להאזנה:

זה אתם שחיפשתם ריהוט אלטרנטיבי לאירוע? כי אם כן, אתם לגמרי במיקום הנכון. אנחנו כאן כדי להסביר על אחד מפתרונות הישיבה הפופולריים בעולם הריהוט החליפי עבור אירועים באווירה ידידותית מגבשת. למי זה מתאים? לכולם! ספסלי זולה הם פתרון אולטימטיבי עובר ילדים, בני נוער ומבוגרים. הכירו את ספסל הזולה – קסם הישיבה שגורם לשבירת קרח וליצירת מעגלים חברתיים תוססים. אנחנו כאן כדי לתת אינפורמציה.

מהו ספסל זולה?

ספסל זולה הוא למעשה ספסל נמוך מאוד עשוי קורות עץ צבוע בצבעים שונים. למטרות נוחות: את ספסל הזולה מרפדים מזרן וכריות צבעוניות. ספסל זולה משמש כפתרון ישיבה האהוב על צעירי החבורה כמו גם על מבוגרים. נחשב ללהיט עבור בני נוער ומצוי במסעדות שונות המציעות אירוח זולה באווירה נינוחה. ספסל זולה? תרגישו בנוח!

איך יוצרים פינת זולה מקצועית?

חולמים על פינות זולה מקצועיות אצלכם באירוע? על מנת לעצב פינת זולה איכותית יש לבחור במספר ספסלי זולה המתאימים למספר המשתתפים באירוע. פינת זולה מקצועית נדרשת להיות מותאמת לאווירת האירוע ולצבעים השולטים. עבור פתרון ישיבה לבת מצווה תוכלו לבחור בפינות זולה מרופדות בוורוד ובאירוע חברה לבחור בספסלי זולה צבעוניים. 

פינות זולה הן האופציה האלטרנטיבית להפקת אירוע באווירה חברית, קלילה ונעימה. ספסלי זולה אינם מתאימים לפגישות מעוצבות באווירה רשמית, הם כן מיועדים לשלל אירועים בהם נדרשים פתרונות ישיבה מאווררים לנוחות מקסימלית.

כיפלנד – האתר לפתרונות ישיבה מקצועיים
כיפלנד – האתר לפתרונות ישיבה מקצועיים

השכרת פינת ישיבה במחיר ידידותי

יש לנו בשורה טובה עבורכם: פינות ישיבה בצורת ספסלי זולה הינן פתרון במחיר שווה לכל כיס שמוזיל לכם את עלות האירוע ומשאיר אתכם עם עודף. 

ספסלי הזולה של כיפלנד מגיעים בצירוף מזרן זולה כחול וכריות במגוון צבעים לבחירה: אדום, ירוק, כחול, לבן, תכלת, ורוד, צהוב ועוד. התאימו את צבעי הכריות לשפת העיצוב של האירוע.

ספסל זולה זוגי לגיבוש מושלם

ספסלי זולה מאפשרים מקום ישיבה לשני אנשים בו זמנית וחוסכים מקום באירוע. הישיבה המשותפת מהווה כלי לחיבור הדדי ומאפשרת גיבוש ואיחוד בין אורחי האירוע.

ספסלי זולה להשכרה -מפרט טכני

ספסלי זולה של כיפלנד – אטרקציות לאירועים ניתנים להשכרה בשני צבעים: לבן או צבע עץ. מידות ספסל זולה הן: 120 ס"מ אורך ו-60 ס"מ רוחב. להשלמת פינת הישיבה, מומלצת שכירת שולחן זולה נמוך תואם.

כיפלנד – האתר לפתרונות ישיבה מקצועיים

על מנת לייצר פתרונות ישיבה עבור מגוון סוגי אירועים, מציעה כיפלנד החברה של האטרקציות לאירועים: ספסלי זולה איכותיים בצירוף שולחנות מתאימים. ניתן למצוא באתר שרפרפי קש עגולים, שמשיות לאירועים, מחצלות ופינות זולה מלאות. 

הכירו את האטרקציות השונות של כיפלנד

כיפלנד – אטרקציות לאירועים הינה חברה מובילה בהשכרת אטרקציות מסוגים שונים למגוון סוגי אירועים. באתר ניתן להזמין: מתנפחים מכל הסוגים: אטרקציות לבת מצווה, אטרקציות לבר מצווה ואטרקציות לאירועי חברה, ימי גיבוש לעובדים, הפי האוור ועוד. תוכלו למצוא דוכני מזון מדליקים, עמדות מולטימדיה, סימולטורים, שולחנות משחק, מתנפחים וציוד נרחב לאירועים. 

החברה מספקת שירות של אנשי צוות חייכנים, אדיבים והכי חשוב: מיומנים ומקצועיים ביותר לתפעול מלא של המכשור ועיצוב האירוע. ניתן להזמין באתר אטרקציות בהיקפים שונים לאירועים קטנים ועד לאירועים בסדר גודל ענק.

ניתן להזמין באתר מתחמי ג'ימבורי, בר ממתקים, מתקני מציאות מדומה, ג'אסט דאנס, מתנפחים להשכרה ולמכירה וכן מצננים ומתנפחי מים.

המתקנים נוסו והם עומדים בכל כללי הבטיחות על מנת לספק אטרקציות איכות לכל הגילאים. כאן תוכלו למצוא אטרקציות מהגיל הרך ועד למבוגרים באירוע שלכם.

כיפלנד – פתרונות ישיבה וכל מה שאתם זקוקים לו באירוע שלכם.