חגיגת בת מצווה היא אירוע משמעותי וחשוב בחייהן של נערות שהופכות לנשים צעירות ולחלק מעולם המבוגרים. חשוב להצליח לייצר חוויה בלתי נשכחת עבור כלת בת המצווה והאורחים, ואת זה אפשר להשיג באמצעות שילוב של אטרקציות לבת מצווה. כדאי שהאטרקציות יתאימו למגוון האורחים שיגיעו, כולל הצעירים והמבוגרים. במדריך זה נציע לכם כמה אטרקציות טובות, שיבטיחו חגיגה גדולה ומשמחת לכל המשתתפים, וגם כמה טיפים נוספים. 

עמדות מולטימדיה

שילוב של עמדות מולטימדיה בחגיגת בת המצווה יכול לייצר חוויה אינטראקטיבית וכיפית שרלוונטית גם לצעירים וגם למבוגרים. העמדות האלה מציעות אופציות בידור שונות שיכולות להתאים לתחומי עניין שונים. יש משחקי מציאות מדומה איתם ניתן לשחק בעולמות וירטואליים או לסייר באמצעותם במקומות שרגלי האורחים לא דרכה בהם. אפשר לבחור במכונות ארקייד שמהוות כיף רב לצעירים ומשחק נוסטלגי למבוגרים. גם סימולטרים של ספורט יכולים להיות כיפיים ולעלות את רמות האדרנלין במינימום מאמץ. עמדות מולטימדיה יכולות לספק קשת רחבה של אופציות לבידור והנאה על כן מדובר בסוג אטרקציות לבת מצווה שכדאי מאוד לשקול.

שטיח ריקודים JUST DANCE

אטרקציות לבת מצווה צריכות להתאים לתחביבים של כלת בת המצווה והחברים שלה, ואם היא אוהבת לרקוד – שטיח ריקודים JUST DANCE הוא הפעילות המושלמת. אפשר למקם אותו ברחבת ההתכנסות המרכזית ואורחים מכל הגילאים יכולים להצטרף לחגיגה, להתמודד עם האתגרים של המשחק וליהנות מהמוזיקה. זה כיף גם למי שמשחק, וגם למי שצופה במתמודדים מנסים להתחרות אחד בשני. כך אפשר ליצור זיכרונות מהנים מהחגיגה. אפשר להשכיר שטיח כזה אצל כיפלנד – אטרקציות לאירועים.

דוכני יריד

האם יש מישהו שלא נהנה לפחות פעם אחת בחייו מדוכני יריד מגוונים? מדובר בדרך להביא בידור כיפי ו"אולד סקול" לחגיגת בת מצווה. כך אפשר להפוך את האירוע למיני קרנבל ולהציע משחקים קלאסיים ושלל פעילויות מגוונות ומקוריות. אנשים נהנים מדוכני יריד כבר מאות שנים, אז אין סיבה שגם האורחים שלכם, לא משנה באיזה גיל הם, ייהנו גם כן.

עמדות יצירה

אטרקציות לבת מצווה לא חייבות להיות פצצות אדרנלין- אפשר גם לשלב פעילויות רגועות יותר, שיכולות לדבר אל קהל רחב. אפשר להקים כמה עמדות עצמאיות עם כיסאות ושולחנות ולספק ציוד אומנות- ולהדריך את המשתתפים ביצירות שלהם. אם זה הכנת צמידים, ציור בצבעי מים, הדבקת פסיפס או כל דבר אחר – זאת דרך עבור האורחים לבטא את היצירתיות שלהם, וגם לקבל בסוף מזכרת מוחשית מחגיגת בת המצווה.

דוכני מזון

אטרקציות לבת מצווה צריכות לעבור גם דרך הבטן! דוכני מזון יכולים להציע לכם דרך מיוחדת לספק מזון לאורחים ולתת להם לבחור בעצמם מה הם רוצים. יש שלל דוכני מזון שזמינים לכם, מהמטבח האיטלקי דרך הישראלי ועד המקסיקני – ממש מסע חובק עולם. כך תוכלו לא רק להשביע את התאבון של המבוגרים והילדים אלא גם להוסיף מימד חושי לחגיגה שיעשיר אותה. מתאים גם כחלק משילוב אטרקציות לבר מצווה, כי לא משנה מה המגדר שלכם, כולם נהנים מאוכל טוב.

