בשנים האחרונות החלה תופעה חדשה להכות גלים בעולם החתונות הארצי-ישראלי: הדפסת חולצות לחתונה. ואכן, להדפסה זו ישנם יתרונות רבים,  כך שכיום חתונה ללא חולצות מודפסות יכולה להיחשב כחתונה שהתבזבזה על לבוש אלגנטי בלבד.

הדפסת חולצות לחתונה – מתנה שווה לאורחים

אז מלבד מזכרת נחמדה שעשויה 100% כותנה, ירוויחו אורחי החתונה מחולצות החתונה המודפסות גם את חולצת הבית הכי שווה שיש, שתישמר בארון הבגדים. בנוסף, תמיד כיף להשתחרר מהביגוד האלגנטי המיוזע, במיוחד בקיץ המקומי, שבימים כתיקונם מאיים על חום הגוף הסביר של כל אחד ואחת. ככה, יכולים החוגגים להוריד את המכופתרות (והעניבות), ולהרשות לגופם כמו גם נפשם ליהנות מהמוזיקה, הריקודים וכמובן שגם האלכוהול.

ואם כבר הזכרנו אלכוהול, אז כידוע לרובכם הוא גם עלול לגרום להתייבשות, אז מה יותר טוב מלשמור על חום גוף סביר מאשר הדפסת חולצות לחתונה? בנוסף, מכיוון שכולם מגיעים עם בגדיהם האלגנטיים שרכשו במקום זה או אחר, נוצרת התחושה שחצי מהאורחים רכשו בחנות אחת ואילו החצי השני רכשו בחנות השנייה. כך ניתן להגיע במראה המקורי מכל, של חולצה מודפסת עם התמונה או הכיתוב שבחרתם אתם וחבריכם, שאותה לבשתם ביום הכי שמח של חבריכם או שלכם.

הדפסת חולצות לחתונה או לציון אירועים חשובים אחרים בחייכם

סביר להניח שכל מי ששירת בצבא מכיר את שלב בחירת והזמנת החולצות לסוף מסלול, סוף קורס מכי"ם ועוד שפע של אירועים שמשמחים את כולם. לפיכך, הדפסת חולצות לחתונה היא החלופה האזרחית והבוגרת יותר של חולצות סוף המסלול. בדיוק כמו במקרה של חולצות שהודפסו בעת השירות הצבאי, גם החולצות המודפסות לחתונה תהיינה תמיד מזכרת ממאורע אחד גדול ומשמח, שנגמר כשהאורחים כמו גם החתן, הכלה ובני משפחותיהם היו שיכורים כלוט ושמחו "כביום חתונתם".

אם כבר החלטתם שהדפסת חולצות לחתונה היא בדיוק בשבילכם, אבל עדיין לא מצאתם את הרעיון האידיאלי והמפציץ ביותר בשביל החתונה שלכם – או של חבריכם הטובים, צירפנו כאן כמה רעיונות להדפסה על החולצות לחתונה:

  • היזכרו ברגע המביך ביותר בחייו של החתן – והעלו אותו על גבי חולצה.
  • היזכרו ברגע המביך ביותר בחייה של הכלה – והעלו עוד קטע מביך של החתן.
  • היזכרו במשפט הכי מביך שאמר אחד מהורי הזוג הטרי – והעלו תמונה של החתן מתקלח בינקותו.
  • הוסיפו משפט מביך של אחד מההורים מההמלצה הקודמת.

לבסוף, אם כל האירוע ידוע ומתכונן לפרטי פרטים וטרם הספקתם לבצע את ההזמנה של הדפסת החולצות לחתונה, אז דעו לכם שזה הולך להיות הזיכרון הטוב ביותר שלכם מהחתונה (כאשר חמרמורת לא נחשבת לזיכרון טוב). לסיכום, תפסו את החבר או החברה שלכם שמציירים פגז (ובכל חבורה יש אחד כזה) והודיעו להם שהאחריות על הציורים לחולצות החבר'ה בחתונה היא עליהם!

הדפסת חולצות לחתונה - מתנה שווה לאורחים
הדפסת חולצות לחתונה – מתנה שווה לאורחים

Leave A Reply