העולם שלנו מדבר בתמונות: אנחנו מתבטאים היום דרך הסטילס והוידאו, מתקשרים במצלמת זום וגלרית התמונות שלנו גדושה בתצלומים של אירועים מאירועים שונים. תם עידן הפילם בו רכשנו סליל של 36 תמונות והיינו מאושרים – היום, אם אין לנו בוק שלם מכל אירוע – הרי שלא היינו בו.

כחלק ממגמת הצילום העולמית המתפתחת ותוצאה מתרבות המעודדת שימוש ברשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם, עלתה מאוד רמת השימוש בצורת צילום נפוצה וטרנדית – הסלפי. צילום סלפי הוא המצאה ישנה שהתפתחה עם התפתחות השליטה על משך הזמן בין הלחיצה על לחצן הצילום לבין פעולת הצילום עצמה. נציין כי התפתחות הטלפון החכם גרמה לצורת צילום זו להפוך לטרנדית ביותר.

הכירו את האטרקציה האולטימטיבית לאירועי 2023  – מראת סלפי לאירועים. תמונה אחת שווה.

מראת סלפי לאירועים – מי יודע מה זה?

מראת סלפי לאירועים הינה טכנולוגיה חדשנית הטומנת בחובה חווית צילום וחוויה חברתית אינטראקטיבית מגבשת. למעשה, מראת סלפי נראית כמו מראה, נשמעת כמו מראה, נובחת כמו מראה, אבל היא לא ממש מראה תמימה כיוון שבתוך בסיס המראה מותקנת מצלמה באיכות צילום גבוהה מאוד. הפעילות: צילום סלפי קבוצתי מול המראה. היתרון: ניתן להיערך לתמונה וליצור שילובים מעניינים בין משתתפי האירוע, להצטלם קבוצתית, כזוג או כיחיד וליהנות ממזכרת של תמונת סלפי על מגנט.

מראת סלפי לאירועים - מי יודע מה זה?
מראת סלפי לאירועים – מי יודע מה זה?

למה בני נוער אוהבים מראת סלפי?

גיל ההתבגרות הוא עידן בו ישנה חשיבות סופר מכרעת לנראות החיצונית, זהו הגיל בו מעלים את כמות התמונות הרבה ביותר לרשתות החברתיות כאשר בני העשרה יוצרים לעצמם תדמית באמצעות תמונות כאלו ואחרות. בני נוער ייהנו מאוד מתוכנית הכוללת צילום במראת סלפי – הניחו עבורם ליד המראה מגוון כובעים, תחפושות וצבעי פנים כך שיוכלו למקסם את החוויה וליצור תמונות מצחיקות במיוחד. מראת סלפי לאירועים היא אחת מהאופציות היותר מוצלחות עבור אטרקציות לבת מצווה.

מראת סלפי לאירועי חברה

חברת כיפלנד – אטרקציות לאירועים, מציעה את מראת הסלפי לאירועים עבור ימי גיבוש לעובדים וימי חברה כאלה ואחרים. הסיבה: למראת סלפי יש אפקט מגבש. יצירת התמונה המשותפת גורמת לצורך בשיתוף פעולה אינטראקטיבי ומגייסת את כישורי החברה והתקשורת לטובת תמונת הסלפי.

מראת סלפי – לאירוע זכור לטוב

מראת סלפי לאירועים היא תפיסת שתי ציפורים במכה: גם פעילות אטרקטיבית וגם מזכרת בלתי נשכחת. בחרו במסגרת גרפית מעוצבת שתכלול את שם האירוע ואת התאריך. המסגרת תודפס על כל התמונות ומחר תככב על המקררים של רבים ממשתתפי האירוע – האורחים מרוויחים חוויה חיובית להתרפק עליה, אתם מרוויחים אירוע בלתי נשכח, לא שווה?!

הכירו את אחיה של מראת הסלפי: תא צילום שקוף

תא צילום שקוף הוא טרנד דומה אך שונה מעט המשתמש בחווית הצילום המשותף עבור אטרקציה לבת מצווה, אטרקציה לבר מצווה ואטרקציה לאירועים נוספים. תא צילום שקוף מאפשר כניסה לתוך מתחם צילום מגודר, בו נמצא מסך לצילום סלפי ידידותי וקל לשימוש. בתוך התא רשאים המשתמשים לעשות ככל העולה על רוחם: להתחפש, לעשות פרצופים מצחיקים ולהצטלם בכל קונספט אפשרי. תא צילום שקוף הינו טרנד נוסף הפעיל באירועים נכון לשנת 2023 וקיימת תחרות צמודה בינו ובין מראת הסלפי על התואר: האטרקציה הפופולרית ביותר.

הכירו את אחיה של מראת הסלפי: תא צילום שקוף
הכירו את אחיה של מראת הסלפי: תא צילום שקוף

מראת סלפי: כך תעצבו תמונה טובה

אחת האכזבות המוכרות לאחר אירוע קשורה בתמונות דווקא. מכירים את זה שהיינו בטוחים שאנחנו נראים מיליון דולר ומתברר שברוב התמונות עצמנו עיניים ובחלקן האחר החולצה לא הייתה מסודרת כמו שצריך?! על מנת שלא לחזור על שגיאות מעין אלו מהווה מראת סלפי אינדיקציה ברורה לנראות שלנו באירוע. מראת סלפי מאפשרת התארגנות זריזה לתמונה פוטוגנית יותר: מול המראה ניתן לעצב את החיוך ולמצוא תנוחה מחמיאה יותר – זה למען האמת, היתרון הגדול ביותר של תמונת סלפי.

כיפלנד – כל האטרקציות תחת קורת גג אחת

מארגנים מסיבה? חוגגים יום הולדת? נרגשים לקראת יום נישואין? בכיפלנד תוכלו למצוא את כל הדרוש לכם בוואן סטופ שופ. דוכני מזון ברמת קולינריה מובילה, ציוד לאירועים, פתרונות ישיבה, מתנפחים, עמדות מולטימדיה ושולחנות משחק. כיפלנד מציעה מחירים משתלמים ושירות מכל הנשמה. תוכלו לבחור בין שירות עצמי למפעיל אישי שיסיר מכם כל עול. כיפלנד –  אטרקציות לאירועים ברמה אחרת.

Leave A Reply