העולם ככפר גלובלי קטן כבר מזמן אינו אמון על שמרנות תרבותית מבחינת הרגלים קולינריים ומסורתיות בהכנת מזון. כיום ניתן לנסוע למזרח הרחוק ולקנות מנת פיצה או להתענג על טורטייה מקסיקנית ביום העצמאות הישראלי. חולמים על אירוע שכולו חוויה קולינרית מסקרנת ועזת חושים? כאן במאמר נטוס מסביב לעולם במטרה לאתר את דוכני המזון האטרקטיביים ביותר עבורכם המשלבים נגיעה תרבותית, טעמים ייחודיים וחגיגה גסטרונומית שמעקצצת בלשון. בואו ללמוד מהם דוכני המזון האטרקטיביים ביותר לאירוע שלכם. הולך להיות טעיםםםם. בתאבון חברים!

דוכני מזון של כיפלנד – טעמים מסביב לעולם

אז איפה תרצו לבקר חבר'ה, בדרום אמריקה? באיטליה? בארצות ערב או במזרח הרחוק? עם מחלקת דוכני המזון של כיפלנד אטרקציות לאירועים, תוכלו להזמין את המשתתפים האירוע הבא לחגיגת טעמים מושלמת שמשתפת מנות דגל מרחבי הגלובוס. אז על מה אנחנו ממליצים? כאן בהמשך, דוכני המזון הפופולריים ביותר שכדאי לכם לטעום:

ההמבורגר העסיסי שלכם

ההמבורגר, הקציצה העסיסית עשויית הבשר המוגשת בתוך לחמנייה עגולה – הינה כריך אמריקאי עשיר ומפורסם שגונב בקלות את ההצגה ומתאים לכל קהל יעד. באירוע שלכם תוכלו לשלב דוכן מזון הכולל הכנה והגשה של כריכי המבורגר טריים וכלל הצצה מרתקת לתהליך ההכנה הפחות מוכר של קציצת המבורגר מקורית. כדי לתת לאורחים שלכם ליהנות ממנה מורכבת באופן אישי תוכלו למקם על הדוכן מגוון של רטבים לבחירה, ירק וממרחים זאת בכדי למקסם את החוויה.

הבה נייבא טורטייה מקסיקנית

מקסיקו, מדינה עשירה קולינרית שלימדה את הישראלי המצוי מהו תיבול עז ואיך ניתן ליהנות מנתחי בשר בארומה בלתי מוכרת, מציעה לכם דוכן מזון נפלא הכולל טורטייה מקסיקנית. דוכן טורטייה מקסיקנית כולל:

  • נתחי עוף/בקר
  • נתחי ירקות מוקפצים
  • טורטיות חמות
  • ממרח גוואקמולי
  • רטבים שונים כגון: רוטב שום, ברביקיו, קטשופ, מיונז וצ'ילי.

טורטייה מקסיקנית מתאימה בעיקר כמנת פתיחה, עם זאת היא בהחלט תשתלב גם כמנה עיקרית באירוע חגיגי.

לצמחוניים שבינינו: אפשרות להזמנת דוכן טורטייה מקסיקנית צמחוני המשלב תחליפי בשר מופלאים שלא יפגמו בטעם המקורי כלל.

דוכן פיצות איטלקיות היישר מנאפולי

הפיצה, למרות שהתפרסמה כתוצר העיר נאפולי האיטלקית, נמצאה כמאכל שהתחיל את דרכו דווקא בעיירה הסמוכה לעיר נאפולי. תושבי נאפולי שגאוותם נפצעה, עדיין מנסים לשקם את מעמדם כתושבי עיר המקור של הפיצה, אולם הממצאים הברורים מראים אחרת ): . כך או כך, פיצה מהווה את אחד המאכלים הפופולריים והאהובים בעולם על ידי צעירים ומבוגרים כאחד. אגב, אם הזכרנו מעט היסטוריה ורגשות לאומיים, נציין כי דגל איטליה המורכב מצבעי ירוק, אדום ולבן מבוסס על צבעי פיצה מרגריטה שכוללת רוטב אדום, בזיליקום ירוק וגבינה שצבעה לבן. 

אז איזו פיצה תבחרו לאורחים שלכם? כיפלנד מגישה דוכן פיצות עתיר הזדמנויות קולינריות, תוספות ורטבים אותם יכול לבחור כל אורח בהתאם להעדפתו האישית. 

