חודשי יולי אוגוסט בישראל הם הקליימקס של עלילת מזג האוויר בארץ: שיא החום. אולם באופן פרדוקסלי או שלא, הם מהווים את העונה הלוהטת של האירועים. כאן נדרש ללהטט בין אירועי חוץ מלאי השראה לאפשרויות מיזוג מועדפות. כיפלנד מגיעה עם הצעה שקשה לסרב לה: מצנני אוויר מעולים שהופכים את האוויר והאווירה לנעימים ומנגד: לא צורכים הרבה חשמל. נשמע כמו בדותא? בואו נספר את כל הסיפור מתחילה.

מהם מצנני אוויר?

לפני שנבין למה מצנני אוויר הם מוצר חובה באירועי חוץ בקיץ, חשוב שנערוך היכרות עם המכשיר הסופר-ידידותי הזה: מצנן אוויר. מצנן אוויר הינו מכשיר נייד שבחיבור סטנדרטי לנקודת חשמל יכול לפעול לקירור החלל. המצנן ייעודי עבור אזורים ברמת לחות נמוכה ומציע צורת קירור חסכונית בחשמל. בתחתית המצנן ישנם מים, באמצעות מדחף משאבה, המים עולים לכיוון מעלה. את המים סופגים פדים מיוחדים שתפקידם לקרר את האוויר באמצעות הלחות הקרירה של הנוזלים הספוגים בהם.

במקום לחוש באוויר חם ומיק, המצנן חליף אותו באוויר קיר, נעים ולח.

מצנני אוויר באירוע שלכם

הפעולה האופטימלית של המצנן תיעשה בשטחים פתוחים או בחללים גדולים באופן יחסי. המצנן מתאים לכל אירוע: ימי גיבוש, ערבי חברה, אירועי בר מצווה, בר מצווה, חתונות, ימי כיף, אירוסין ועוד. במידה והאירוע שלכם עומד להיערך בתאריכים החמים בעונת הקיץ, מומלץ מאוד להצטייד במצנן עוצמתי שיקרר את האוויר ויהפוך את השהות בחוץ ממהבילה לנעימה ביותר.

למה דווקא מצננים?

בשוק פתרונות המיזוג לאירועים קיימים אמצעים נוספים לקירור אירוע חוץ. מדוע חשוב לבחור דווקא במצננים?

לפניכם מספר סיבות שהופכות דווקא את מצנן האוויר לפתרון פופולרי ביותר:

  • המצנן מהווה מכשור קל ונוח מאוד לתפעול. כך שכל משתמש יכול להפעיל אותו בלי צורך בשכירת איש צוות או במיומנות מוקדמת כלשהי.
  • מתאים לצינון אזורים גדולים ואולמות בעלי שטח גדול.
  • כפי שכבר ציינו, מצנן האוויר נחשב לחסכוני מאוד בחשמל עקב המנגנון הגאוני שלו.
  • מצנני אוויר של כיפלנד אטרקציות לאירועים הם ניידים מאוד, מה שמאפשר שינוע קל ונוח לאירוע וממנו וכן שינוע במקום האירוע.
  • האוויר אותו פולט המעיר הוא נעים ולח ומנוע תחושת יובש.
  • המצננים של כיפלנד פולטים אוויר חדש ואינם ממחזרים את האוויר הקיים.

סוגי מצנני אוויר של חברת כיפלנד

כיפלנד מציעה מספר סוגי מצנני אוויר. איך תדעו במה לבחור? זה פשוט. לפניכם טבלה המסכמת את סוגי המצננים והתאמתם לתנאי שטח שונים:

סוג המצנןפרטיםשטח צינון במ"ר
מצנן 8,000 מק"שמצנן המיועד לקירור שטחים קטנים באופן יחסי. לעומת תכונותיו הקומפקטיות הוא עוצמתי ביותר ומשיג תוצאות קירור מעולות. זהו מצנן שקט במיוחד והוא מיועד למסעדות, גינות, בתים פרטיים ובתי קפה.מתאים לשטחים סגורים ושטחים פתוחים עד 50 מ"ר.
מצנן 13,000 מק"שזהו מצנן מקצועי ועוצמתי ביותר. למנוע המצנן בקר לחות המסייע להעצמה והתאמת רמת הקירור לתנאי השטח באירוע. המכשיר פועל הטכנולוגיות בלו-פאדס, הטכנולוגיה המסייעת להעצמת הצינון כשהיא חוסכת במים. מתאים לחללים סוגרים ופתוחים עד 150 מ"ר.
מצנן 23,000 מק"שמצנן האוויר העוצמתי ביותר, מגיע להספק מדהים וכולל בקר לחות מתקדם לוויסות המים בהתאם ללחות הקיימת בחלל. כולל טכנולוגיית בלו-פאדס.מתאים לחללים סוגרים ופתוחים גדולים במיוחד עד שטח של 00 מ"ר.

