שולחנות משחק על שלל סוגיהם, מהווים אופציה פופולרית במיוחד כאטרקציה לימי הולדת עבור ילדים, מתבגרים ואף בימי הולדת למבוגרים. מפיקי ימי הולדת בקונספט ביתי שואלים את עצמם פעמים רבות האם השטח בו נערכת המסיבה, יספק עבור הצבת שולחנות משחק? אנחנו כאן עם המידע הרלוונטי – שולחנות משחק להשכרה: האם הם יתאימו ליום הולדת ביתי? כל התשובות כאן בפוסט. 

יום הולדת בבית – הבחירה האופטימלית

בבחירת לוקיישן מתאים ליום הולדת אנו לפעמים שוכחים לקחת בחשבון שהבית הוא הלוקיישן הנבחר. הבית הוא אזור הנוחות שלנו, אנו יכולים לארגן אותו מבעוד מאוד, לעצב אותו לפי טעם אישי, וליהנות סתם כך, מאירוע ביתי נינוח ואינטימי בגדרה המוכרת שלנו. גם עבור חתן/כלת יום ההולדת יש משמעות לבחירת הבית כמיקום מעולה עבור עריכת יום ההולדת שלהם – זהו אזור הנוחות שלהם בו הם מביאים את עצמם במקסימום, מה שמאפשר להם להיות ספונטניים ורגועים יותר מאשר בקונספט מעונב באולם יוקרתי.

בחרתם בבית כמשכן יום ההולדת המועדף? אנחנו תומכים בהחלטה שלכם ותאמינו או לא, גם בגזרה הביתית תוכלו ליהנות משולחנות משחק כאטרקציה מובילה ומגבשת.

שולחנות משחק להשכרה – גם אתם יכולים

תוכלו ליהנות גם אתם משולחנות משחק אטרקטיביים בסלון הביתי. מפחדים שהם יתפסו לכם את כל המקום ויעמיסו על המרחב יתר על המידה? קבלו מספר פתרונות איכותיים לשילוב שולחנות משחק להשכרה עבור מסיבת יום הולדת בבית:

העבירו את הספה למקום אחר

הספה שלכם גדולה ובעלת נוכחות? זה מקסים ובטח מהווה מקום רביצה מפנק עבורכם בכל יום אחר בשנה, לא ביום הולדת. במסיבת יום הולדת בסלון הבית אתם זקוקים לשטח, לכמה שיותר שטח. תוכלו להעתיק את הספה למרפסת או לחדר השינה, שם היא תמתין בסבלנות עד גמר האירוע כשהיא מפנה מקום לשולחן ביליארד מקצועי או לשולחן כדורגל חוויתי כמו שחתן יום ההולדת כל כך אוהב.

בחרו בחצר או במרפסת כמתחם שולחנות משחק חווייתי

מארחים בסלון הבית? זה נפלא בעיננו, מה שאומר שתוכלו לשריין את החצר או המרפסת לחוויית משחק משותפת באמצעות שולחן או מספר שולחנות משחק מעולים מבית כיפלנד-אטרקציות לאירועים.

את מספר שולחנות המשחק תוכלו לקבוע לפי ממדי השטח בו בחרתם למקם את השולחנות. באתר של כיפלנד קיימים מגוון שולחנות במידות שונות. בדף המוצר תוכלו לבדוק את פירוט המידות ולמצוא את השולחנות המתאימים עבורכם מבחינת הגודל. 

זכרו חשב גם את מיקומם של השחקנים באופן שיאפשר להם חופש פעולה מלא. העדיפו להזמין שולחן משחק אחד פחות מלגרום לצפיפות במתחם המשחקים.

בחרו בשולחן משחק אחד עבור מספר משתתפים

כיפלנד מציעה שולחנות משחק המציבים פתרון עבור שני שחקנים, שלושה, ארבעה ואפילו שמונה. הכירו את שולחנות המשחק האינטראקטיביים מרובי השחקנים של כיפלנד:

  • שולחן הוקי אוויר ל-3 שחקנים
  • שולחן פינק פונג ל-4 שחקנים
  • שולחן כדורגל XL ל-8 שחקנים 

באמצעות פתרון זה תוכלו להכפיל גם את ההנאה של השחקנים ממשחק קבוצתי מהנה יותר.

הבית שלי קטן ואין לי חצר, מה הפתרון? 

לא כל הבתים בישראל מכילים חצר ענקית או מרפסת פתוחה, זה בהחלט מצוי שאף שולחן משחק בודד יהיה יותר מדי עבור שטח הבית. 

במקרים אלו שולפת חברת כיפלנד-אטרקציות לאירועים פתרונות מקופסת האטרקציות המפתיעה שלה: תוכלו להזמין לאירוע יום ההולדת עמדות מולטימדיה שאינן דורשות מקום רב ומהוות פעילות אטרקטיבית מומלצת עבור בני כל גיל. באמצעות משקפיים ייעודיות ומסכי לד באיכות גבוהה יוכלו משתתפי יום ההולדת ליהנות ממשחקים בטכנולוגיות חדשניות, סימולטורים של טיסה, רכיבה באופנוע ועוד לצד פעילויות משותפות לכמה שחקנים בו זמנית. 

אם אין לחם – תאכלו עוגות. אם אין לכם מקום לשולחנות משחק, הזמינו עמדות מולטימדיה מדליקות שיהוו מקור הנאה שאינו נופל מאטרקציות אחרות.

עוד אטרקציות ליום הולדת ביתי

כיפלנד מהווה וואן טופ שופ עבור מגוון אטרקציות וציוד ליום הולדת, כן, גם כשהוא נערך בבית: אטרקציות לבת מצווה, אטרקציות לבר מצווה, מתנפחים ועוד. תוכלו ליהנות משילוב של מתנפח קומפקטי הנכנס במידות של חדר ביתי סטנדרטי עבור יום הולדת מושלם וחווייתי מאוד וכן השכרה של מראת סלפי שאינה תופסת מקום אך יוצרת חוויה משותפת שמזכרת מצולמת בצידה…

כיפלנד מזמינה אתכם ליהנות גם מדוכני מזון במבחר עצום הכוללים דוכנים בשריים, דוכנים חלביים, דוכנים בסגנון פרווה/בריא /טבעוני, בר מתוקים ועוד. כאן תוכלו למצוא גם פינות ישיבה מדליקות שיעצבו את הבית בסגנון מסיבתי עליז: פוטונים, פינות זולה ושרפרפים מקש. כיפלנד מציעה לכם מגוון עסקאות חבילה משתלמות לעריכת מסיבת יום הולדת ביתית מושלמת: חבילת שולחנות משחק ועמדות מולטימדיה וחבילת דוכני מזון באיכות גבוהה. 

יום הולדת בבבית עם כיפלנד

המסיבה שלכם הולכת להיות מושלמת. צוות הייעוץ וההפקה של כיפלנד ידאג למקסום האירוע גם בגזרה הביתית. כיפלנד – הבית להפקת יום הולדת בבית.

שולחנות משחק להשכרה: האם הם יתאימו ליום הולדת בבית?