אטרקציות לאירועים יכולות לתרום תרומה גדולה להצלחת האירוע, ולהעלות במידה ניכרת את מפלס ההתלהבות וההנאה של האורחים. אך בכדי ליהנות מכל האטרקציות הטמונות באותן אטרקציות לאירועים, חשוב לשים דגש על בחירה נכונה של אותן אטרקציות והתאמתן לסוג האירוע. להלן מספר טיפים אשר יסייעו לכם בבחירה:

האם מדובר בקהל הומוגני או הטרוגני?

הקהלים ברוב סוגי האירועים: חתונות, בריתות ואפילו רוב המסיבות בר ובת מצוות, הם קהלים הטרוגניים – בגילאים שונים כמו גם משכבות שונות באוכלוסייה. מהסיבה הזאת, כדאי, לשלב מספר סוגי אטרקציות לאירועים, או לבחור באטרקציות המתאימות לכולם כמו: דוכני מזון, עמדות צילום סלפי, מסך ירוק ועוד מגוון רחב של אפשרויות אשר יכולות להתאים לקהלים בגילאים שונים.

גיל המוזמנים

גיל המוזמנים יושפע בדרך כלל סוג האירוע – לדוגמא, אם מדובר במסיבת בר מצווה המיועדת לחברים של חתן בר המצווה, אז הקהל יהיה קהל של ילדים ובני נוער – ואז האטרקציות אמורות להתאים לגילאים צעירים כמו: משטחי קפיצה, שולחנות משחק, סימולטורים מסוגים שונים, בועות ממתק אכילות והאפשרויות עוד רבות. אם מדובר בקהל בוגר, ניתן לבחור באטרקציות כמו: בר אקטיבי, פול מון פארטי ועוד..

גיל המוזמנים
גיל המוזמנים

מיקום האירוע

האם אירוע מתקיים באולם, בגן אירועים או אולי באתר בטבע – לא כל האטרקציות מתאימות לכל מקום – גם מההיבט הטכני, ולכן, חשוב לשים דגש גם על הנושא הזה בעת בחירת האטרקציות המתאימות לאירועים – כדאי לבדוק מה צריך בכדי לתפעל את אותה האטרקציה והאם המקום בו מתקיים האירוע, אכן יכול לספק את הציוד המתאים.

קונספט האירוע

אם החלטתם שאתם עורכים אירוע בקונספט מסוים כמו, קונספט של מסיבת טבע, קונספט של קזינו, קונספט של קרקס והאפשרויות הן כמובן עוד רבות – כדאי לבחור את האטרקציות כך שישתלבו בצורה נכונה עם הקונספט ויתרמו לחוויה אותה אתם מעוניינים להעביר לאורחים באירוע שלכם.

ההעדפות האישיות

עוד לפני שאתם "מארגני אירוע" אתם קודם כל בני אדם, וככאלו, יש לכם העדפות אישיות, וההעדפות האלו יבואו לידי ביטוי גם בבחירה של אטרקציות לאירועים. מומלץ לנסות ולאסוף מידע לגבי כמה שיותר מסוגי האטרקציות הרלוונטיות עבורכם – קיימים מגוון אטרקציות חדשניות, שלא בטוח שאתם מכירים. בהתאם למידה הזה, תוכלו לבחור בסופו של דבר את אותן אטרקציות שיספקו מענה על ההעדפות שלכם.

תקציב

טווח המחירים של אטרקציות לאירועים הוא גבוה במיוחד, חשוב לתכנן את התקציב אותו אתם מייעדים למטרה, לברר מחירים של אטרקציות ובהתאם להחליט – האם לבחור באטרקציה אחת אשר עונה על אותו תקציב שאתם מייעדים למטרה, או לחלק את התקציב בין מספר אטרקציות המתאפיינות בעלויות נמוכות יותר.

שימת דגש על כל הפרמטרים הללו, יסייע לכם לבחור בסופו של דבר את האטרקציה אשר תתאים בצורה הטובה ביותר לאירוע שלכם.

Leave A Reply