מתנפחים לימי הולדת הם מהאטרקציות האלו שלעולם לא יוצאות מהאופנה. יש משהו כיף, כמובן בתור ילד אבל גם בתור בוגר, בלשחרר את כל החסמים, להוריד את הנעליים ולקפוץ עד שהנשימה נעתקת. מעבר לאטרקציה עצמה, מתנפחים מוסיפים צבע, חיות וקסם לכל אירוע, מה שמשדרג את יום ההולדת בכמה דרגות. לא לחינם הפכו מתנפחים לימי הולדת לסוג של אטרקציה ברורה מאליה בכל מסיבה שמחשיבה את עצמה לשווה ומושקעת. אם גם אתם מתכננים אירוע בקרוב, ורוצים לוודא שהוא יהיה בלתי נשכח, אל תשכחו להכניס לרשימה מתנפחים.

מתנפחים לימי הולדת הפכו מגוונים ומשודרגים במהלך השנים, ומלבד המתנפחים הרגילים שכולנו מכירים, נוספו עוד כמה אטרקציות לאירועים שהפכו את המתנפחים לשם דבר בכל אירוע – הרשימה הבאה תעזור לכם להבין מה מתאים לאירוע שלכם.

מתנפחים ספורטיביים ותחרותיים

אופציה אחת למתנפחים היא המתנפחים התחרותיים. ברשימה הזו תוכלו למצוא משחקי כדורגל, כדורסל, "סומו", וכן מתקנים מתנפחים אתגריים בסגנון של קירות טיפוס ומסלולי מכשולים. מתנפחים מסוג זה אידיאליים עבור הילדים הבוגרים יותר, שרוצים פעילות מעבר לקפיצות בלבד. מתנפחים מסוג זה מוסיפים תחרות ואתגר לכל מסיבה, וכל בן או בת ספורטיביים ותחרותיים ישמחו לקבל מתנפחים מסוג זה ליום ההולדת!

מתנפחי מים

אם האירוע מתקיים לצד בריכה, אין לכם בכלל מה להתלבט: מתנפחים לבריכה הם מה שאתם מחפשים. מתנפחים לבריכה יכולים להיות בסגנון של כדורגל וכדורסל ימי, אך גם מתנפחים בצורות של חיות ומאכלים אליהם ניתן "להשתחל" ולשבת בכיף. מתנפחים ימיים יכולים להתאים לכל יום הולדת, גם של המבוגרים בחבורה, וכמובן לאירועים כמו מסיבת רווקות.

מתנפחים רטובים

במידה ויום ההולדת לא מתקיים בבריכה, אל דאגה -עדיין אפשר להוסיף שפריץ של מים בעזרת מתנפחים רטובים. פה מדובר על מגלשות מים ומתקני מים שאפשר לשים בכל חצר ולהוסיף לתוכם מים בעזרת צינור. מתנפחים רטובים משדרגים את המתנפחים ה"רגילים" ומוסיפים עוד טאץ' כיפי ליום ההולדת. רלוונטי בעיקר אם יום ההולדת מתקיים בעונה החמה, ואל תשכחו לבקש מהמוזמנים להצטייד בבגד ים.

מתנפחים קלאסיים

למרות כל השדרוגים השונים, לפעמים אין כמו מתנפחים קלאסיים, גדולים וצבעוניים, שדורשים ממך פשוט לקפוץ עד שאתה לא מרגיש את הרגליים. מתנפחים מהסוג הזה אפשר למצוא לכל הגילאים, מהקטנים מאוד ועד הגדולים, ובמגוון של צורות, בובות, ונושאים – כמו ג'ונג'ל, טירות, חיות, וכדומה.

למה לשים לב כשמזמינים מתנפחים לימי הולדת?

לפני שמזמינים מתנפחים לימי הולדת, חשוב לתת את הדעת לגבי מספר דברים. קודם כל, וודאו שהחברה המספקת את המתנפחים כוללת גם ביטוח צד ג', כדי להיות על הצד הבטוח של העניין. רצוי לבחור בחברה אמינה ומוכרת, המותאמת לתקן מחמיר, ומספקת מתנפחים באיכות גבוהה ובטיחותית. בנוסף, רצוי לשקול להיעזר במפעיל שיגיע ויתקתק את כל העניין – בלי שתצטרכו לדאוג להשגחות, ניפוחים וביטחון.

מתנפחים ספורטיביים ותחרותיים
מתנפחים ספורטיביים ותחרותיים

Leave A Reply