אז אם גם אתם מפיקים אנחה קלה כשהמקרר שלכם מתמלא בהזמנות לאירועים ויומן החודש הקרוב עמוס באירועים מהסוג הבנאלי – אתם לא לבד. תרגישו בנוח, רבים ממשתתפי האירועים בישראל כבר די הבינו את הקונספט הסטנדרטי של אירועים פרטיים, אירועי חברה ואירועי התרמה על סוגיהם השונים. נראה שמדיניות העדר השתלטה על תחום האירועים וקשה למצוא אירוע מרגש באמת בסגנון מפתיע. אנחנו מזמינים אתכם להיות חלוצים בתחום ולרגש את האורחים שלכם עם מגוון אטרקציות בלתי נשכחות. חברת כיפלנד זמינה לנו כדי לסייע לנו בפיתוח תוכניה מרתקת לאירוע שובר שגרה. בואו לשאול איתנו יחד: "מי אמר?!" ולנפץ מוסכמות לטובת אירוע חדשני ומלא עניין.

מי אמר?

להלן 8 הכללים לאירוע בלתי שגרתי שהאורחים יזכרו לכם טוב גם עוד שנים:

1. דוכני מזון כי מי אמר שחייבים לאכול סביב שולחנות ערוכים? 

על דוכני מזון כבר שמעתם? עזבו את התפיסה המקובעת כי באירועים חייבים לשבת על יד שולחן, חברת כיפלנד-אטרקציות לאירועים חושפת בפניכם עולם מדהים של מגוון דוכני מזון עשירים המפוזרים ברחבי מתחם האירועים שלכם וכוללים אינסוף טעמים, ארומות שונות ומגוון עצום שקשה להאמין כי נתקלתם בו בעבר. החוויה של סיור בין הדוכנים השונים תוך הצצה מרתקת לתהליך הכנת המזון שכיפלנד מציעה לכם, תרים את האירוע שלכם כמה רמות מעל.

2. שלבו פופים כצורת ישיבה אולטימטיבית באירוע שלכם כי מי אמר שחייבים לשבת על כיסאות בסגנון קלאסי? 

רוצים לשוות לאירוע שלכם פן מפנק ומפתיע? כיפלנד מציעה לכם מגוון צורות ישיבה מרתק הכולל פופים רכים ואווריריים בגדלים שונים, מחצלות ענק, פוטונים וכסאות עץ קלוע נמוכים. צורות ישיבה שונות אלה מפתחות מעגלי שיח פתוח ושיחות מלב אל לב: אפשרויות שפעמים רבות חסומות באירוע בנאלי בסגנון רשמי עתיר נימוס וגינונים.

3. חולצות מודפסות לאווירה מגובשת – מי אמר שחייבים לרקוד בלבוש חנוט ומחויט?

בכל אירוע מתקבצים מגוון אנשים בגילאים שונים וטווח סגנונות רחב. בטח חשבתם איך תוכלו לאחד את כל המוזמנים שלכם וליצור אווירה מגובשת, יש עצה! חולצות מודפסות לכל אחד ממשתתפי האירוע תיצורנה את האווירה המתבקשת. כל היגד שתבחרו או סמל שתרצו יוכלו לככב בלי סוף באירוע שלכם ולתת לו קונספט ייחודי ומרגש.

4. חייבים תעסוקה לילדים! כי מי אמר שחייבים שהילדים ישתעממו באירוע? 

בטח מצאתם את עצמכם ולא פעם נוכחים באירוע כשאליכם צמוד ילד משועמם או סתם כך חשופים למעשי שובבות של קבוצת ילדים המקפצת ברחבי המתחם ללא מעש ולפעמים אף עשויה לפגוע בלא כוונה באלמנט כזה או אחר. חשוב שתדעו כי ישנו מגוון עצום של דוכני משחק, סימולטורים, שולחנות משחק, מתנפחים ושאר אטרקציות מרגשות שיעסיקו את הילדים ללא הרף ולא ישאירו להם רגע דל. עם אתר האטרקציות של כיפלנד – זה הולך להיות אירוע שהילדים יזכרו לכם עוד זמן רב.

5. תאורה צבעונית להעלאת המצב רוח כי מי אמר שחייבים לבחור בתאורה בנאלית?

