו, בניגוד לפתרונות אחרים שחלקם מסורבלים יותר ופחות נאים לעין. הן מתאימות לכל סוג של אירוע ומספקות חימום איכותי ובטווח רחב. בנוסף, וודאי שהן שומרות על רמת בטיחות גבוהה ועל בטיחות המשתתפים באירוע, וכוללות מנגנון שמנתק אוטומטית את אספקת הגז במידה וחלילה מתרחשת תקלה או דליפה.

השכרת פטריות חימום

דרך חברת כיפלנד תוכלו לשכור פטריות חימום איכותיות ובטיחותיות, שעומדות בסטנדרטים הגבוהים ביותר ויספקו לכם אירוע חמים ונעים. אנחנו מציעים מחירים אטרקטיביים במיוחד ותמיד אפשר למצוא מבצע נפלא על חבילה של מספר פטריות חימום. כחלק מהשירות, נעזור לכם להחליט כמה פטריות לשכור בהתאם לגודל האירוע וכמות המוזמנים.

פתרונות חימום אחרים

קיימים פתרונות חימום נוספים בשוק, אך אף לא אחד מהם משתווה לרמת הבטיחות, נוחות השימוש ורמת הדקורציה שמעניקות פטריות חימום להשכרה, וההמלצה הגורפת היא בהחלט לבחור בהן על פני החלופות האחרות. הן יתאימו במידה ומדובר באירוע המתקיים באולם, בגן, בחצר, בבית, בבריכה או בכל חלל או אזור אחר. אין בעיה לעמוד לידן ולשוחח עם שאר המשתתפים באירוע או לאכול ולשתות בעמידה או בישיבה, ללא חשש ועם רמה מוגברת של נעימות וחמימות בעונת החורף.

מיקום נכון של פטריות החימום

חשוב לשים לב שהפטריות ממוקמות במיקומים הנכונים ושהן מפוזרות באופן יעיל במתחם, כך שכל המוזמנים ייהנו מהן. הצוות שלנו יספק לכם את הציוד שתשכרו ויעזור לכם למקם אותו ולתפעל אותו באופן היעיל ביותר ברחבה או במתחם שבו מתקיים האירוע.

בחירה בפטריות חימום להשכרה
בחירה בפטריות חימום להשכרה

Leave A Reply