מי לא רוצה לשדרג את חגית ימי ההולדת, שיקום. מי לא רוצה בת מצוות יותר שווה או אירועים משפחתיים מיוחדים פי כמה. אם אתם מארגנים אירוע משפחתי או אישי, אירוע חברה או מסיבה, חשוב לדעת: כך ישדרגו דוכני מזון את האירוע שלכם! אירוע בטוב טעם, עם כל התוספות.

אוהבים לשוטט, לנשנש ולטעום

כל מי שבילה לאחרונה באירוע מוצלח יודה בזה, ההצלחה נמדדת לפי טיב האוכל, הכיבוד. אם באירוע נהנו האורחים מאוכל משובח, שמוגש בצורה נעימה לעין, זאת אומרת שהאירוע כולו היה מוצלח. ללא ספק, דוכני מזון תהיה מוצלחת כאשר המנות שמוגשות בהן טובות, טעימות ומעוררות תיאבון. אבל יש עוד סיבה טובה לכך שאותם הדוכנים משדרגים אירועים. באירועים המוצלחים, בפרט אלה שבהם נוכחים צעירים (למשל מסיבות, בת מצוות, בר מצוות) פחות כיף סתם לשבת ולאכול. הרבה יותר כיף לשוט, לטעם מהדוכן הזה כאן, לנסות את הדוכן ההוא שם. זה מה שהופך את הכל ליותר נחמד, ארוחה טובה שהיא גם בילוי חברתי. תוך כדי, משוחחים, צוחקים, נהנים ומתבדחים.

אווירה קלילה בסגנון מסיבת קוקטייל

דוכני מזון מושקעים מרימים למעלה גם אירועי מבוגרים. כאשר רוצים אירוע משודרג, בסגנון מסיבת קוקטייל, דוכני המזון ירימו את האווירה ויסבו הנאה גדולה. האווירה יותר תוססת, מסתובבים, מתערבבים, משוחחים, מחליפים חוויות ותוך כדי כך – טועמים מגוון רחב של טעמים, ללקק את האצבעות. זה לא אירוע כמו כולם, הכל יותר מיוחד ונחמד כשיש דוכנים מעולים בכל פינה.

אווירה קלילה בסגנון מסיבת קוקטייל
אווירה קלילה בסגנון מסיבת קוקטייל

לנשנש תוך כדי ריקוד או משחק

במיטב האירועים נהוג לשלב אטרקציות שונות, אטרקציות לאירועים. לצד רחבת ריקודים עם אורות נוצצים יש למשל מתקני טיפוס (כמו קירות טיפוס מתנפחים). יש כמובן שולחנות משחק, עמדות כדורגל או כדורסל, עמדות מולטימדיה, מתנפחים לילדים ועוד כל מיני מינים של שעשועים שעושים שמח. דוכני מזון מעולים משדרגים את האירוע שלכם פשוט מכיוון שהם הדבר הכי נכון לשילוב תוך כדי פעילויות אחרות, נוספות.

מבלים קצת על רחבת הריקודים ואז הולכים לנשנש נקניקיה או המבורגר. משחקים קצת בפלייסטיישן או בשולחן כדורגל ואז טועמים צמר גפן מתוק או פופקורן או מתמוגגים מדוכן של ממתקים מתוקים או משהו בסגנון מקסיקני (למשל טורטייה טעימה). השילוב הזה שבין פעילות לבין נשנוש ואוכל של ממש בדוכנים הוא פשוט – השילוב המנצח.

אלה דוכני המזון שפשוט מחכים לאירוע שלכם!

חיפשתם אטרקציות לבר מצווה? הגעתם למקום הנכון! כאן תמצאו מגוון אטרקציות כגון שולחנות משחק לבר מצווה ועמדות הפעלה, מולטימדיה ו/או דוכני מזון מכל אשר חשקה נפשכם? בואו להכיר את דוכני המזון הטעימים והמושקעים של כיפלנד. לרשותכם דוכני המבורגר ופיצות, נקניקיות וטורטיות, ג'חנון ומיטב המאפים התימנים, ופל בלגים וקרפים מתוקים ועוד המון דברים טובים, מהנים ולגמרי שווים. כיפלנד – שיהיה כיף באירוע שלכם.

Leave A Reply