מתכננים מסיבת יום הולדת לאחד הילדים? מחפשים רעיונות לאטרקציות ולדוכני אוכל לחגיגת יום הולדת? אילו אטרקציות מתאימות ליום הולדת לילדים? ובכן, את ההכנות לקראת מסיבת יום ההולדת של אחד הילדים כדאי להתחיל לפחות שבועיים לפני תאריך האירוע. את החגיגה אפשר להפיק בחצר הבית, בגינה פרטית, בפארק קרוב למקום המגורים וכדומה.

איך לבחור אטרקציות שמתאימות למסיבת יום הולדת?

כדי לבחור אטרקציות לאירועים יש להגדיר את סוג ומטרת האירוע. אם מפיקים מסיבת יום הולדת לילדים יש להתייחס לגיל שלהם, ובהתאם לכך קל יותר לבחור אטרקציות. כמו כן, יש להתייחס לגורמים כמו מיקום האירוע, מגבלות גובה ושטח, תקציב, שעת האירוע, מזג אוויר, מספר הילדים שישתתפו בחגיגה וכיוצא בזה.

כדי להפיק מסיבת יום הולדת בלתי נשכחת לילד, אפשר להפוך את החצר למעין יריד או פסטיבל, לכן כדאי לשלב בין מתקני מתנפחים לבין שולחנות משחק להשכרה שכל הילדים אוהבים, וכמובן שכדי ליהנות מאווירה של קרנבל אין לשכוח דוכני מזון מעוצבים.

איך לבחור אטרקציות שמתאימות למסיבת יום הולדת?
איך לבחור אטרקציות שמתאימות למסיבת יום הולדת?

המלצות לאטרקציות שילדים אוהבים במסיבה

המומחים להפקת אירועים ממליצים להורים לבחור כמה אטרקציות כדי לאפשר לילדים לשחק, לבלות וליהנות בלי להמתין זמן רב בתור. יש לציין כי השכרת מתנפחים למסיבת יום הולדת לילדים מבטיחה חגיגה נפלאה ובילוי מהנה ואטרקטיבי לכל המשתתפים. יש מגוון עצום של מתקני מתנפחים, אם עורכים את המסיבה בחוץ כאשר מזג האוויר חם, אפשר לשכור מתנפחי מים, אך יש להתייחס לגיל הילדים.

כדאי לדעת כי יש מתנפחים מומלצים לפי גיל, לדוגמה מתקני מתנפחים כמו מסיבת בלונים, קוף, בית השעשועים וטירה מתאימים לגיל הרך, לילדים עד גיל 13 מומלץ לבחור מתנפחים כמו ספארי, מלך האריות, ג'ונגל, קרקס וכדומה. לילדים גדולים יותר כדאי לשכור מתקני מתנפחים אתגריים כמו הר טיפוס, אקולייזר, וויפאאוט וכו'.

כמו כן, כדאי לשכור עמדות מולטימדיה למסיבת יום הולדת המיועדת לילדים. עמדת מולטימדיה במסיבה נחשבת לאטרקציה מובילה, וכל הילדים רוצים לשחק בעמדות השונות ולהוכיח אחת ולתמיד מי הגיימר הכי טוב בכיתה. יש מגוון עמדות לבחירה, כדאי לשכור לפחות 3-2 עמדות שונות כדי לאפשר לכל הילדים לשחק.

כאשר מתכננים לילד מסיבת יום הולדת כדאי לחפש גם שולחנות משחק להשכרה. הילדים אוהבים להתחרות זה בזה, לכן שולחנות משחק מהווים אטרקציה מרכזית בכל אירוע מסיבה. ניתן לבחור חבילת שולחנות משחק להשכרה כדי להוזיל עלויות.לאחר בחירת כמה אטרקציות לאירועים אין לשכוח את נושא האוכל. הילדים כיום לא מסתפקים בפיתה עם חומוס או שוקולד, לכן כדאי להזמין דוכני מזון. דוכני מזון לאירועים המתאימים למסיבת יום הולדת לילדים כמו דוכן פיצות בטאבון, דוכן המבורגר, דוכן נקניקיות (הוט דוג), דוכן פלאפל, דוכן שווארמה וכיוצא בזה. דוכני מזון מגיעים בעיצוב מרהיב, הם משדרגים את המסיבה והילדים נהנים מאוכל טרי וטעים ומחוויה קולינרית מלהיבה.