תחום האירועים מציע עולם עצום של אפשרויות ופעילויות שיעיפו את כל האורחים באוויר ויהפכו את בר המצווה לזכירה וייחודית. אז אילו אטרקציות לבר מצווה עומדות להפוך לדבר הגדול הבא? ריכזנו כאן את כל האפשרויות השוות והמטורפות ביותר לשדרוג האירוע בגדול:

צבעוני, מתוק ומצטלם טוב – קיר דונאטס ענק

אחרי שטעמנו ממפלי השוקולד המסורתיים ופינקנו את כל האורחים בארטיקי מיני-מגנום מדליקים, הגיע הזמן לעבור לדבר האמיתי: עשרות דונאטס צבעוניים, מצופים במגוון טעמים והכי טעימים שיש שיעניקו לאורחים טעם של עוד – מותאמים לצבעי בר המצווה או לקונספט החגיגה!

הקיר הוא אטרקציה לכל דבר, משום שהאורחים לא מסתפקים רק בלאכול את הדונאטס הטעימים שתלויים עליו, אלא גם מצטלמים איתם ונהנים מרקע עשיר ומעניין מאוד במסגרת האירוע. 

ומה עוד צריך לדעת? שווה להקביל את כמות הדונאטס לכמות הנערים והנערות באירוע ולהכפיל אותה, משום שהקיר מופנה בעיקר אליהם אך חשוב לדאוג שלא יחסר גם לאורחים אחרים שמעוניינים לאכול ולהישאר עם מגוון אפשרויות. בנוסף, צריך לזכור שהדונאטס לא רק יפים למראה, אלא צריכים גם להיות הכי טעימים שיש. 

מראה מראה שעל הקיר – מראת סלפי ענקית 

לרכז כמה חוגגים לתמונת סלפי אחת שתתפוס את כולם זה באמת אתגר לא קטן. אז למה לטרוח כשמראת הסלפי עושה זאת בעבורכם ומפיקה תמונה יפה וזוהרת? אחת האטרקציות המבוקשות ביותר לבר המצווה בשנה האחרונה היא מראת הסלפי, שמפיקה תמונת מגנט, רק בגודל הרבה יותר משמעותי כמו:  10/10, 10/15 או 15/20.

מדובר במראה גדולה שניצבת במקום משלה בתוך האירוע ואפשר ללחוץ עליה כדי להצטלם, תוך בחירה בזמן המתנה של 3-5 שניות. ומה עכשיו? זהו זה – מפעיל המראה כבר ממהר לפתח את התמונה תוך כמה שניות ולהעניק לכם מגנט ענקי ושווה כמזכרת.

יצירתי וזכיר במיוחד – סימולטור גלישה או אופנוע ים
יצירתי וזכיר במיוחד – סימולטור גלישה או אופנוע ים

מגדילים אדרנלין, פורקים אנרגיה – מתקן נינג'ה לבר מצווה

מסלול הנינג'ה צובר פופולריות בשנים האחרונות ובצדק: הוא מאתגר ומפתח את החושים, מזמן התנסות חדשה ומנתק קצת את הילדים מהסלולרי. אירועי בר מצווה רבים מחליטים להציב בשנה האחרונה את המסלול כחלק מהאירוע ולהזמין את כולם לטפס, להתנסות ולצלוח אותו בהנאה.

את המסלול אפשר להציב כחלק מהמסיבה עצמה, או להחליט על הפעלתו משלב הפתיחה ועד לנקודת זמן ספציפית. השכרת המתקן עצמה תוכל להתקבל במספר אורכים, לרוב עד 30 מטר של מסלול מכשולים מדליק ועוצמתי שאותו המפעיל מוביל ומרכיב במתחם האירוע, עוד הרבה לפני שהאורחים מגיעים.

יצירתי וזכיר במיוחד – סימולטור גלישה או אופנוע ים

הסימולטורים הם פאן אמיתי לבני נוער, שמעוניינים להתנסות בדברים חדשים אבל מבלי לוותר על פעילויות משחקיות שמאפשרות להם להעריך יכולות עצמיות ולהרשים את כל החבר'ה. סימולטור המים מדמה גלישה במים אמיתיים ולכן הופך את בר המצווה לאירוע רטוב שכדאי לשקול האם הוא מתאים לקהל ולסגנון. 

בהנחה וכן, מומלץ לבקש מהאורחים להצטייד בבגדים להחלפה ולתת לכולם הזדמנות לחוות הרפתקה ייחודית באמצע האירוע, שמדמה גלישה אמיתית, במתקן בטוח לחלוטין ובדרגת קושי לפי בחירה אישית.

מקסימום הרפתקה, שיא החגיגה – מתחם VR מטורף

זה עתידני, זה מעניין וזה הכי מדליק לאירועים. מתחמי המציאות המדומה כובשים לאט ובטוח את רחבת החוגגים ומציעים למשתתפים באירוע הזדמנות לפעילות יוצאת דופן, המדמה לחימה, משחק מול משתתף דמיוני או ביצוע משימה מסוימת, תוך שימוש במשקפי מציאות מדומה שהופכים את הגבול בין דמיון ומציאות למטושטש ומספקים עניין שהאורחים לא יפסיקו לדבר עליו. 

היופי במתחמי ה-VR הוא שאפשר לשחק קבוצתית או לבד, לבחור את סוג המשחקים שיכללו באירוע וליצור מוקד עניין חדש ויצירתי שכולם עומדים לדבר עליו עוד הרבה זמן אחרי האירוע.

Leave A Reply