השכרה של ציוד לאירועים מאפשרת לשדרג כל אירוע, לקטנים ולגדולים. מתנפחים הם אטרקציות לאירועים שישדרגו מגוון סוגים של אירועים כגון מתנפחים לימי הולדת, מסיבות, קייטנות, אירועי חברה או קרנבלים, ניתן להזמין כל מיני מתקנים מתנפחים. הסוגים רבים, הגדלים מגוונים, האפשרויות רבות. כדאי לדעת: כך תבחרו מתנפחים לאירוע שאתם עורכים.

המיקום של האירוע

את המספר של המתנפחים ואת הגודל שלהם צריך להתאים לכמות הילדים, מספר המשתתפים וכן בהתאם למיקום שבו נערך האירוע. יש בנמצא מתנפחים יחסית צנועים בגודלם שאפשר למקם אפילו בגינה פרטית קטנה ולמעשה, אפילו בתוך בית או באולם סגור. בשטחים יותר נרחבים, בפארקים, בחיק הטבע, ברחבה עירונית גדולה, ניתן למקם מתנפחים יותר גדולים וגם בכמות רבה יותר. בחרו את המתנפחים שיתאימו במידותיהם ובמספרם לאירוע ולמיקומו ותוכלו להיות רגועים. בית, גינה, אולם, גן אירועים – לכל מקום ולכל אירוע ניתן להתאים מתנפחים מדהימים.

המיקום של האירוע
המיקום של האירוע

גיל המשתתפים באירוע

לכאורה, מתנפחים מתאימים במיוחד לאירועים שבהם משתתפים ילדים. אך למעשה, טווח הגילאים של פעוטות, ילדים, בני נוער ואפילו מבוגרים שנהנים ממתנפחים רחב ביותר. כאשר אתם רוצים לבחור את המתנפחים, בחרו את אלה שתואמים את גיל המשתתפים באירוע. זה חשוב מכיוון שכך הנאת המשתתפים תהיה שלמה. חשוב לא פחות מזה, כאשר מתאימים בין המתנפחים לבין גיל המשתתפים, הבטיחות של כולם מובטחת. ואם הגילאים משולבים, אין בעיה – בוחרים גם מתנפחים שמתאימים לקטנים וגם כאלה שמתאימים לגדולים יותר. כדאי לציין כי לבני נוער ואפילו למבוגרים, יש בנמצא מתנפחי אקסטרים. יש קירות טיפוס, מתקני כדורגל וכדורסל ועוד והכל – במתקן מתנפח לפעילת מלאת הנאה.

העיצוב והצבעוניות

יש מתנפחים פשוטים, שאינם מצטיינים ביופי מיוחד או צבעוניות יוצא מן הכלל. אבל בהחלט לא חייבים להסתפק בהם. כאשר אתם עורכים אירוע, עומדים לרשותכם מגוון מתנפחים בכל מיני עיצובים וגם בצבעוניות מרשימה. לפני הבחירה, דעו שיש למשל עיצובים של מנפחים בשילוב עם מגלשות צבעוניות, יש מתקנים מתנפחים בעיצוב של בעלי חיים, עיצובי טירות, ספארי, עיצובים מהאגדות ואפילו בצורה של ספינות מלהיבות, בריכות או מתקני ספורט.

יבשים או רטובים

את המתנפחים אפשר לבחור גם על פי מאפיינים נוספים, למשל הצורך בשילוב מפעילים או כאלה שמתאימים להפעלה עצמית. וזה לא הכל, יש אפשרות לבחור מתנפחים לא רק יבשים אלא גם מן הסוג הרטוב.

מתנפחים רטובים הופכים את החוויה למלאת מים וקרירות נעימה. זה מתאים כמובן לעונת הקיץ ודרך מעולה לקרר את האירוע. מתנפחי מים מגיעים בתצורות של מגלשות נמוכות או גבוהות (אקסטרים) ויש גם מתנפחים שלמעשה הופכים לבריכה גדולה, שמתאימה למספר ניכר של משתתפים יחד.

חיפשתם מתקנים מתנפחים וכעת אתם רוצים להתקדם? לרשותכם אתר אתר כיפלנד, המציע מגוון פתרונות השכרה לאירועים. זהו אתר מהמובילים מסוגו, גם בתחום השכרת המתנפחים. לרשותכם  מגוון מתנפחים איכותיים ובטיחותיים במחירים ללא תחרות.

Leave A Reply