מומלץ שתדעו כי לתאורה יש תכונות סגוליות לשינוי אווירה ומצב רוח. בטח כבר שמתם לב שחנויות לממכר מזון בוחרות בתאורה עוצמתית ומסעדות תשתמשנה דווקא בתאורה עמומה רומנטית, לכל סוג תאורה ישנה השפעה מדויקת על התחושה במהלך החוויה. לכן אנו מגישים לכם תאורות מומלצות לחוויה עשירה חגיגית ואטרקטיבית ולהעלאת המצב רוח באירוע שלכם כגון: מנורה אולטרה סגולה להדגשת אלמנטים בהירים באירוע, תאורות צבעוניות שונות, שרשראות לד, פסי לד, וכדור תאורה היוצר חגיגת צבעים על תקרת האולם ועל הקירות. כך תוכלו לקבוע את סוג האווירה והחוויה תגישו לאורחים שלכם.

6. אביזרי ריקודים מדליקים כי מי אמר שחייבים לרקוד דווקא במעגלים?

האמת שכבר די  נמאס לרקוד יד ביד באותה צורה מיושנת וכולנו מחפשים ריגושים. תוכלו להקפיץ את האירוע שלכם ולהפתיע את המוזמנים במבחר מדליק של אביזרים שונים המיועדים בדיוק למטרה זו:

  • שערים מאירים בנורות לד צבעוניות 
  • קונפטי פסים וקונפטי נצנץ 
  • צמידי לד, 
  • קשתות מהבהבות, 
  • סרטי ראווה 
  • ועוד המון אפשרויות מדהימות!

האורחים שלכם לא יפסיקו לרקוד!

7. לוקיישן שובר שגרה כי מי אמר שחייבים  למקם את האירוע דווקא בגן אירועים או באולם?

מה אתם אומרים על אירוע ביער, על שפת בריכה או על חוף הים? אתם בטח מסכימים איתנו שאירוע מזן שונה משפיע עמוקות על החוויה של האורחים ומרים את האירוע שלכם לפסגות חדשות. בכל לוקיישן שתבחרו תוכלו למצוא מבחר אפשרויות בלתי מוגבל של חוויות תואמות מיקום, אוויר, אווירה ומזג – תמיד תוכלו להפתיע את המוזמנים בלוקיישן שעוד לא חלמו עליו, אז קדימה, צאו לחפש את המיקום המושלם לאירוע שלכם!

8. סדנאות להעשרת האירוע כי מי אמר שיצירה היא מחוץ לתחום?

אם חשבתם שבזה סיימנו להפתיע אתכם הרינו להודיעכם כי יש מספר רחב של סדנאות אותן יהיה ניתן להעביר באירוע שלכם. אזורי הסדנאות יהיו מפוזרים ברחבי המתחם ויאפשרו לאורחים להשתתף במגוון מרתק של חוויות עשירות כגון: יצירה, תכשיטנות, אפיה, תיפוף ועוד מבחר רחב של חוויות יוצאות דופן, מה שיגרום לאירוע להיות תכליתי וישים. זהו לא סתם עוד אירוע, כך תהפכו את המסיבה שלכם לאירוע בלתי נשכח שיוציא את המוזמנים שלכם עם ידע, השכלה וחווית יצירה בטעם של עוד.

לסיכום 

אלו 8 כללי המפתח לאירוע חדשני, מרגש ובלתי נשכח. לכל כלל יש את היכולת להקפיץ את האירוע שלכם שלב, להפתיע את האורחים ולגוון את שגרת האירועים הקלאסיים והבנאליים אליהם הורגלנו. עוד חשוב לנו להזכיר לכם – האורחים שלכם פינו זמן מסדר היום שלהם כדי לחגוג אתכם ולהיות אתכם ברגעים היפים והמאושרים של החיים, תנו להם הרגשה שהם חשובים לכם באמת והעניקו להם אירוע שעוד לא היה כמותו, זכרו: תמיד טוב להיות מהצד הנותן אז כשאתם כבר נותנים – פרגנו ובגדול!

הכללים החשובים ביותר להפקת אירוע בלתי שגרתי בשנת 2023