בעידן המודרני הפכו חברות הייטק ובתי תוכנה לחממות גידול לקרייריסטים בתחום המחשבים, שלא לומר, מכורים. טבעי למצוא עובדי הייטק שאת רוב שעות יומם עושים בחברת המחשב בעבודה כשהם נעצרים להפסקות רק כדי להזמין אוכל בוולט ולנשנש אותו על המקלדת. למרות שהוורקהוליזם הזה רווחי מאוד למנהלי החברות, הם בהחלט מעודדים את העובדים להקדיש זמן לאירועי חברה ויצירת קשר עם קולגות, לאו דווקא בגלל סימפטיה לעובדים, כמו העובדה שהוכח כי אירועים אלו גורמים להעלאת התפוקה.

מתכננים אירוע לעובדי משרד הייטק? מומלץ מאוד לשלב פופים באירוע חברה לאנשי מחשבים. למה? כל הסיבות לפניכם.

יצירת מערכת קשרים חברתית

הסטריאוטיפ על הגיק מצייר אותו חנון למדי, עטור משקפיים עבי מסגרת ודי נמנע מליצור קשרי חברה. אולם, עולם ההייטק היום אינו מחזיק רק עובדים מהסגנון הנ"ל. להפך, קיימת מגמה של הטמעת הרגלים חברתיים והקדשת זמן לחיזוק קשרים והיכרויות בין עובדים במטרה למקסם את האווירה בעבודה, לייצר תחושת שייכות ולמנוע נשירת עובדים.

באמצעות אירוע חברה המשלב פופים, ניתן לאפשר לאנשי הקוד לפשוט את חליפת המתכנת ולהתיישב לשיח פתוח ונינוח. אם ביומיום השיח הזה נבצר מחמת עומס העבודה, כאן, באירוע שכולו גיבוש, לפופים מקום של כבוד ביצירת אווירה קלילה ובלתי מחייבת הפותחת את הלבבות ומאפשרת לקשרי ידידות בין קולגות – להתרקם.

הפחתת מתח ושחיקה

שחיקה בעבודה – אחת ממחלות הדור הזה. 9 שעות ויותר של עבודה ביום הן הרבה, הרבה מאוד. עובדי היי-טק מתמודדים לרוב עם לחץ ומתח עצומים בשל אופי עבודתם. פופים באירועי חברה יכולים לספק הפוגה נחוצה ולתרום לרווחת העובדים מכיוון שלפופים יש את היכולת לעורר רגשות חיוביים וליצור רגעים של שמחה ורוגע. שימו לב שכדי לאפשר לעובדים שלכם ליהנות מהעבודה ולא רק לעבוד לפרנסתם, יש צורך באירועים חברתיים שמפיגים מתחים ומשפיעים רגיעה. חשוב להבין כי הפחתת לחץ בעבודה מייעלת את ביצועי העובדים ומגבירה מוטיבציה.

קידום, גיוון והכלה

לא כל העובדים במשרד נוצרו מאותו חומר, נוסף לכך, חברות הייטק מבוססות היררכיה ברורה. עם זאת, אירוע חברה מהווה עיתוי נכון להסיר מחיצות ולגשר על פערים באמצעות הסתכלות מכילה יותר. פופים עוזרים ליצור סביבה מכילה שבה עובדים מרגישים מוערכים ומכובדים על עצם האינדיבידואליות שלהם, כך נמסות מחיצות של דיסטנס בין עובדים לבוסים ובין עובדים בדרג נמוך לעובדים בדרגים גבוהים יותר. נתון זה מקדם תחושת שייכות ומטפח אווירת עבודה הרמונית יותר. מה גם שפיתוח קשרים בלתי אמצעיים עשוי לקדם מאוד מבחינה מקצועית ואף להפרות את העבודה.

עידוד חשיבה מחוץ לקופסה 

לפופים יש את הכוח לעורר יצירתיות וחדשנות בקרב עובדי הייטק. על ידי שילוב פתרונות ישיבה מקוריים, תבנית החשיבה הבנאלית נסדקת ומאפשרת לרעיונות חדשים ומעוף לפרוש כנפיים ולפתוח אפיקי פתרונות חדשים לבעיות קיימות. כך ניתן לסייע בפתרון קונפליקטים ולפתח מוצרים חדשים 

– כאלו שלא היו נולדים בסביבת המשרד החדגונית המוכרת.

עיצוב מעורר השראה 

תתפלאו, אבל גם הייטקיסטים שופטים אירוע מוצלח לפי רמת העיצוב שלו. פופים הם לא רק פתרונות ישיבה, הם התגלמות של נוחות, סגנון ורבגוניות. עם הצבעים התוססים, האופי הניתן להתאמה והעיצובים המזמינים שלהם, לפופים יש את הכוח להפוך כל אירוע חברה לרגעים של רגיעה ותענוג ויזואלי.

מענה לצרכים הדינמיים של אנשי מקצוע בתחום ההיי-טק

אנשי מקצוע בהיי-טק מחפשים לרוב סביבות דינמיות התואמות את תרבות העבודה המהירה שלהם. פופים הם אפשרויות ישיבה מגוונות שניתן להזיז ולמקם בקלות כדי להתאים לפעילויות והעדפות שונות. בין אם אתם זקוקים לסידורי ישיבה גמישים למצגות, סדנאות או הפעלות נטוורקינג, פופים מספקים פתרונות ישיבה נוספים על הכיסאות הסטנדרטים המאפשרים למשתתפים להתאים אישית את חווית הישיבה שלהם על סמך הצרכים וההעדפות האישיות.

