שולחן הפינג פונג, או אם נדייק: טניס שולחן כפי שנכון לכנותו, הוא משחק בידור חברתי שנולד אי אז בשלהי המאה ה-19 באנגליה כמשחק אטרקטיבי לזמן ארוחת הערב. משחק זה נועד לחקות את הטניס הרגיל ולייצר לו גרסה ביתית. עם השנים השתדרג המשחק והפך לאומנות של ממש כאשר כיום ישנה אליפות פינג פונג ובכל העולם מתחרים על הכתר. מתי הפך הפינג פונג לאטרקציה נפוצה במגוון אירועים? בפוסט הזה לא נשחק אתכם פינג פונג, כל התשובות לפניכם.

 

סוף המאה ה-19 – הפינג פונג בחיתוליו

בתחילה היה הפינג פונג משחק מאותר בו השתמשו השחקנים במגוון חפצים כדי לייצר סביבת משחק נוחה: הם לקחו ערמת ספרים והשתמשו בה כרשת, נטלו פקקים של בקבוקים ומינו אותם לתפקיד הכדור וייעדו קופסאות טבק לשמש כמחבטים. המשחק הפך לפופולרי מהר מאוד כשאת האביזרים הפרוביזוריים מחליפים אביזרי משחק מקצועיים.

 

מתי הוכר טניס שולחן כמשחק רשמי?

בשנת 1926 הוכר משחק הפינג פונג כמשחק רשמי כאשר הוקמה הפדרציה הבינלאומית לטניס שולחן. ממייסדי הפדרציה היו ג'ורג' להמן, ג'ורג' רוס, אייבור מונטגיו ועוד. אלו שימשו בתפקיד נשיאי האיגוד וקבעו כבר בשנה הזו את אליפות העולם לפינג פונג בלונדון.

 

שולחן הפינג פונג עושה היסטוריה ונכנס למשחקים האולימפיים

רק בשנת 1988, 62 שנה לאחר הקמת הפדרציה, נכנס טניס שולחן למשחקים האולימפיים. המשחק בשנה זו התקיים באולימפיאדת סיאול בדרום קוריאה ועד היום, השחקנים הטובים ביותר מגיעים מאזור סין והמשחק נפוץ ביותר באסיה ואירופה.

 

יהודים באליפות העולם בטניס שולחן

עד שנת 1957 שחקני פינג פונג שולחני יהודים ממגוון מדינות בעולם זכו בלא פחות מ-233 מדליות שונות באליפויות עולם.

 

מערימות ספרים וקופסאות טבק – לאביזרי משחק מקצועיים

אם בתחילה כמו שכתבנו, האביזרים היו מאולתרים וזמניים הרי שעם הזמן השתכלל מאוד ציוד הטניס השולחני וכיום הוא מונה שולחנות משחק איכותיים, רשתות, מחבטים באיכות גבוהה וכדורי טניס קלים וייעודיים העשויים מפלסטיק.

 

שולחן פינג פונג נכנס למגרש האירועים

בהפקת אירועים היום ניתן דגש על מקוריות, עניין, חוויה וגיבוש. אם בעבר אטרקציות לבת מצווה כללו אפיה משותפת, כיום, קהל הבנות הצעירות מחפש ריגושים, שואו ואווירה. שולחן פינג פונג ושולחנות משחק נוספים בסגנון זה מציעים חוויה חברתית כיפית ואיכותית הכוללת אינטראקציה בין המשתתפים, פעילות גופנית והרבה הווי וצחוק. מסיבה זו הפכו שולחנות הפינג פונג בשנים האחרונות לבחירה מועדפת בקרב מארגני אירועים מסוגים שונים.

 

לאילו אירועים מתאים שולחן פינג פונג?

לאירוע חברה

אירועי חברה וימי גיבוש לעובדים נחשבים בשנים האחרונות לחלק שגרתי ולחובה עסקית מטעם מקום העבודה. ימים אלו מחברים בין העובדים לבין עצמם ויוצרים תחושת שייכות. אירועי חברה מסייעים בבניית קשר חיובי בין העובד למקום עבודתו וממילא מייעלים את התפוקה שלו ומונעים ממנו לחפש מקום עבודה חדשה. מנהלי ועד עובדים ואנשים העוסקים בהפקת אירועי גיבוש מנסים לפצח את הנוסחה ליצירת יום גיבוש שיסייע בהשגת מטרות החברה ויגרום להנאה בקרב אחוזים רבים ככל האפשר מקרב משתתפי האירוע בכל דרג שהם.

שולחנות משחק בכלל ושולחנות פינג פונג בפרט הוכחו עד היום כמשחקים אולטימטיביים ליצירת חוויה חברתית מלאת אדרנלין וריגוש. הפינג פונג הוא בילוי חברתי קליל ומעורר עניין שמושך עובדים בכל גיל ומציע אינטראקציה חברתית בלתי מחייבת גם בין עובדים במיקומים שונים בחברה מבחינה היררכית.

