מדע הפסיכולוגיה מזמן גלש לכל תחומי החיים כשהוא מהווה את הבסיס לעולם השיווק, הפוליטיקה והחברה. כיום גם בעולם העבודה נעשה שימוש בפסיכולוגיה ככלי להבנת הכוח המניע עובדים ושימוש באמצעים להעלאת רמת התפוקה והמוטיבציה של העובדים בארגון.

ימי גיבוש, הינם אם כן חלק אינטגרלי מפעילויות החברה הגורמות לעובדים להתחבר למקום העבודה, נותנים להם מוטיבציה, יוצרים קשרים מקצועיים ומביאים אותם להשגת תוצאות מעולות. ימי גיבוש – כל מה שחשוב לדעת על ספסלי זולה שיהפכו את יום הגיבוש הבא ליותר מוצלח ממוצלח.

"יום גיבוש? איזה כיף!"

זו בעצם המטרה העיקרית שלנו בתכנון יום גיבוש בעבודה שהעובדים יחושו ציפייה ויגדירו את יום הגיבוש כחוויה כיפית, מעצימה ומחברת ולא כמעמסה שצריך לסמן עליה וי כמו עוד מטלה אחרת בעבודה. בשביל זה עלינו לצאת אל השטח ולעשות עבודת מחקר: מיהם העובדים שלנו? מהם החלומות שלהם? מה משמח אותם? מה קשה להם? איפה נעוצה נקודת הכאב שלהם? מהן הפעילויות שממריצות אותם? האם ניתן לייצר פעילויות שיאחדו בין עובדים העונים להגדרות ודרגות שונות? מה גורם להם לחוש אהובים ומוערכים? לאחר שנענה על השאלות הללו, נוכל לצאת למלאכת תכנון יום גיבוש מתוך הבנה לצרכי המוזמנים ובכך לפעול על פי אסטרטגיה נכונה.

השלב הראשון בתכנון יום גיבוש כולל בחירת מקום ומקומות ישיבה למוזמנים, אלו יגדירו את סגנון האירוע וישפיעו משמעותית על האווירה בו.

קבלו המלצה: ספסלי זולה מהווים בשנים האחרונות את הבאזזוורד בתחום פתרונות ישיבה לימי גיבוש, למה? בגלל הנוחות, העיצוב והקלילות.

פינות זולה ליום גיבוש

פינות זולה ליום גיבוש מיועדות בעיקר עבור אירועי חוץ: בפארק, על החוף או בגן אירועים, אבל קיימים מקרים רבים בהם ספסלי זול המפנקים ישמשו אותנו מצוין גם באירועי פנים. במידה והאירוע שלכם כולל אולם אירועים וחצר או שטח חוץ, תוכלו לעצב בחוץ פינות ישיבה מושלמות עם ספסלי זולה שיהוו פינות התרעננות מתאים במיוחד עבור ימי גיבוש הכוללים הרצאות עיוניות.

מה חשוב לדעת על פינות זולה להשכרה עבור ימי גיבוש?

פינות זולה כוללות ספסלי זולה איכותיים מעץ במבנה נמוך המרופדים במזרונים צבעוניים כריות נוחות מפנקות שולחנות נמוכים תואמים ופופים רכים. פינות זולה מהוות פינות התרגעות נינוחות המאפשרות קיום שיחות קלילות, מנוחה והרבה מרחב ליצירת קשרים חברתיים וחיזוק אלו הקיימים. 

באירועי חברה לספסלי זולה משמעות חברתית ואף מקצועית שכן העובדים יכולים ליצור שיחות הקשורות בענייני עבודה ובכך לייצר שיתופי פעולה פורים בין קולגות ומחלקות בארגון.

נוחות במקום הראשון

ספסלי זולה מרופדים מהווים פתרון ישיבה נוח במיוחד עבור עובדים צעירים ומבוגרים. באמצעות יצירת מספר פינות זולה מוצלות במיזוג של מצננים במידה והאירוע נערך בקיץ, ניתן לייצר אווירה מיוחדת וגיבוש בחיק הטבע. 

