למרות שחברי נער בר המצווה הם נערים בעצמם, אירוע רשמי ומחויט אינו כוס התה שלהם והם יעדיפו קונספט קליל יותר המשלב אטרקציות ומשחקים מסוגים שונים. נסו להיכנס לנעליהם של בני ה-13 – לאיזו חוויה הם מצפים? מה מרגש אותם? ואיך ניתן לשלב בין פעילות חברתית צעירה לאירוע מכובד? עם חברת כיפלנד, המענה על שאלות אלו הופך להיות קל ופשוט. כאן במאמר תוכלו ללמוד על משחקי בר המצווה הטובים הפופולריים ביותר בשנים האחרונות כי הפקת אירוע בר מצווה עם כיפלנד זה משחק ילדים.

קודם כל, מהן האטרקציות המועדפות על בני עשרה?

בני הנוער שלנו נמצאים בתקופה בה כמות המרץ והאנרגיות שלהם יכולה לפרנס בקלות מדינה ועוד יישאר עודף… על מנת לנתב את האנרגיות הללו למקום חיובי ולייצר אירוע שמח במינון הנכון, חשוב לבחור באטרקציות ומשחקים ייעודיים לבר מצווה. כיום קיימים משחקים רבים ופעילויות חברתיות שונות לבר מצווה שמתאימים גם לקונספט של אירוע מכובד ומאפשרים לנערים והילדים המשתתפים באירוע ליהנות ממשחק חווייתי משותף, אתגרי ומלא עניין.

הכירו: האטרקציות הפופולריות לבר מצווה 

יצאנו לחפש את האטרקציות הנפוצות ביותר עבור אירועי נוער וילדים בדגש על אירועי בר מצווה. חזרנו עם מידע חדשני, מסעיר ומפתיע:

שולחנות משחק: הנוער מצביע ברגליים

שולחנות המשחק כפי שמוכרים לנו היום – הם התפתחות של משחקים מהמאה הקדמת ואף מספר מאות אחורנית. עם זאת הם מהווים אטרקציה שלא נס ליחה. באתר של כיפלנד תוכלו לאתר את מחלקת שולחנות המשחק הכוללת פתרונות מצוינים למשחקים קבוצתיים מלהיבים המשלבים מספר שחקנים גבוה בו זמנית. להלן רשימת שולחנות משחק רלוונטיים ביותר לבר מצווה אותם ניתן להשיג בחברה כיפלנד:

  • שולחן כדורגל 2 שחקנים
  • שולחן כדורגל XL 8 שחקים
  • שולחן ביליארד במספר גדלים
  • שולחן הוקי אוויר
  • שולחן פוקר
  • שולחן פינג פונג 2 שחקנים
  • שולחן פינג פונג 4 שחקנים
  • ועוד

שולחנות המשחק של כיפלנד מפורסמים באיכותם הגבוהה ובמגוון הגדלים והאפשרויות אותם הם מציעים. מומחי ההפקה של כיפלנד ממליצים על יצירת מתחם שולחנות משחק מגוון במטרה לאפשר למספר רב יותר של מוזמנים להשתתף בפעילות החווייתית. החברה אגב מספקת שירותי הובלה, הרכבה ופירוק ללקוחות המעוניינים בשירות זה. עם זאת, חלק גדול מהשולחנות ניתן להובלה אף ברכב רגיל וצורת ההרכבה והפירוק קלה מאוד כך שביכולתכם לחסוך בעלויות לפי דרישה.

עמדות מולטימדיה

באתר של כיפלנד מחלקה ייעודית אטרקטיבית שכובשת כבר מספר שנים קהלים צעירים מכל הסוגים, אז אם מתחשק לכם לרגש ולהפתיע באירוע שלכם ולשכור אטרקציה שתגנוב את ההצגה ותגרום לנוער (וגם למבוגרים שמביניכם (: ) להנות עד הגג, אתם מוזמנים לערוך היכרות עם מספר עמדות מולטימדיה מובילות:

גיטר הירו 6

אטרקציה לחובבי המוזיקה והמחשבים שתרענן את האווירה באירוע שלכם. משחק פופולרי של חברת activision שמבוקש ביותר עבור אירועי נוער וצעירים. המשחק במקורו כולל שחקן וגיטרה אחת בלבד אולם כיום ניתן לשדרגו ולשלב מספר כלים ומיקרופון.