 

ליום הולדת

שולחן פינג פונג הוא בחירה אולטימטיבית לימי הולדת עבור קשת גילאים רחבה, החל מגילאים צעירים ועד לגילאים מבוגרים במיוחד. שולחן פינג פונג הוא הזדמנות מצוינת לגבש בין בני המשפחה: נוכל לראות באירועים מסוג זה סבא ונכד משחקים בצוותא, אבא ובת ועוד כהנה וכהנה שילובים מפתיעים שמלמדים על משחק רב דורי שמגשר על פערי גיל ומציע חוויה משותפת מלאת עניין וצבע.

 

למסיבת בת מצווה

כפי שכבר כתבנו קודם, שולחנות פינג פונג מתאימים למסיבת בת מצווה בסגנון חברתי עשיר. כאן נמליץ על שילוב של שולחן הוקי אוויר, שולחן כדורגל ומתנפחים מסוגים שונים במטרה לגוון את אפשרויות המשחק, להעשיר את התוכניה ולאפשר תעסוקה הולמת לכל אחד ממשתתפי האירוע.

 

פינג פונג – לשני שחקנים או לארבעה

חברת כיפלנד – אטרקציות לאירועים מספקת שולחנות משחק לפינג פונג בתצורות שונות. השולחן הקלאסי ל-2 שחקנים לצד שולחן משודרג הכולל עמדות משחק ל-4 שחקנים! השולחן המורחב מציע חוויית משחק אינטראקטיבית מדהימה למספר רב יותר של שחקנים מה שמאפשר לכם לצמצם את מספר שולחנות המשחק הנדרשים באירוע. ככלל, ככל שהמשחק כולל שחקנים רבים יותר הוא אטרקטיבי וסוער יותר. זו ההזדמנות שלכם לשלב באירוע הבא שולחן ל-4 שחקנים עם הרבה אקשן וחוויה. נשאר לכם רק לעקוב בסקרנות מי יהיה המנצח.

 

לא על הפינג פונג לבדו: שולחנות משחק נוספים לאירועים

כך תשדרגו את החוויה שלכם פלאים: באמצעות שולחנות משחק נוספים ויצירת מתחם משחקים נרחב, תוכלו לספק לכל אורח חוויית משחק אהובה ללא שיצטרך להמתין לתורו זמן רב. חברת כיפלנד ממליצה על מתחם משחקים משודרג בקונספט הבא:

  • שולחנות משחק אטרקטיביים – כדורגל ל-2/8 שחקנים, שולחן הוקי אוויר, שולחן ביליארד ושולחנות פוקר.
  • עמדות מולטימדיה כגון סימולטור טיסה, סימולטור רכב מרוץ ומשחקים רבים נוספים בטכנולוגיות מתקדמות.
  • מתנפחים – תוכלו לשלב יחד עם שולחנות משחק מתנפחים בהתאמה לגיל המשתתפים על מנת לגוון את החוויה ולאפשר מרחב גדול ככל האפשר בו כל משתתף ימצא מקום ותחום עניין.

 

אטרקציות לאירועים מבית כיפלנד

חברת כיפלנד-אטרקציות לאירועים מציעה מגוון אטרקציות לבת מצווה, אטרקציות לבר מצווה ואטרקציות למגוון אירועים נוספים כגון: מתנפחים, עמדות מולטימדיה וציוד חיוני לאירועים כמו פינות ישיבה מעוצבות ושמשיות לאירועי חוץ.

מתלבטים? רוצים לשמוע מה דעת המומחים בנוגע לפעילוות לאירוע שלכם? נציגי החברה ישמחו לתת לכם מענה יעיל על סמך ניסיון העבר העשיר שלהם. צרו קשר עכשיו עם החברה לקבלת ייעוץ מקצועי.

 

לסיכום

שולחן פינג פונג הוא בילוי חברתי מעולה עבור אירועים ממגוון סוגים. ממליצים לכם להיכנס לאתר של כיפלנד-אטרקציות לאירועים ולבחון את ההיצע הרחב של שולחנות המשחק והאטרקציות הנוספות לבת מצווה, ימי גיבוש, ימי הולדת ועוד. אין ספק שהפופולריות של שולחנות המשחק ושולחן הפינג פונג בפרט – מעידה על ביקוש של משתתפים באירועים לחוויה חברתית קליקה ומלאת עניין שתהפוך את האירוע לאינטראקטיבי ומלא ריגוש.

ממתי שולחנות פינג פונג הפכו לאטרקציה פופולרית באירועים?
ממתי שולחנות פינג פונג הפכו לאטרקציה פופולרית באירועים?