שוברים מחיצות של קרח

פעמים רבות במקומות העבודה שוררים יחסי עבודה פורמליים קרירים בין עובדים מדרגות שונות ובין נושאי תפקידים שונים בארגון. ספסלי זולה מעמידים את כולם באותה נקודה ומסייעים לשבירת קרח ולחימום מערכות יחסים. פתיחות, דיבור ישיר וכנות עשויים להיטיב מאוד את האווירה בחברה ולאפשר שיתופי פעולה ופתרונות יצירתיים מכל קצוות הארגון. כשאנו מאוחדים, אנחנו חזקים – לא?!

לא רק פתרונות ישיבה רשמיים

בעבר, כל ישיבה של עובדי צוות הייתה נעשית על כיסאות משרדיים רשמיים כשכל הנוכחים מגוהצים ומחויטים כיאות. כיום, עם נקיטת מדיניות משוחררת יותר בכל הנוגע לנהלי עבודה, מקובל לבוא לעבודה גם בטי שירט וללא עניבה. למצעד הקליל מצטרפים אם כן גם מערכות ישיבה קלילות ומאווררות יותר שלא נכנעות לתכתיבים ומאפשרות שיח חופשי: פינות זולה. פינות הזולה הן פינות ישיבה נמוכות ומרופדות שקוראות תיגר על ספר הנימוסים ומאפשרות ישיבה נינוחה ודיבור מלב אל לב.

פינות זולה ליום גיבוש – העלות

לא מעט אחראים על ועדי עובדים ומנהלי חברו ועסקים פונים לכיפלנד-אטרקציות לאירועים בשאלה: כמה עולה פינות זולה להשכרה עבור יום גיבוש? למעשה, מחיר פינות זולה וספסלי זולה משתנה לפי דרישת הלקוח: בחירת סוג פינת הזולה, מספר פינות זולה, עיצוב פינת זולה, שירותי הובלה, הרכבה ופירוק וציוד נלווה. בנוסף, יש לחלק בין פינות זולה בסגנון סטנדרטי לפינות זולה מיוחדות הכוללות גם פתרונות הצללה ועוד. 

אנו מזמינים אתכם לפנות עכשיו לכיפלנד-אטרקציות לאירועים ולקבל הצעת מחיר משתלמת במיוחד עבור פינות זולה ליום הגיבוש לכם.

פינות זולה זה כיפלנד

חברת כיפלנד אטרקציות לאירועים מספקת ציוד מגוון לסוגי אירועים שונים ומתמחה בהפקות ימי גיבוש וערבי חברה לעובדי חברות וארגונים. החברה מציעה מספר יתרונות משמעותיים הגורמים ללקוחותיה לחזור שוב ושוב לקבלת השירות המושלם:

חברת כיפלנד מציעה ציוד מתוחזק היטב ונקי במאה אחוז. בנוסף, החברה מציעה מקסימום שירות במינימום מחיר, יעידו על כך אינספור לקוחות שבעי רצון.

תוכלו לשכור אנשי צוות שיעשו עבורכם את העבודה: יובילו, ירכיבו ויפרקו בסיום כך שאתם תהיו פנויים לניהול כל שאר חלקי האירוע.

בנוסף, נציגי השירות של כיפלנד ישמחו לתת לכם שירות ייעוץ מקצועי על ידי טובי המומחים מתחום ההפקה שישמעו את פרטי האירוע ויציעו לכם חבילות מתאימות במיוחד.

בכיפלנד, מלבד פתרונות ישיבה לאירועים תוכלו למצוא מגוון סוגי אטרקציות עבור ימי גיבוש לעובדים שיעלו את רמת ההנאה ויגבירו את החיבור של העובדים לארגון. 

ספסלי זולה? פתרון ישיבה מעולה לגיבוש עובדים