סימולטור אופנוע

מי מהחבר'ה בני ה-13 אינו נושא בלבו חלום כמוס לרכב על אופנוע? מוזמנים להגשים להם את החלום עם עמדת סימולטור אופנוע שמדמה את 'הדבר האמיתי' באמצעות עמדה מוארת ומרשימה במיוחד. עמדת מולטימדיה זו פופולרית במיוחד ואהובה מאוד על ידי חברי חתן האירוע.

כדורסל אלקטרוני

הכדורסל האלקטרוני הוא משחק מוכר ואהוב במיוחד שמשתף מספר שחקנים למשחק תחרותי, כיפי ומאתגר. מי ינצח בסבב הבא? האווירה האתגרית לצד שיתוף הפעולה של השחקנים מייצר אווירה מחשמלת באוויר. העמדה כוללת ניקוד דיגיטלי לספירת נקודות מתקדמת שלא תחמיץ אף לא קליעה אחת שלכם.

חבילות האטרקציות של כיפלנד

במחלקת אטרקציות המולטימדיה של כיפלנד 2 הצעות שחשוב לכם להכיר: חבילת אטרקציות בסיסית וחבילת פרמיום. מה כוללת כל חבילה?

חבילת אטרקציות בסיסית

חיבלה זו מיועדת ל-15-25 שחקנים במקביל. היא מציעה מספר עמדות מולטימדיה מובילות אותם ניתן לבחור בהתאמה אישית.

חבילת אטרקציות פרמיום

חבילה המיועדת ל-25-40 משתתפים. החבילה המורחבת כוללת:

  • שולחן הוקי אוויר מקצועי
  • שולחן כדורגל מקצועי
  • שולחן פינג פונג לארבעה שחקנים
  • זירת סומו לתוספת אתגר וחוויה

מעוניינים באטרציות שונות? ניתן לבחור מתוך מחלקת המולטימדיה של כיפלנד משחקים אחרים מתוך מגוון גדול ביותר – לפי דרישתכם ובקשת נער בר המצווה שלכם.

מתנפחים להשכרה

כיפלנד אטרקציות לאירועים מציעה מגוון גדול ביותר של מתנפחים אתגריים לבני עשרה. המתקנים כוללים מתחמי קפיצה, מבוכים אתגריים, משחקי ספורט מתנפחים ואף מחלקה ייעודית למתנפחי מים. חולמים על אירוע קליל ומלא באנרגיות חיוביות? חברי החתן באירוע לא ישכחו לכם את האטרקציה הזו. מוזמנים להקים מתחם מתנפחים מלא שמחה עם סוגי מתנפחים שונים הכוללים:

  • מתנפחי ספורט כגון: מתנפח כדורסל, מתנפח שער כדורגל
  • מתנפחים אתגריים כגון: מתנפח הר טיפוס, מתנפח אקולייזר, מתנפח הישרדות, מתנפח וויפאאוט 
  • מתנפחי מים
  • מגלשות מים
  • ועוד

דוכני מזון

דוכני המזון של כיפלנד הן אטרקציה אמיתית לכל גיל. הדוכנים כוללים מגוון גדול של מנות ממטבחים רבים ברחבי העולם מנות איטלקיות חלביות, דוכני רחוב של שווארמה וסביח, טורטייה מקסיקנית, שניצלונים וצ'יפס, דוכני מתוקים עשירים ועוד מגוון מנות מגרות במיוחד. הדוכנים מנוהלים בידיהם המיומנות של מומחים קולינריים מבית כיפלנד ומציעים מלבד חוויה גסטרונומית משובחת גם חווית צפיה מדליקה על תהליך הכנה מעורר עניין. צעירים ומבוגרים כאחד ייהנו לבחור להם מנות בצילחות מיוחד בקונספט מתאים מתוך מגוון רחב של דוכני מזון.

אטרקציות לבר מצווה – סיכום

אטרקציות לבר מצווה מבית כיפלנד – אטרקציות לאירועים מהוות את המילה האחרונה בעולם משחקים לאירועים וכוללות חוויה אנרגטית קבוצתית ומלאת אווירה. מוזמנים להזמין עוד היום חבילת אטרקציות ומשחקים מדהימה לאירוע שלא יישכח!