קידום שיתוף פעולה בלתי פורמלי

אנשי מקצוע בהייטק יוכלו לשגשג בסביבות המעודדות שיתוף פעולה ושיתוף ידע. באמצעות פופים באירועי חברה, תוכלו ליצור פינות ישיבה לא רשמיות המאפשרות דיונים מאולתרים והחלפת רעיונות. פופים מספקים מרחב רגוע ומזמין שבו העובדים יכולים להתאסף, מעוררים שיחות באופן טבעי ומטפחים תחושת אחווה בין העובדים. שיתוף פעולה זה יכול להוביל לפתרון בעיות חדשני ולפיתוח רעיונות שלא חשבו עליהם עד לאותו רגע.

שיפור האסתטיקה והמיתוג

אירועי חברה מספקים הזדמנות להציג את זהות המותג וליצור אווירה מושכת מבחינה ויזואלית. בשילוב פופים במיתוג החברה, ניתן בד בבד לייצר אירוע ממותג ופטריוטי ולשפר את הנראות האסתטית. בשילוב של פופים בצבעים התואמים את פלטת הגוונים המאפיינת את שפת העיצוב של החברה, ניתן לייצר זהות מותג חזקה ולהכניס אותה לתודעה של העובדים ושל משתתפים נוספים באירוע.

איפה ניתן לשכור פופים לאירועי חברה?

מעוניינים לשדרג אירוע חברה עם פופים בעיצוב בולט על מנת לספק נוחות מקסימלית? חברת כיפלנד – אטרקציות לאירועים מציעה שלל פופים במבחר גוונים עבור אירועי חברה אפקטיביים במיוחד הכוללים סדנאות ותוכניות גיבוש. שימו לב כי הציוד של כיפלנד מתוחזק ברמה גבוהה ביותר, מעוצב היטב ומאפשר הזמנת כמויות גדולות במחירים משתלמים. תוכלו לשלב פתרונות ישיבה נוספים כמו: מחצלות ושרפרפי קש למקסום האווירה הקלילה באירוע. כדי לשכור פופים של כיפלנד ניתן לבצע הזמנה בקליק ולבחור בשירותי הובלה ופירוק מתקדמים כדי לאפשר מקסימום אווירה במינימום עבודה.

תמיכה בנוחות ארגונומית

ישיבה ממושכת עלולה להיות בעלת השפעות שליליות על הבריאות הגופנית. פופים שעוצבו מתוך מחשבה על נוחות וארגונומיה, יכולים לספק חלופות ישיבה טובות יותר בהשוואה לכיסאות מסורתיים. מושבים רכים אלו מציעים תמיכה, מעודדים תנוחות גוף טבעיות, ומפחיתים את העומס על הגב, הצוואר והמפרקים. על ידי מתן עדיפות לנוחות ארגונומית, פופים תורמים ליציבה נכונה של אנשי מקצוע בהייטק ומבטיחים השתתפות באופן פעיל באירוע ללא עייפות או אי נוחות.

אמצעים נוספים לקידום אירועי חברה בהייטק

ציוד לאירועי חברה מבית כיפלנדפירוט
מתנפחיםאופציה מועדפת לאירוע חברה הכולל את ילדי העובדים. מתאים לגיל הרך, לילדים ולנוער. ניתן להקים מתחם מתנפחים גדול הכולל פתרונות תעסוקה לכל הגילאים.
דוכני מזוןבאתר של כיפלנד – אטרקציות לארועים ניתן להתרשם ממגוון ענק של ודכני מזון הכוללים מבחר מאכלים מובחרים המוכנים במקום. הדוכנים מספקים טעם מענג, חוויה קולינרית מרתקת, ויזואליות מנצחת ושיורת אישי לכל אורח.
ציוד לאירועיםבכיפלנד ניתן להזמין ציוד מתקדם לאירועים כולל: השכרת פינות שייבה מושלמות והשכרת  מצננים. 
שולחנות משחק ניתן שלכור מגוון ולחנות שמחק אטרקטיביים לרבות: שולחן פינג פונג, שלוחן כדורגל, שולחן ביליארד, שולחן הוקי אוויר ועוד.
עמדות מולטימדיהניתן שלכור עמדות הכוללות מסכים וג'ויסטיקים נוסף על עמדות סימולטורים ומשחקים מאתגרים. מתאים להפעלת יחידם וקבוצות.

לסיכום

שילוב פופים באירועי חברה לעובדי הייטק מציע יתרונות רבים התורמים לסביבת עבודה חיובית. על ידי יצירת בסיס משותף, חיזוק המורל, שיפור היצירתיות, קידום הערכי הכלה וחיזוק רווחת העובדים – פופים ממלאים תפקיד חיוני בטיפוח קשרים חזקים ומקסום התפוקה. כשאתם מתכננים את אירוע החברה הבא שלכם, זכרו את כוחם של פופים ואת ההשפעה שלהם על כוח העבודה בסביבת בהייטק שלכם.