אנחנו יכולים לקבוע מראש כמעט הכל: אולם אירועים, חברת הפקה, מומחי עיצוב, קייטרינג, אנשי תאורה והגברה ומה לא?! אווירה. אווירה לא נוכל להזמין אצל אף איש מקצוע ולא מצאנו בגוגל אף חברה שמשווקת אווירה חיובית במארזי ג'מבו. כשלמעשה, אווירה היא החלק המהותי ביותר באירוע והיא זו שתקבע אם יהיה מוצלח או פחות. אוקיי, אווירה לא נוכל לשכור או לרכוש אבל נוכל להיעזר באלמנטים שידועים כמעצבי אווירה טובה. פוטונים למשל.

מהם פוטונים?

פוטון כפתרון ישיבה הוא מושב עץ נמוך הכולל מזרן מרופד שלרוב נעשה בו שימוש עבור ריהוט גן, פינות ישיבה וכדומה. הפוטון מאפשר גיבוש חברי, נוחות מקסימלית, תמיכה בגב, התאמה ארגונומית לישיבה בריאה ועוד. ניתן למצוא פוטונים בבתי קפה, חצרות בתים פרטיים וגני אירועים כפינות ישיבה מועדפות. פוטונים מגיעים לרוב כחלק מפינות זולה בשילוב מספר מהם ושולחן זולה נמוך.

ממה עשוי מזרן הפוטון?

מזרן פוטון עשוי לרוב מספוג חלק ומלבני העטוף בבד רך ונעים. לעיתים יסופק הספוג כשהוא חלק לחלוטין ולעיתים תהיינה בו שקערוריות . הבד העוטף את המזרן עשוי להיות בד קנבס או בד אחר, במקרה הצורך המעטה של הספוג יהיה בעל רוכסן לצורך פתיחה וכיבוס של בד המזרן. מזרן הפוטון מפורסם ברכות, ביציבות ובמראה המרהיב שהוא יוצר.

סוגי בדים למזרני פוטון

קיימים פוטונים בוריאציות שונות: פוטונים עם מזרנים הכוללים בד דוחה מים העמיד לתנאי חוץ כן פוטונים מצופים בד כונה, מלטף ורך במגוון דוגמאות וגוונים.

פוטונים כיצרני אווירה

בפתח המאמר עסקנו בשאלה "איך ניתן לקנות אווירה טובה באירוע?" למעשה, שילוב פוטונים עשוי להוות אמצעי לחימום האווירה ולשבירה הקרח. איך פוטונים גורמים לזה? מהיותם, פוטונים הם פתרונות ישיבה פחות רשמיים ומחייבים מה שמאפשר לפתוח את קשרי העניבה, להסיר את החליפות ופשוט להיות מי שאנחנו. האורחים שלכם ישמחו להגיע, לפתח קשרים ולייצר שיח פתוח על מושבים נמוכים בסיוע של כיבוד קליל ומוזיקת רקע תואמת.

משהו בצבעוניות, בנוחות ובאוורור של הפוטונים גורם לאורחים רבים להעדיף אותם על פני כל פינת ישיבה אחרת. אתם מוזמנים לנסות.

פוטונים – גם בגלל העיצוב

אין להכחיש, פוטונים מהווים אופציה מועדפת עבור פתרון ישיבה באירועים, בהחלט גם בגלל היותם מעוצבים בצורה מושכת וצבעונית. תוכלו לבחור את צבע המזרנים וכריות הפוטונים בהתאם לצבעים המתאימים לעיצוב האירוע וכך ליצור פינות ישיבה מדהימות שמצטלמות היטב. זו ההזדמנות שלכם ליצור קונספט חדשני, צבעוני ומעורר השראה באירוע מבלי להשקיע באביזרי יוקרה רהבתניים. כאן הפשטות משחקת בתפקיד הראשי.

שחקו בצבעים והרכיבו פינות ישיבה כמו שתמיד חלמתם עליהם מפוטונים בעיצוב כפרי מפנק.

משחקים באווירה כמו בפלסטלינה

חברת כיפלנד אטרקציות לאירועים מאמינה שלפתרונות ישיבה השפעה רבה על האווירה באירוע. ננסה להמחיש זאת באמצעות סימולציה: איפה תרגישו נוח יותר – באירוע רשמי, סביב שולחן ישיבות כבד וכיסאות בריפוד עור מדיפי ניחוח פורמלי? או במסיבה משוחררת הכוללת פינות זולה בצבעים עליזים ומקבלת בברכה אורחים בכפכפים?

באמצעות עיצוב פינות ישיבה הכוללות פוטונים, פופים רכים צבעוניים, שולחנות זולה ושרפרפי קש, תוכלו לדעת שעשיתם את המקסימום כדי לייצר אווירה חמימה, קרובה ושייכת.

עוד אלמנטים שיוכלו לחמם לכם את האווירה באירוע

נתחיל מהאוכל, אירועים כידוע, צועדים על קיבתם ולכן חשוב מאוד להציע מענה קולינרי עשיר שפותח את התיאבון אבל קודם כל, פותח את הלב.

חברת כיפלנד-אטרקציות לאירועים, מציעה לכם מחלקה שלמה של דוכני מזון אטרקטיביים בכל הסגנונות: אוכל רחוב ישראלי, מאכלי עם איטלקיים, מקסיקניים, אמריקאיים, ערביים ועוד. תוכלו ליהנות גם מבר מתוקים ומנות אחרונות בהגשה אישית והרבה שואו סביב שלב הכנת המזון. חברת כיפלנד מתחייבת על רמה קולינרית מקסימלית לצד שמירה קפדנית על היגיינה, מקצועיות והקמת דוכנים מעוצבים היטב. דוכני המזון של כיפלנד ירימו לכם את האירוע ויגרמו לו להיות משוחרר יותר. רבים בוחרים דווקא באירועים הכוללים דוכני מזון והגשה בסגנון בר על פני שולחנות ערוכים ברשמיות מכיוון שאלו הראשונים מאפשרים יצירת קשרים, שיח פתוח ואנרגיה חיובית.

רוצים עוד? מה דעתכם על אטרקציות לבת מצווה או אטרקציות לבר מצווה בקונספט שובר שגרה? לכן על זה! כיפלנד מציעה ים מתקני מתנפחים לכל הגילאים, עמדות מולטימדיה מדליקות בשיתוף שחקנים רבים, שולחנות משחק למספר משתתפים בו זמנית וערבי קזינו מגבשים. זו ההזדמנות שלכם לבחור את התוכנית המשולמת עבור האורחים ולהנות מאירוע שכולו כיף או כיפלנד – איך שתקראו לזה (:

מתלבטים? שוקלים מהי האפשרות המתאימה לכם ביותר?

אל תתחבטו בשאלות לבד! מומחי ההפקה של כיפלנד ישמחו לעמוד לשירותכם לאורך כל התהליך. הם ישמעו את הצרכים ויתאימו עבורכם פתרונות אווירה מעולים. 

אגב, בכיפלנד תוכלו ליהנות גם משירותי הובלה, הרכבה ופירוק במקום. 

למה אתם מחכים חברים? צרו קשר עם כיפלנד ושריינו לכם את הציוד המתאים לאירוע מענג שיפתיע את האורחים ויגרום להם ליהנות עד הגג.

לאווירה הרבה יותר משוחררת – פוטונים לאירועים