ישנם מוצרים רבים אשר הגיחו לעולם והיה צורך לבצע בהם שינויים קלים עם הזמן או שבכלל תהליך האבולוציה העיצובי פסח עליהם לגמרי. תחום הפופים עבר טלטלות ושדרוגים רבים במהלך השנים וכתוצאה מכך קיבלנו מוצר שימושי ביותר לכל סוגי הבתים, למגוון רחב של אנשים ובעיקר לילדים.

לגיל הצעיר יש המון אנרגיה, התלהבות רבה וסקרנות שגורמת להם להיות בתזוזה כמעט מתמדת מלבד זמן השינה. פופים לילדים מהווים פתרון מצוין עבורם לנוח ולשבת גם במהלך אטרקציות מלאות במשחקים אטרקטיביים והרי געש של סוכר בשלל צורות וצבעים.

נקודות שוני בין פופים

מרבית האנשים חושבים שאין הרבה הבדלים בין הפופים, וההנחה הראשונית היא שלא מדובר על מוצר טכנולוגי שיש קושי בייצור שלו, הוא אינו מורכב להקמה כמו ריהוט רגיל ונוחות זה עניין אובייקטיבי לגמרי. אז כמובן שלא מדובר על משימה מסובכת כמו הרכבת אלפי חלקים במכונית ספורט איטלקית אך הושקעה מחשבה רבה בניסיון להבין איך ניתן ליצור פוף איכותי ונוח שיוכל להשתלב מבחינה עיצובית בביתנו.

פופים לילדים שתוכננו בקפידה מאפשרים להוריד את הכיסוי החיצוני במקרה של לכלוך ולבצע שטיפה במכונת כביסה ועד כדי ירידה לפרטים של בחירת החומר הרצוי שישמש לכיסוי חדש. תוכלו לבחור כיסויים קשיחים שעשויים מבד, לייקרה נמתחת ואוורירית, ציפוי דוחה מים וכתמים ועד כדי דמוי עור שלמען האמת אינו פרקטי כלל. מילוי איכותי יעשה על ידי חומר שנקרא וויניל ובעצם מהווה סוג של פלסטיק עמיד וגמיש.

חברות רבות יאפשרו לכם לעצב בעצמכם את הפופים אונליין ויציגו בפניכם מבחר של חומרים ועיצובים שתוכלו לבחור מהם והכל בכדי ליצור חווית קנייה כיפית בנוסף למוצר אטרקטיבי ושימושי.

נקודות שוני בין פופים
נקודות שוני בין פופים

השימושים השונים

פופים לילדים משמשים אותם בהמון דרכים. מחקר שהתבצע בארצות הברית בדק את השימוש בפוף ככלי התפתחותי אצל פעוטות וגילה שהוא מהווה כלי עזר בכדי ללמד אותם לשבת. הצורות והצבעים השונים נותנים להם מוטיבציה באופן חיובי בכדי לנסות ולתרגל את פעולת הישיבה בקלות.

בנוסף, סדנאות רבות להורים בתחילת דרכם משתמשות בפופים כמשטח אימונים בכל הנוגע להחלפת חיתולים, הנקה נכונה ושמירה על ביטחון הפעוט שלא ייפול ויפצע.

מעבר לכך, ברור לכולנו שתפקידם של הפופים לספק לנו מערכות ישיבה, בין אם מדובר על פנים הבית או על הגינה והמרפסת החיצונית. הפן העיצובי משחק גם כן תפקיד ונרשמת מגמת עלייה בעולם עיצוב הפנים בכל הנוגע לעיצוב חדרי ילדים על ידי פופים צבעוניים ובגדלים שונים.

מהי העלות?

כפי שצוין מקודם, פופים לילדים מגיעים בגדלים שונים ועשויים מחומרים שונים. ככל שטיב החומר איכותי ונפח המילוי גדול יותר, כך עלות הפוף תתייקר בהתאמה מדויקת. טווח המחירים נע בין 200 ₪ לפופים קטנים שעשויים מחומרים זולים ועד כדי אלפי שקלים כאשר מדובר על פופים גדולים ואיכותיים.

עצה קטנה, זכרו שכאשר קונים מוצר בזול לרוב תדירות הבלאי גבוהה יותר ובסיכום כללי ניתן לראות שקניית מוצר איכותי הייתה חוסכת לנו כסף.

Leave A Reply