מגוון סוגי הפיצות מאפשר לכם להתאים פיצות לילדים בסגנון בסיסי ופיצות מורכבות יותר לחובבי הטעמים העשירים שבמוזמנים.

צ'ורוס ספרדי מקורי

קינוח מתוק זה שהומצא בספרד עשוי מרצועות בלילה מתוקה אותן מטגנים בשמן עמוק. הצ'ורוס התקבל כמאכל נפוץ גם באמריקה הלטינית ועכשיו הוא יכול לככב אף באירוע שלכם.

לא תאמינו, אבל הפעם האורחים שלכם יוכלו לצפות בתהליך ההכנה המרגש מול עיניהם ויקבלו לתוך קונוס צ'ורוס טריים בליווי רטבים עשירים כגון: שוקולד, קרם נוגט או ריבת חלב.

מרקים אירופאים ששווה לפגוש ביום חורף סגרירי

אירוע חורף שגורם לאורחים שלכם להתכרבל כל הדרך לאולם, הוא אירוע שמצריך התאמה והכנה מראש. כאן חשוב לשלב דוכן מרקים טריים מסוגים שונים. כיפלנד כבר ארגנו עבורכם תפריט מרקים עשיר. להלן מספר מרקים כבחירה לוהטת ליום קר:

  • מרק בצל
  • מרק בטטה
  • מרק אפונה
  • מרק עגבניות
  • מרק תירס
  • מרק ירקות

לצד מרקים מהבילים, דוכן המזון מכיל גם תוספות שונות לבחירה לרבות: בצל ירוק, קרוטונים, שקדי מרק, גבינה מגוררת, צ'ילי חריף, פלפל גרוס, מלח גס.

רוצים להפוך את החוויה לבלתי נשכחת? שלבו סלייסים של בגטים ולחם מחמצת בטעמים שונים כגון: זיתים, אגוזים, עגבניות מיובשות, בצל וכדומה.

חשוב לנו לספר לכם שכל המרקים נעשים בעבודת יד בצורה ביתית ללא חומרים משמרים. גם רמת הטריות נשמרת הודות לתהליך הכנה הנעשה בסמוך לאירוע.

האם ידועה לכם רגישות של אחד האורחים לסוג של מזון? אם כן, נדאג לייצר לכם תחליפים הולמים או נימנע משימוש בסוג הרכיב הבעייתי.

וופל בלגי – הגרסאות השונות

דוכן וופל בלגי הינו דוכן פופולרי ביותר ואנחנו כבר מכינים אתכם: עומד להשתרך מאחוריו תור ארוך. קינוח זה משלב מספר אלמנטים נפלאים כמו: וופל, קצפת, סוכריות, גלידה ושוקולד. כלומר, כל הדברים הטובים במנה אחת. 

הוופל הבלגי הינו מנה אוורירית עשויה בלילה מתוקה אותה מחממים עד לקבלת וופל קריספי מבחוץ ורך מבפנים. לוופל ניתן לצרף סירופים מושלמים, שברי עוגיות, סוכריות, קרוקנט אגוזים/שקדים/בוטנים, קצפת, כדורי גלידה וכן ניתן להמיר את הגרסה השוקולדית בגרסה פרותית עם פירות חתוכים טריים במיוחד (או לשלב בין שוקולד לפירות – מומלץ בחום). פנקו את האורחים שלכם עם מנה עשירה שתמיד באה בטוב. אגב, אם תרצו לגוון תוכלו ליהנות מגרסת ה"לק" – וופל בלגי על מקל למרקם חדש בהגשה ייחודית.

דוכני מזון של כיפלנד – הבחירה המושלמת שלכם לאירוע חובק יבשות

בואו לבחור איך ייראה מתחם דוכני המזון באירוע שלכם וליהנות ממבחר קולינרי בינלאומי של ניחוחות, מרקמים וטעמים שכולם אוהבים. צרו קשר עוד היום עם מומחי כיפלנד להכוונה וייעוץ לצורך הרכבת מתחם דוכני מזון מוצלח במיוחד. הולך להיות כיפי, טעים ומרגש, שלא תגידו שלא אמרנו…

גלו מהם המשחקים הנפוצים ביותר בשנים האחרונות באירועי בר מצווה
נחתו עכשיו: טעמים מכל העולם אצלכם באירוע