הקיץ נחשב במידה רבה לשיא של עונת האירועים. בקיץ החם, חשוב לתת את הדעת על הדרכים שבהן ניתן לצנן את האירוע. למעשה, באירועים מרובי משתתפים, אפילו לא רק בעונה החמה ביולי אוגוסט, אמצעי לקירור יכול להועיל. כדי לצנן את האירוע המתקרב עומדות שתי אפשרויות. מצד אחד – מזגן. מצד שני – מצנן. מיד נראה מה עדיף יותר מזגן נייד או אולי מצנן.

עד כמה הם באמת ניידים

השכרת מזגנים או השכרת מצננים מתאימה לאירועים מכיוון שבשני המקרים מדובר על פתרונות ניידים ומיטלטלים. יחד עם זאת מבדיקה שערכנו בפתרונות לאירועים, מצאנו כי המצננים הרבה יותר נוחים מבחינת ניידות. יש מגוון רחב של דגמים בעלי גלגלים, כלומר ניתן ממש באירוע עצמו למקם אותם בדיוק בנקודה הרצויה וקל מאוד לשנות את המיקום, אם צריך. מלבד זאת, במצנן, לעומת מזגן, לא צריך להשתמש בצינור שנועד לפנות החוצה את עודפי המים שהמזגן "שואב" מתוך האוויר.

עד כמה הם באמת ניידים
עד כמה הם באמת ניידים

מה מתאים יותר לשטחים פתוחים ורחבי ידיים

כאשר מדובר על קירור של חדרים, למזגן האוויר יש יתרון מסוים. הוא יכול לסלק די בקלות את הלקוח וכך לייצר תחושה של קרירות נעימה. אבל באירועים רבים, הלוקיישן הוא למעשה סביבה פתוחה, לא חדר סגור אלא מקום רחב תחת כיפת השמיים או אפילו אוהל גדול לאירועים. במיוחד כאשר מדובר על אירועים שנערכים בסביבה פתוחה, למצנן יש יתרון של ממש. המצנן איננו מייבש את האוויר ולכן לא יוצר תחושה כבדה של יובש. חשוב לציין כי בגלל האופן שבו המצנן עובד, הוא מצטיין במיוחד בקירור בסביבה של לחות בינונית או נמוכה.

אוויר טרי בכל רגע

המזגן אומנם נחשב לטוב מאוד כאשר נדרש קירור של סביבה מאוד לחה, אבל הוא גם נושא חיסרון משמעותי. המזגן למעשה ממחזר את האוויר כך שאם מדובר אפילו באולם גדול, עשויה להיווצר תחושה של מחנק. בגלל אופן פעולתו של המצנן, האוויר איננו ממוחזר אלא מתקבל אוויר טרי בכל רגע. ואין שום בעיה אם רוצים, לפתוח חלונות לאוויר מבחוץ. המצננים, שמגיעים במיגון רחב של מידות, יכולים להתמודד גם עם הצורך לקרר שטח גדול באופן מיוחד.

הפעלה פשוטה, בכל עוצמה שצריך

על פי רוב, השכרה של מצנן נייד לאירועים תהיה הבחירה המועדפת. לכל מה שאמרנו עד כה, נבקש להוסיף כי הפעלת המצנן מאוד פשוטה. זה לא מכשיר מורכב ופשוט מכניסים לחשמל ומפעילים. בנוסף, זהו מכשיר חשמלי שקט ביותר והראיה – הוא מקובל גם בבתי עסק שונים, אולמות אירועים, בתי קפה ואפילו משמש בעלי בתים בגינות, חצרות ואף בתוך הבית. לסיום נציין כי יש בנמצא מצננים בעלי עוצמות קירור גבוהות וכן דגמים בעלי יכולת להשפיע על עוצמת הלחות הרצויה, בהתאם ללחות הנוכחית שנמדדת באוויר.

Leave A Reply