כל הורה רוצה לפנק את הילדים שלו בארוחות צהרים מזינות וטעימות, הן כאשר הוא חוזר מבית הספר או מהגן בכל יום והן כאשר הוא מארגן עבורו בחופשים ימי פעילויות שונים או במסיבות ואירועים. ילדים לא אוהבים כל מאכל ולא פעם כאשר מבשלים להם מנות שמבוגרים אוהבים, הם לא יתחברו לטעם ויעדיפו פשוט לא לאכול. במאמר הבא תקבלו כמה מתכונים טובים לארוחות צהרים שיכולות להיות מושלמות עבור ילדים, לכל יום ויום ובעיקר בימים שבהם הם חוזרים רעבים מפעילויות שונות לרבות מיום לימודים ועוד.

מתכונים לארוחת צהרים שילדים אוהבים

אם אתם שוברים את הראש בכל יום מחדש, איזה ארוחה להכין לילדים שלכם לקראת הצהרים ואתם מחפשים מנות כיפיות שהילדים יאכלו בהנאה ובכיף, הנה כמה רעיונות למנות שכאלה:

הרעיון הראשון לארוחה שכמעט כל ילד אוהב הוא: פסטה עם נקניקיות. הילדים יכולים לעזור להכין את הארוחה ולהנות גם מאופן ההכנה. כל שיש לעשות זה לחתוך את הנקניקיות לפרוסות ולהשחיל אותן על פסטה ארוכה עוד טרם מבשלים אותה. לאחר שמשחילים את כל הנקניקיות על הפסטה, מרתיחים מים בסיר, מבשלים את הנקניקיות והפסטה עד שהם מתרככים ומסננים. כל שנותר זה להכין רוטב עגבניות שילדים אוהבים מרסק עגבניות מיוחד המתאים להכנת פסטה. לרסק יש להוסיף מים, שמן, פלפל שחור, מלח וכל תבלין אחר שהילדים שלכם אוהבים. אין ספק כי מדובר על ארוחת צהרים טעימה ביותר.

שניצל וצ'יפס

עוד מנה כיפית ביותר לארוחת צהרים הרלוונטית עבור ילדים היא כמובן שניצל וצ'יפס. מדובר על מנה שפשוט מאוד להכין. בכדי להכין את השניצל בגרסה הפחות בריאה, תדרשו לחמם שמן במחבת, לתבל חזה עוף עם ביצים ופירורי לחם ופשוט לטגן במחבת. בגרסה היותר בריאה, פשוט תניחו את חזה העוף עם הפירורי הלחם בתבנית והכניסו לתנור עד שיהיה מוכן. גם את הציפס ניתן להכין בטיגון בשמן עמוק, או בגרסה יותר בריאה, בתנור. כך או כך, מדובר על ארוחה שילדים אוהבים מאוד והיא מספקת להם חוויה קולינרית של ממש.

מרק עדשים

אם מדובר על ימי החורף הקרים, אין ארוחה טובה, עשירה וטעימה יותר ממרק. אחד המרקים שיכולים להיות מושלמים עבור ילדים הוא מרק עדשים. יש להשרות את העדשים לפחות שעה מראש ולאחר מכן לשטוף אותם. עם העדשים מוסיפים ירקות כגון: תפוח אדמה, גזר וקישוא, כאשר את הירקות ניתן לחתוך או לגרד במגרדת בכדי שלא יורגשו במרק. אפשר לתבל איך שאוהבים, להוסיף מעט רסק עגבניות או גרידת עגבנייה לטעם ולבשל כשעה על אש נמוכה, עד שהעדשים מתרככים.

פיצה

עוד ארוחה כיפית ביותר עבור ילדים היא ללא ספק פיצה. אלא שבמקום להזמין פיצה, כדאי שתשתפו את הילדים בהכנת פיצה ביתית. בכדי להכין פיצה מעין זאת, מצאו מתכון לבצק מהיר ללא שמרים במידה ואין לכם זמן או בצק עם שמרים במידה ויש לכם זמן והכינו אותו. שתפו את הילדים בהכנת הרוטב והנחתו על הבצק, פיזור התוספות שם אוהבים על הבצק ועוד. אפו את הפיצה בחום המתאים עד שהיא מוכנה והגישו אותה חמה וטעימה ילדים שלכם.

הכנת ארוחת צהרים שילדים אוהבים היא לא תמיד דבר מורכב וחשוב פשוט שיהיו לכם את הרעיונות המתאימים לארוחות כיפיות וטעימות אשר יסבו הנאה לילדים שלכם.

מתכונים לארוחת צהרים שילדים אוהבים
מתכונים לארוחת צהרים שילדים אוהבים

Leave A Reply