מתכננים אירוע בקרוב ומחפשים חברה המציעה אטרקציות לאירועים ושירות השכרת פינות ישיבה וריהוט אלטרנטיבי במחירים שווים לכל כיס? אם כן, כדאי לכם להכיר את חברת כיפלנד – החברה המובילה בישראל  לאטרקציות והשכרת ריהוט אלטרנטיבי לכל סוג של אירוע, בפנים וגם בחוץ.

אם אנחנו מתכננים להפיק אירוע משפחתי כמו יום הולדת, בת מצווה, חתונה או אירוע לעובדי החברה – עלינו לתכנן לפרטי פרטים את האירוע ולדאוג לכל הציוד הנדרש. כדי להפיק אירוע נוצץ, מוצלח ומרגש עלינו לקבל לא מעט החלטות כמו בחירת מקום, קייטרינג, בעלי מקצוע כמו צלם אירועים ותקליטן, ובנוסף אנחנו חייבים לארגן פינות ישיבה מעוצבות ונוחות, שולחנות, כיסאות, מפות, תאורה, הגברה וכדומה. לשמחתנו יש חברות המציעה שירות השכרת פינות ישיבה והשכרת ציוד נוסף לאירועים, ותחת קורת גג אחת אנחנו יכולים לשכור מהחברה גם אטרקציות מדליקות כמו השכרת מתנפחים, שולחנות משחק, עמדות מולטימדיה ועוד.

השכרת ריהוט אלטרנטיבי במחירים משתלמים 

אחרי שדאגנו לחברת קייטרינג ובחרנו תפריט עשיר ומגוון, עלינו לבחור היכן האירוע יתקיים והאם מזג האוויר מאפשר לנו להפיק אירוע בחוץ ותחת כיפת השמיים או שעלינו להפיק את האירוע במבנה מקורה וממוזג. בין אם אנו מפיקים אירוע בחוץ ובין אם האירוע יתקיים בתוך מבנה עלינו לדאוג לריהוט כדי לאפשר למוזמנים לשבת בנוחות.

שירות השכרת פינות ישיבה מחברת כיפלנד מאפשר לנו לשכור במחיר שווה לכל כיס מגוון פריטי ריהוט וציוד לאירועים. החברה המובילה מציעה שירות השכרת פופים, יש פופים צבעוניים בשלל גדלים וצורות, הם נוחים לישיבה ומשדרגים את האווירה. החברה מציעה גם שירות השכרת ספסל זולה, הספסלים עשויים מעץ חזק ועמיד ומגיעים עם כריות נוחות. יש ספסלים בגוון טבעי ויש ספסלי זולה בגוון לבן, עם כריות נוחות בצבע תואם.

פינות זולה, פופים, ספסלים וציוד נוסף לאירועים

כיפלנד מציעה בין היתר שירות השכרת פינות זולה לאירועים, כמובן במחירים משתלמים והוגנים. פינות זולה מתאימות לכל סוגי האירועים, בחוץ ובפנים, הן משדרגות את האירוע ומוסיפות לו אווירת שאנטי האהובה מאוד בקרב הישראלים. בנוסף, אנחנו יכולים לשכור מהחברה מחצלות בשלל גדלים וצבעים, כריות נוי דקורטיביות במגוון צבעים לבחירה, מאווררים תעשייתיים, מסכים, אוהלים, פתרונות קירוי והצללה, גרילנדה עם נורות לד צבעוניות וחסכוניות, גנרטור ועוד.

תחת קורת גג אחת אנחנו יכולים לשכור את כל הציוד הנדרש עבורנו להפקת אירוע מנצח וחווייתי, וכדי לסגור את הפינה אנו יכולים להזמין מהחברה מגוון אטרקציות לאירועים, במחירים המשתלמים ביותר. שירות השכרת ריהוט אלטרנטיבי כמו ספסלי זולה, פינות ישיבה, מחצלות ופופים מיועד לכולם, ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים. כדי לשכור ריהוט אלטרנטיבי כדאי לבקר באתר ולקרוא מידע על פריטי הריהוט המתאימים לאירועים בחוץ ובפנים, ובקליק מהיר אפשר לבצע הזמנה וליהנות מאירוע מושלם.