מעמד הבר מצווה הוא רגע מיוחד, מרגש ומשמעותי ביותר עבור הנערים המגיעים לגיל מצוות ונכנסים באופן רשמי לגיל הבגרות וכן עבור בני משפחתם והחברים הקרובים. על מנת לייחד את השלב החשוב הזה בחיים, נהוג לערוך אירוע בר מצווה מושקע, חגיגי ושמח, שיהיה מקורי ובלתי נשכח. על מנת להפיק אירוע בר מצווה מוצלח וייחודי, מומלץ להשקיע מחשבה רבה בתכנון מראש, לסגור את כל הפרטים הכי קטנים ולשלב בו אטרקציות לבר מצווה בצפון ובכל חלקי הארץ. כמובן, הכל בהתאם לסגנון האירוע ולהעדפה האישית של נער הבר מצווה ומשפחתו.

דגשים חשובים

אופי וסגנון האירוע: שוק האירועים בישראל מציע אפשרויות רבות להפקת אירוע בר מצווה מרשים ומיוחד. לכן, הדבר הראשון שיש לעשות כהורים, הוא להחליט יחד עם הבן החוגג בר מצווה, באיזה סוג של אירוע הוא מעוניין, כדי שירגיש שותף להחלטה ויהיה שלם איתה. כך לדוגמה, ניתן לעשות אירוע גדול ונוצץ באולם אירועים סגור ומפואר או לחגוג בצורה אינטימית יותר, במסעדה או גן אירועים שקט ופתוח. לאחר קבלת ההחלטה על אופי האירוע וכמות האורחים ניתן להתקדם בקלות ולתכנן את יתר הגורמים החשובים, כגון תקציב, מקום האירוע, קייטרינג ועוד.

בחירת האוכל ומקום האירוע: אם אתם מפיקים אירוע רב משתתפים תוכלו לשכור אולם אירועים סגור או ללכת על גן פתוח, כל עוד הם מיועדים להכיל את מספר האורחים שלכם. במצב כזה, מומלץ לקחת את ספק הקייטרינג שאיתו עובד המקום. בצורה זו אתם יכולים לחסוך גם בהוצאות וגם להיות שקטים שאנשי המקום אחראים לסגור את כל הפרטים הדרושים. כמובן, חשוב להתאים את התפריט לפי אופי האירוע והאנשים המוזמנים לחגוג אתכם. במקרה שמדובר על אירוע מצומצם ויותר אינטימי, אליו מוזמנים משפחה וחברים קרובים, ניתן לבחור באולם שמותאם להפקת אירועים קטנים עד בינוניים או לבחור לחגוג במסעדה טובה שעושה אירועים מצומצמים. בצורה זו אתם יכולים לבחור יחד עם נציגי המקום את דוכני המזון, תפריט האוכל, המשקאות והקינוחים.

הזמנת אטרקציות איכותיות: לא משנה מהו סגנון האירוע בו מדובר, מומלץ ביותר לשלב בו אטרקציות לאירועים לפי בחירתכם, אשר תיתן לו ערך נוסף ותהפוך אותו למהנה וייחודי. האפשרויות המוצעות כיום בענף האירועים הן רבות ומגוונות וחשוב לבחור את האטרקציה המתאימה ביותר לאופי האירוע, בהתאם לטעם האישי ולרצון של נער הבר מצווה. כך לדוגמה, ישנן שלל אטרקציות לבר מצווה בצפון הארץ, ביניהן  משחקי מולטימדיה, דוכני מזון וקינוחים ושולחנות משחק לבר מצווה כגון סנוקר, הוקי, ביליארד, צילום מגנטים ועוד.

עיצוב: בכל סוגי האירועים מומלץ להוסיף קישוטים דקורטיביים, זרי פרחים, עיצוב השולחנות, הבמה המרכזית ועוד. שווה לבדוק עם המקום אם השכירות כוללת הוספה של פריטי עיצוב או שאתם צריכים לדאוג לזה בעצמכם.

Leave A Reply