מה דעתכם על בנייה של מתחם לונה פארק מרשים לאירוע שלכם? המתחם כולל ביתני יריד לאירועים שמספקים חוויה תחרותית לכל המוזמנים ומאפשרים להם ליהנות ממשחקים משותפים. מתחם לונה פארק מתאים גם לאירועים גדולים וגם לאירועים פרטיים. תוסיפו למתחם דוכני מזון ואף אטרקציות נוספות ותקבלו אירוע מהנה, תחרותי, עשיר ומצוין.

ביתני יריד לאירועים

מתחם הלונה פארק של חברת כיפלנד כולל מספר ביתנים מהודרים בצבעים של אדום ולבן. כל ביתן כולל למעשה סוכה בה משוחק משחק נושא פרסים. האפשרויות למשחק הן מגוונות מאוד ומומלץ שהמוזמנים יעברו בין הביתנים ויגוונו בין המשחקים. האפשרויות השונות כוללות משחקי יריד קלאסיים כגון השחלת טבעות, פיצוץ בלונים, הפלת פרצופים וכדורים מעופפים.

אטרקציה תחרותית

אחד הדברים הטובים ביותר שמספקים ביתני יריד לאירועים היא אווירה תחרותית לאירוע. המטרה של כל אירוע בעל פן חברתי היא ליצור אינטראקציה מתמדת בין המוזמנים ולגרום להם ליהנות ביחד. אטרקציות כגון דוכני יריד מתאימות מאוד מבחינה זאת ומבחינות אחרות והן בעלות דינאמיקה תחרותית ומהנה, ומהוות דרך טובה לקבל אדרנלין ולטפח את היצר התחרותי.

נוכחות מרשימה ומפוארת של דוכני יריד לאירועים

מעבר לחוויה יוצאת הדופן, מתחם לונה פארק הכולל ביתני יריד לאירועים מוסיף נדבך פיסי משמעותי לאירוע. הוא גדול, מפואר ומרשים ויעשה רושם חיובי על כל המוזמנים. אי אפשר להישאר אדיש אליו הן מבחינת המראה והן מבחינת המשחקים המהנים והתחרותיים.

שירות אישי

את מתחם הלונה פארק יתפעל הצוות האדיב שלנו שיספק שירות מעולה ואדיב לכל השחקנים. האינטראקציה עם הצוות המשעשע והנעים שלנו מהווה חוויה משל עצמה והוא יודע כיצד לשדרג את ההנאה של המוזמנים ולהיות חלק בלתי נפרד מהאווירה ומהחוויה.

מתאים לשלל אירועים שונים

מתחם לונה פארק לאירועים מתאים למגוון רחב מאוד של אירועים שונים. נוכל להקים לכם אותו לימי הולדת, בר ובת מצוות, אירועי חברה, אירועי ועדים וארגונים, אירועים עירוניים, בחגיגות חגי השנה – ועוד. כל שעליכם לעשות הוא לפנות לחברת כיפלנד ונספק לכם את כל המידע.

שילוב עם דוכני מזון

מתחם דוכני יריד לאירועים הוא נפלא בעצמו, אך כמובן שכל אירוע זקוק גם למזון. את האנרגיה שהמוזמנים יוציאו במשחק ובתחרות בדוכנים הם יוכלו להשלים בעזרת דוכני המזון הנפלאים שלנו, הכוללים אופציות מלוחות ומתוקות רבות. לא צריך הרבה יותר מאשר לאכול פיצה או המבורגר, לשחק בכמה ביתנים ואז להתענג על קרפ צרפתי או וופל בלגי.

שילוב עם מתחמים נוספים

ניתן לשלב את ביתני היריד עם מתחמים מסוגים נוספים ולגוון את האטרקציות באירוע, כמו למשל מתחם מיני גולף הכולל מספר מסלולי משחק. במידה ומדובר בקהל צעיר ניתן לשכור גם מתנפחים לאירועים ובהחלט יש לנו אופציות רבות בקטגוריה זאת. אפשרויות נוספות כוללות שולחנות משחק ועמדות מולטימדיה שאנשים רבים אוהבים.

ביתני יריד לאירועים
ביתני יריד לאירועים

Leave A Reply