מתכננים אירוע משפחתי כמו מסיבת יום הולדת לאחד הילדים או חגיגת בר/בת מצווה? ובכן, כדי להפיק אירוע חגיגי ולהבטיח את הנאת המשתתפים מומלץ לבחור אטרקציות מקוריות ומלהיבות, בהתאם לגיל הילדים. אחת האפשרויות הפופולריות ביותר היא השכרת מתנפחים, אך חשוב לדעת כי יש מתקנים המתאימים לפעוטות ולקטנטנים ויש מתקנים המתאימים בעיקר לילדים גדולים יותר.

מתקני מתנפחים משדרגים כל אירוע וכל מסיבת יום הולדת, הם מהווים אטרקציה מרכזית שכולם אוהבים, ויש שלל גדלים, צורות ועיצובים של מתקנים. אנחנו בחברת כיפלנד מתמחים בשירות השכרת מתקני מנפחים לכל הגילים ולכל סוגי האירועים, החל ממתנפחים בעיצוב מדליק המתאימים לגיל הרך ועד מתנפחים גדולים ואתגריים המתאימים לילדים גדולים, לבני נוער וגם למבוגרים, וזאת בהתחייבות למחירים הוגנים ושווים לכל כיס.

השכרת מתנפחים לגיל הרך

כאשר מתכננים אירוע בו ישתתפו ילדים בגיל הרך, למשל מסיבת יום הולדת בחצר הבית או בפארק קרוב לדירה, יש לבחור נכון את מתקני המתנפחים. חברתנו מציעה מגוון מתנפחים לגיל הרך כמו מתקן מסיבת בלונים שמשדרג את האירוע לחגיגה ססגונית ומרגשת עבור כל הקטנטנים, מתנפח קוף הכולל מגלשה לקטנטנים, מתנפח טירה המתאים בעיקר לימי הולדת לבנות, מתנפח טירת החלומות המתאים לבנים ולבנות בגיל הרך ועוד.

דגמים נוספים שמתאימים לגיל הרך הם מתקני מתנפחים כמו דגם קנגרו, דגם מערת הפילים המציע עיצוב שובה לב, דגם ג'ונגל הקופים שנחשב לפופולרי מאוד ולאהוב בקרב ילדים בגיל הרך ועוד.

חשוב לדעת כי מתקני המתנפחים לגיל הרך עשויים מחומרים עמידים וחזקים כמו שמשונית, קל לתפעל אותם והם נכנסים לתא המטען של הרכב הפרטי. לכן, המתנפחים לגיל הרך מתאימים לכל אירוע ולכל מטרה, ואין צורך לשלם עבור הובלה והתקנה מאחר ומקבלים הדרכה אצלנו כיצד לתפעל נכון את המתקן ולשמור על בטיחות הקטנטנים.

השכרת מתנפחים לגיל הרך
השכרת מתנפחים לגיל הרך

השכרת מתנפחים לילדים גדולים יותר

אם מתכננים אירוע עבור ילדים גדולים יותר מומלץ לפנות אלינו כדי לקבל ייעוץ ועל מנת לבחור את המתקנים המתאימים ביותר למאפייני האירוע וגיל הילדים. יש מתקני מתנפחים לילדים גדולים ולבני נוער, כמו טירת הקפיצות, מתנפח חד קרן, כבאית, קנדילנד, ספינת פיראטים, אתגרון כלב או פנדה ועוד.

לילדים הגדולים יותר אפשר לבחור גם מתקני מתנפחים אתגריים, המתקנים מתאימים לימי הולדת, למסיבות בר ובת מצווה ולכל אירוע אחר. בין הדגמים הפופולריים ניתן למצוא מתקן מתנפח הר טיפוס, מתקן אקולייזר, מתקן הפל אותי כמו המשחק המוכר בתוכנית הטלוויזיה הישרדות, קיר טיפוס, וויפאאוט, מונדיאל וכו'.

למסיבות המתקיימות בקיץ ובימים החמים, ובמיוחד לאירועים המתקיימים לצד בריכת שחייה, כדאי לשכור מתנפחים רטובים כמו מגלשת מים דקלים, מגלשת קמיקזה, מגלשת קצף, מתקן וויפאאוט לבריכה ועוד.

לסיכום, השכרת מתנפחים מתחילה אצלנו בכיפלנד, נשמח לסייע גם לכם לבחור מתנפחים המתאימים לגיל הילדים וליהנות מאירוע ססגוני ובלתי נשכח.

Leave A Reply