מחפשים אטרקציות לאירועים של מבוגרים? מתכננים מסיבת קיץ בחצר הפרטית עם כל החברים הטובים? זקוקים לרעיונות איך לשדרג יום הולדת למבוגרים? המומחים של כיפלנד, החברה המובילה להשכרת אטרקציות לאירועים ומתנפחים לכל סוגי האירועים, ממליצים לכם לבחור מתקני מתנפחים המתאימים למבוגרים.

כדאי לדעת כי ישראלים רבים בטוחים שמתקני המתנפחים מיועדים רק לילדים ולבני נוער, אך בפועל יש מגוון רחב של מתנפחים למבוגרים להשכרה שמטרתם לשדרג כל אירוע ולספק חוויה מלהיבה, נעימה ומקורית. אילו מתנפחים מתאימים למסיבות של מבוגרים? ובכן יש לא מעט אטרקציות לאירועים של מבוגרים, לכן כדאי לבדוק מה שטח הגינה, לאפיין את האירוע וגיל המשתתפים, לבדוק את מזג האוויר ולבחור אטרקציות מדליקות וייחודיות לשדרוג החוויה והמסיבה.

אילו מתנפחים מומלצים למסיבות מבוגרים?

מתקני המתנפחים מחזירים את המבוגרים לתקופת הילדות, הם מהווים אטרקציה מרכזית ופופולרית בכל אירוע, ולא ניתן להתעלם מהם בגלל הגודל העצום, העיצוב המקורי והצבעוניות. ראוי לציין כי נהוג לחלק את מתקני המתנפחים לכמה קטגוריות כגון: מתנפחים אתגריים, משחקים מתנפחים, מתנפחי מים רטובים ועוד.

אילו מתנפחים מומלצים למסיבות מבוגרים?
אילו מתנפחים מומלצים למסיבות מבוגרים?

מתנפחים אתגריים

כך לדוגמה, ניתן לשכור מתנפחים אתגריים כמו מתקן "הפל אותי" המוכר לכל מי שצופה בתוכנית הטלוויזיה הישרדות, מתקן מתנפח קיר טיפוס שאהוב על מבוגרים ומאפשר להם להתחרות כמו ילדים, מתנפח נינג'ה, וויפאאוט וכיוצא בזה.

משחקים מתנפחים

מתקני מתנפחים ספורטיביים כמו כדורסל, כדורגל, בייסבול, מונדיאל, זירת סומו וכו'. יש גם משחקים מתנפחים המהווים אטרקציה מדליקה ומלהיבה למסיבות מבוגרים, לדוגמה מתקן כמו הטלת גרזנים.

מתנפחים רטובים

אם אתם מחפשים מתנפחים למבוגרים להשכרה למסיבת קיץ בחצר גדולה או בגינה הפרטית כדאי לכם לבחור מתנפחים רטובים. יש מתקנים המיועדים לבריכות שחייה פרטיות כדוגמת מגלשת קמיקזה, מתקן וויפאאוט ומתנפחים נוספים עם מגלשות לתוך המים הצוננים של הבריכה. אם אין בריכה בגינה או בחצר יש מתנפחים רטובים המתאימים למסיבות קיץ סוערות ועליזות עם בריכה בתחתית, לדוגמה מגלשת מים דקלים, מגלשת קצף ועוד.

רעיונות ליום הולדת למבוגרים

כדאי לנצל את הגינה או החצר כדי להפיק מסיבת יום הולדת למבוגרים עם שלל אטרקציות ומתקנים מהנים. כאשר מחפשים רעיונות מיוחדים ומקוריים ליום הולדת למבוגרים מומלץ לבחור מתנפחים למבוגרים ולהפוך את האירוע לקרנבל שמח וססגוני.

בנוסף על זאת, אין לשכוח להזמין אטרקציות לאירועים כמו יום הולדת. כדאי לשכור דוכני מזון לאירועים מדליקים וכך אין צורך להתעסק עם נושא המזון והכיבוד. יש אטרקציות רבות נוספות שיכולות לשדרג כל מסיבת יום הולדת למבוגרים, כמו שולחנות משחק להשכרה שונים כמו שולחנות קזינו עם דילרים מקצועיים, הוקי אוויר, כדורגל, ביליארד ועוד, דרך עמדות מולטימדיה ומציאות רבודה וכלה במתקני מתנפחים למבוגרים.

לסיכום, יש מגוון מתנפחים למבוגרים להשכרה, מומלץ לפנות למומחים של כיפלנד כדי לקבל ייעוץ ולבחור נכון את המתנפחים והאטרקציות המתאימים ביותר למסיבות מבוגרים ולימי הולדת לכל גיל.