מצננים של כיפלנד – מותג של איכות

חברת כיפלנד רואה חשיבות רבה בבטיחות לקוחותיה ובחוויית שימוש מושלמת במוצריה. החברה מציעה שירותים בפריסה ארצית ושכירה ציוד העומד בתקני הבטיחות המחמירים ביותר, כאשר צוות העובדים בחרה אף הם צמודים לנהלי הבטיחות ומעניקים שירות ללא פשרות.

בנוסף לערכים של בטיחות וביטחון, כיפלנד אמונה על עמידה בלוח הזמנים כחלק מהפרמטרים לאירוע מוצלח.

החברה מספקת את הציוד בזמן הנקוב בהסכם ההכרה ללא כל עיכוב. תוכלו להזמים מצננים לכל חלקי הארץ תוך קבלת שירות מהיר, יעיל ומקצועי מאוד כולל ייעוץ.

מעוניינים בשכירת מצננים? תוכלו לבצע איסוף בעצמכם או ליהנות שמירות הובלה עד מקום האירוע בכל נקודה בארץ. בנוסף, תוכלו לבחור באטרקציות וכל ציוד נוסף למקסום האירוע על מנת להשלים את האירוע. 

איך מתבצעת השכרת מצננים כיפלנד?

לשכור מצנני אוויר של כיפלנד? זה קל! כל מה שתידרשו לעשות הוא ליצור קשר עם נציגי כיפלנד על מנת לקבל ייעוץ מקצועי בהתאמת המצנן האופטימלי עבורכם. תוכלו לסגור על תאריך ולשריין לכם את היום ושעה המדויקת. במהלך ההזמנה תוכלו להגדיר תאריך, שעה ונקודה למשלוח, כמובן, כפי שכבר אמרנו, תוכלו לאסוף את המצנן גם בצורה עצמאית.

מידת הרעש של מצנני אוויר

ישנם הנרתעים משכירת מצנני אוויר מפני שחוששים מרעש בעוצמה גבוהה מיד. למעשה, עוצמת הרעש של מצננים מבית כיפלנד אינה עולה על 60 דציבלים – עוצמה שאינה פוגמת באיכות השמע באירוע שלכם.

חבילות מצנני אוויר

תוכלו לשכור מספר מצנני אוויר בהתאם לאופי החלל ולשטחו. בנוסף, חשוב תתאימו מספר מצננים עבור אירוע הכולל מספר מזומנים גדול מאוד. 

תחליפים עבור מצננים לאירועים

לא תמיד ימליצו המומחים של כיפלנד על מצנני אוויר. במידה והאירוע נערך באזור לח מאוד או צפוף באופן יחסי ייתכן ותקבלו המלצה דווקא על השכרת מזגן נייד.

כיפלנד – אטרקציות לאירועים

חברת כיפלנד הינה חברה ותיקה בשוק האטרקציות לאירועים כשהיא מציעה ציוד מתקדם, ידע מקיף וניסיון. החברה מתמחה בהפקת אירועים, השכרת אטרקציות לבת מצווה, אטרקציות לבר מצווה ואטרקציות לאירועים נוספים. ניתן לשכור באמצעות החברה מתנפחים, עמדות מולטימדיה, שולחנות משחק ושולחנות קזינו שיתאימו לכל סוגי האירועים ויגרמו לחימום האווירה ולחוויה בלתי נשכחת. מוזמנים ליצור קשר עוד היום עם מומחי ההפקה של כיפלנד שיסייעו לכם בבחירת המצנן המתאים לצד פתרונות ישיבה, ציוד ואטרקציות נוספות עבורכם לפי דרישה.

אפשר להתחיל לנשום: חוגגים ביולי-אוגוסט עם מצננים לאירועים