רבות דובר על בגדי החתונה של החתן, שלא לומר הכלה, אבל מעט מאוד דובר ואפילו פחות מכך נכתב על בגדים לילדות לבת מצווה. או, בת מצווש בשפה המקומית. ואם הילדה ביקשה בת מצווש, אז בת מצווש היא תקבל. כידוע, באמונה היהודית מסמלים אירועי בר ובת המצווה את כניסתם של כל ילד וילדה לעולמם של המבוגרים. אם זהו השער לעולמנו, אז למה לא לתכנן לילדים כניסה מפציצה שלא תשכח? אז אם אתם תוהים איך מתכננים כניסה בלתי נשכחת, בגדים לילדות לבת מצווה זו התשובה!

הביגוד מסמל מעבר מילדות לבגרות

סביר להניח שרוב ההורים שבינינו ממעטים לתת לילדיהם להחליט על פריטי הלבוש שיקנו. בין אם מטעמי חיסכון ובין אם מטעמי אופנה, הילדים מאבדים את זכותם הבסיסית להחליט כיצד תראה הופעתם החיצונית. בת המצווה היא הזמן המושלם לתת לילדים עצמאות, הגיע הזמן לתת ילדתכם להרגיש את הבגרות אותה מסמלת הבת מצווה ולהבין כי מה שמעניין אותה זה רק לבחור את הממתקים, האטרקציות והמשחקים לבת מצווה שלה אלה דווקא כמו כלה ביום חתונתה – את השמלה שלה.  ככה שסביר שבנותיכם תזכינה לרכוש שמלות מדליקות לילדות ואף תזכינה גם לחוש קצת את עולמם של הגדולים – גם אם ב"כאילו".

כלת בת מצווש היא ה-כלה החדשה! ככה שבת המצווה מקבלת כיום את החשיבות שקיבלו חתונות בעבר. מכיוון שזה המצב הנוכחי, להורים אין ברירה אלא לספק לילדיהם האהובים (כמעט) כל מה שיבקשו. אם כבר משווים בין חתונה לבת מצווה, אז מתבקש גם שכלות השמחה תתנהגנה כ"בריידזילה" ותתבענה את מה שמגיע להן. במקרה שחשבתם שההכנות לאירוע תסתיימנה ברכישת בגדים לילדות לבת מצווה, תחשבו שוב.

בת מצווה בימינו היא לא סתם עוד אירוע

סביר להניח שתאלצו לרכוש עבורן יותר משמלה אחת, כי היא עלולה שלא לרצותה ביום האירוע. זה לא נגמר שם, כי תאלצו לרכוש גם נעליים שתתאמנה לבגדים שנרכשו. אם חשבתם שתרכשו בגדים יקרים שישמשו אותן גם בעתיד, לא בטוח שזה המקרה. הבגדים ישמשו את הילדה ככל הנראה בערב האירוע, ולאחר מכן יכנסו לארון לפרק זמן שאיש לא יכול לחזות.

רכישת בגדים לילדות בעידן המודרני

למרות הכל, לעידן הזה יש גם נקודות חיוביות רבות, כי רכישות דרך האינטרנט תקלנה עליכם במציאת הפריט המבוקש על-ידי בתכם האהובה. אתרי מכירות הבגדים הרבים שקיימים בחו"ל מציעים משלוחים לארץ, לעיתים במחירים נוחים יותר מהחנויות בארץ. עם זאת, ישנם אתרים מקומיים שיפתיעו אתכם גם כן. אין סיבה להיכנס לסטרס כשתצטרכו לרכוש בגדים לילדות לבת מצווה, מכיוון שלא בטוח שתאלצו להיסחב איתן למסע קניות מפרך בקניונים, כאשר את מירב החיפוש ניתן לעשות בכלל באינטרנט ואילו רק את הפריטים הנוספים תוכלו לרכוש בקניוני הארץ הרבים והממוזגים בימים חמים אלו.

אם כבר מדברים על היתרונות של העידן הנוכחי, אי אפשר שלא להזכיר את הישנותן של ההזמנות הידועות מהעת ה"עתיקה" של ילידי שנות ה- 90 ודרומה. את ההזמנות יבצעו הילדים דרך אחת מהרשתות החברתיות הרבות שמציפות את דפי המרשתת מכל עבר, ככה שאולי תצטרכו לדאוג לאיזה חבר גרפיקאי (או ספק שירות, בתשלום) שיעצב תמונת "Save the date". שיהיה מזל טוב!

הביגוד מסמל מעבר מילדות לבגרות
הביגוד מסמל מעבר מילדות לבגרות

Leave A Reply