יש לכם המון מרחב וילדים שזקוקים לפורקן אנרגיה ולפעילות חדשה? בכתבה הבאה תמצאו כמה סוגי מתנפחים שווים ביותר לבית והחצר, שיתאימו גם לשטחים קטנים וגם לגדולים:

מתנפח בחצר: חלומם של כל ילד וילדה

כל הילדים נהנים מקפיצה על מתנפחים, שמאפשרת להם להוציא הרבה אנרגיה, להתנתק מהמסכים ולשחק בסביבה בטיחותית לחלוטין. אם בעבר המודעות לקניית המתנפחים או השכרתם הייתה נמוכה, הרי ששינוי רב בנושא התרחש עם בואה של מגיפת הקורונה: הסגרים הותירו משפחות רבות בביתן, בפעילות מתונה ואפילו מאתגרת והדבר גרם לביקוש עצום במתנפחים לגינה שימלאו את הצורך של הילדים בגיוון משחקי לאורך היום.

הפלוס העצום שבמתנפחים לבית ולגינה, הוא שלא חובה לרכוש את המתנפח ולתחזק אותו בשוטף ולשמור עליו לאורך זמן. למעשה, אפשר להשכיר אותו לתקופה קצרה או לכמה ימים/ יום אחד בלבד אם יש לכם אורחים או שתרצו לחגוג לילדכם יום הולדת בחצר. וכך גם כאשר ישנה תקופה שבה הילדים נשארים יותר בבית כמו למשל חופש, שביתה או אפילו סגר, אפשר לנצל את השכרתם של סוגי מתנפחים שונים כדי לתת לילדים אפשרות בילוי נוספת.

מגלשת קצף קלאסית
מגלשת קצף קלאסית

אז אילו סוגי מתנפחים יהיו הכי שווים לגינה? בחרנו את הטובים לשנת 2023:

מתנפח טילים

מדובר במתנפח חלומי לילדים, המעוצב בצורה של טילי חלל מדליקים ומכיל מגלשה, מזרון חלק לצעצועים או למילוי במעט מים ומעבר פנימי עם חציצה ברשת. את המתנפח הזה יקח לכם שתי דקות בלבד לנפח עם מפוח חשמלי וכבל מאריך לחיבור לחשמל שתקבלו מאיתנו. אם אין לכם נקודת חשמל קרובה, תוכלו להשכיר אצלנו גנרטור תואם. 

מתנפח קנגורו

סוג מתנפח נוסף ששווה לבחון מגיע בעיצוב מדליק ביותר – של קנגורו ובית עץ בסביבה טרופית מדליקה. למתנפח יש מגלשה, מנהרה, פינת קטנטנים ושטח קפיצה פנימי שיתאימו מאוד לילדים בכל הגילאים ויכולים לקלוט גם כמה ילדים בטווחי גיל שונים.

מתנפח שלגיה

קבלו את הממלכה המושלמת לנסיכות בבית: מתנפח קסום ויפהפה שמסוגל לארח עד 8 ילדים במקביל, החל מגיל שנתיים ועד גיל 10 כולל. בחרנו לכלול את המתנפח הזה משום שלמרות גודלו המשובח, הוא דווקא אידיאלי לגינות קטנות שמוגבלות במקום. מגיע עם מגלשת סלייד ושטח קפיצה ענק. 

מתנפח כבאית

אם יש לכם חצר גדולה והרבה מאוד מקום, הנה המתנפח המושלם לילדים ובעיקר כאלה שאוהבים את סמי הכבאי – מתנפח סופר שווה בצורת כבאית המאפשר לילדים לטפס למגלשה גבוהה ולהתגלש בהנאה לתוך שטח הקפיצה. המגלשה בגובה 6 מטרים, אורך הכבאית – 11 מטרים. 

מגלשת קצף קלאסית

תנו לילדים שלכם את התענוג המושלם לקיץ – מתנפח עם מלגשה מובנית שממלאים במים וסבון ומחליקים בהנאה. חוויית קיץ מושלמת לכל המשפחה (החל מגיל שנתיים), שתעביר לכם שעות של כיף בחצר, עם חברים או גם לבד. 

בריכה מתנפחת

בריכה מדהימה של 4.5/4.5 ובעומק של חצי מטר, שתאפשר לכם לערוך כל חגיגה או מסיבה בבית בחודשי הקיץ החמים ולפנק את כל המוזמנים בבריכה כיפית שתתאים לכל הגילאים. את הבריכה אפשר להכניס לכל רכב וכך לאסוף אותה בעצמכם. מילוי מקסימלי לבריכה יתרחש תוך שעה-שעתיים בהתאם לזרם המים מהצינור בחצר.  

יש לנו עוד מגוון סוגי מתנפחים שאתם חייבים להכיר

ההרפתקאות שלנו בכיפלנד לא נעצרות כאן ויש עוד הרבה מתנפחים לפגוש באתר שלנו, שיתאימו לגינה קטנה או לחצר הענקית, למתחם מושכר וגם לאולם הסגור. אתם מוזמנים להתרשם מכל האפשרויות שלנו כאן באתר וליצור איתנו קשר להזמנות כבר עכשיו.