תא צילום

כיום הדור הצעיר מאוד אוהב להצטלם- ואתם יכולים לספק להם דרך נוחה וכיפית לעשות זאת באמצעות אטרקציות לבת מצווה! תא צילום לאירועים יאפשר לכם לתפוס רגעים שמחים וקרובים. תאים אלה מגיעים המון פעמים עם תפאורה מתחלפת ואביזרים כך שהתמונות הרגילות יהפכו לכיפיות במיוחד. בסוף תוכלו להכין אלבום של כל התמונות ולחלק למי שהצטלם.

מראת סלפי

מראת סלפי לוקחת את הקונספט של תא צילום ומשדרגת אותו. היא נראית כמו מראה תמימה אבל היא בעצם יכולה לספק לכם חוויה ייחודית ומרעננת. מתאים לילדים, למבוגרים ולשילוב של שניהם!

פינת הקרנת סרטים

בתוך אטרקציות לבת מצווה אתם יכולים למצוא גם עמדת הקרנה אישית. אפשר לשכור מסך, מקרן ופינות ישיבה נוחות שמורכבות מפופים ולהקרין בבת מצווה את הסרט האהוב על כלת האירוע או מצגות וסרטונים שנעשו במיוחד בשבילה כמתנה. פינה כזו יכולה להציע רגע של הפוגה בה כולם מתכנסים יחדיו, ולספק הנאה ייחודית.

איזה דרכים נוספות יכולות לשדרג בת מצווה?

בנוסף לשילוב אטרקציות לבת מצווה בחגיגה, יש עוד דרכים שאתם יכולים לשדרג את המאורע והנה כמה דוגמאות.

  1. הופעות חיות: הקפיצו את החגיגה שלכם רמה אחת למעלה עם שילוב של הופעות חיות שונות. זה יכול להיות מוזיקאים, קוסמים, רקדנים או אמני חושים- לא משנה מה תבחרו מדובר בבידור לכל האורחים.
  1. קישוט האירוע לפי נושא: אם החלל עצמו יהיה מקושט, כולם אוטומטית ייכנסו למצב רוח חגיגי יותר. שלבו קישוטים שמתאימים לנושא הבת מצווה או לתחומי העניין של כלת יום ההולדת.
  1. מזכרות: בסוף האירוע חלקו לאנשים מזכרות ומתנות שיגרמו להם לחזור הביתה עם חיוך ויזכירו להם לזמן רב את בת המצווה בה השתתפו.
  1. ספר אורחים: השאירו ספר אורחים במקום האירוע בו אנשים יוכלו לכתוב ברכות לכלת בת המצווה. הספר הזה יוכל להישמר שנים רבות קדימה ולשמח את כלת האירוע.

מדוע חשוב לשלב אטרקציות לבת מצווה?

שילוב של אטרקציות בת מצווה הוא בעל יתרונות רבים, והנה כמה דוגמאות שישכנעו אתכם:

  1. חוויה משודרגת: אטרקציות לבת מצווה תורמות לחוויה טובה יותר, ומבטיחות שכל המשתתפים ירגישו הרבה יותר מעורבים באירוע לכל אורכו.
  1. חגיגה בלתי נשכחת: תוספת של אטרקציות יכולה לייצר רגעים בלתי נשכחים שכל האורחים יעריכו לאחר מכן.
  1. חיבור בין אנשים: באמצעות פעילויות שונות ומגוונות ובחירה של אטרקציות בת מצווה ניתן לייצר קשרים חדשים בין האורחים או לחבר בין כאלה שלא נפגשו קודם לכן.
  1. מגוון אפשרויות לבידור: אם אתם משלבים בין אטרקציות שונות, כמו מתנפחים, עמדות מולטימדיה ודוכני מזון- אתם יכולים לייצר הרבה מאוד אפשרויות בילוי שונות, כך שכל אחד מהאורחים יוכל להתאים לעצמו את צורת ההנאה המושלמת עבורו.

לסיכום 

הפקת חגיגת בת מצווה שתתאים לכל האורחים בכל הגילאים מצריכה מכם תכנון מראש אבל עם כל האופציות שהצגנו בפניכם תוכלו לבחור את הדרך הטובה ביותר לשדרג את החגיגה שלכם. החשיבות של הוספת אטרקציות לבת מצווה טמונה לא רק ביצירת אופציה לבילוי, אלא בהפקת חוויה סוחפת שחוגגת את בת המצווה בצורה מיוחדת ובלתי נשכחת. כך יוכלו להיווצר זיכרונות יקרים מהאירוע – גם לכלת בת המצווה וגם לאורחים היקרים שחגגו את אבן הדרך החשובה הזאת איתה.

אטרקציות לבת מצווה לאורחים בכל הגילאים