לקראת אירוע חברה? מחפשים רעיונות לגיבוש חברתי מסעיר שיתאים לעובדים מכל קצוות הסקאלה ובכל הדרגים בהיררכיה הארגונית? אנחנו כאן כדי לפרוש בפניכם את האופנות החדשות בתחום הפקת אירועי החברה עבור העובדים שלכם. למען הגילוי הנאות: בעולם המתוקשר והויראלי של ימינו, הצוות שלכם מכיר היטב את עולם הגימיקים והאטרקציות לאירועי חברה והוא מצפה לחוויה מושלמת לפחות כמו זו שהציעה החברה המתחרה. זה הזמן לפצח ממה מורכב אירוע חברה טרנדי מושלם ולארח את העובדים באירוע שכולו שואו, חוויה ופאן.

העקרונות הפסיכולוגיים מאחורי אירועי חברה טרנדיים

פסיכולוגיה ארגונית המוכרת גם בכינוי פסיכולוגיה תעשייתית, היא ענף העוסק בחקר ויישום תיאוריות ושיטות התערבות במקומות עבודה ובמסגרות ארגוניות נוספות. תחום זה כולל תת ענף בשם פסיכולוגיית צוות והוא שואף להגיע לנוסחה המיטבית לקידום פרודוקטיביות בארגון לצד שמירה על בריאותם הפיזית והנפשית של העובדים בו. במחקר מקיף בנוגע לנתוני השפעה משמעותיים על עובדים נמצא שאירועי חברה מייצרים מוטיבציה בקרב העובדים, מונעים נשירת עובדים ומשפרים את יכולות התפוקה בצורה חיובית. 

טרנדים מובילים לאירועי חברה בסגנון חדשני

דוכני מזון פתוחים במרחב החופשי

המטבח הסטנדרטי כבר פאסה, עולם הקולינריה מצביע ברגליים לארוחות שף במרחב הפתוח בקונספט חופשי: הכירו את דוכני המזון: פתרון הסעדה מנצח שמכניס בכיס הקטן את הארוחה המסורתית לצד שולחן ערוך בקפידה. דוכני מזון מהווים תצורת הגשה חדשנית המאפשרת לכל עובד לבחור את מנת החלומות שלו מבלי שאי מי יציץ לו לצלחת. הדוכנים כוללים הכנה במקום לשמירה על טריות מקסימלית וצילחות מושלם לאכילה ספונטנית בפינות ישיבה ייחודיות. 

דוכני מזון יוצרים אינטראקציה משמעותית בין המשתתפים, מפתחים הכרויות בין עובדים מצוותים שונים ומחזקים קשרים קיימים. רציתם גיבוש? קיבלתם. שימו לב שאם כבר נגענו בפסיכולוגיה של הצוות, מפגשים כאלו, על מנת סושי או טורטיה מקסיקנית מפנקת הם אמצעים להפריית המוחות ולפתרון בעיות באמצעות שיתוף פעולה בין מחלקות וחברי צוות. ככה, באווירה ספונטנית נולדים ערוצי תקשורת חדשים להם עשויה להיות להיות משמעות רחבת היקף על רמת התפוקה בחברה.

העובדים בארגון יהיו מוקסמים מחוויית שף מדהימה בו המנה שלהם מורכבת תוך כדי תנועה והם מקבלים אותה חמה, טרייה ואסתטית מידיו של השף. 

הופעה בלייב

טרנד נוסף שבלעדיו לא ניתן לעבור יום חברה ראוי לשמו הוא הופעה בלייב של שירה, משחק, אלתור או כל הופעת בידור אחרת. בעידן בו כל המדיה חשופה לכל אחד בכל עת, חייבים לגרום לריגוש עוצמתי כדי לעניין את האורחים באמת. כאן ניתן להשתמש בדמות מוכרת מעולם הפנאי והבידור ולהפגיש אותה פייס טופ פייס עם העובדים. חשוב לייצר מופע הקשור לעולם העבודה בכל בעדיפות לקשר ישיר לתחום העובד הספציפי: מומלץ לבחור בסטנדאפ מקצועי המשקף חולשות אנושיות מעולם העבודה ומאפשר לעובדים לצחוק על עצמם ולקבל תובנות חשובות.

השקיעו בבחירת דמויות אטרקטיביות באמת כדי שהאירוע לא יהווה "מריחת זמן" אלא יספק פעילות מגוונת ומרתקת לאורך כל היום כולל לאורך זמן המופע. 

עיצוב קונספטואלי

כפי שכבר הזכרנו, בתקופה בה כל רגע מתועד, מצולם, מוסרט וחשוף ברשת החברתית לביקורת של אינסוף צופים, עיצוב ומיתוג אירוע הם חלק אינטגרלי מפעילות תדמיתית ופרסום. השקיעו בנראות של האירוע באמצעות גיבוש קונספט עיצובי שישיג בולטות ברשת וימתג את הארגון כחברה מובילה. בחירה בקונספט לאירוע כולל עיצוב בעל אמירה וקו אחיד. 

אילו עיצובים יכולים לשרת את המטרה שלכם? תוכלו לבחור בקונספט נופש, עיצוב אוריינטלי, עיצוב בהשראת חיבור לטבע ועוד. פתחו את הראש ונסו לאתר קונספט חדש, ייחודי ומעורר עניין. אל תפחדו להגזים, אל תחששו להעז – ככל שתהיו מקוריים יותר, יצירתיים יותר "ומשוגעים" יותר – כך תביאו פן חדש ומעורר ותתכננו אירוע במגמה מעוררת הדים.

בר מתחלף

טרנד בולט שמאפיין אירועים היום, הוא הבר המתחלף: דוכני מזון שמשנים אופי ומחליפים מנות בהתאם לשעה, לאווירה ולאורחים. כך תוכלו למצוא אירוע הכולל בר פתיחה מושקע של מנות יוקרה מעוצבות, המתחלף לבר כריכים קטנים וכיפיים תוך כדי פעילות ולבסוף, בר מתוקים עשיר שנותן אקורד סיום בעל ארומה משכרת.

הבר המתחלף מציע גיוון, לא מפסיק להפתיע והופך את האירוע לחוויה בלתי נגמרת של טעמים, ניחוחות ומרקמים.

בר משקאות וקוקטיילים

בר משקאות וקוקטיילים מגיע כבר נלווה לדוכני מזון מושקעים, כאן נוכל לפגוש בברמנים מיומנים שמכינים לכל מוזמן קוקטייל באופן אישי. מדובר בפינוק מרענן שמתאים לכל מי שחובב אלכוהול בייחוד כשהוא מוגש באופן אישי על ידי איש מקצוע מתאים. אגב, מלבד טעם ופאן, בר משקאות מביא איתו הרבה שואו. הלבישו את הברמנים במדים ממותגים בלוגו האירוע והפכו אותם לחלק מהמיתוג הכללי.

מיינדפולנס

מי אמר שאירוע חברה חייב לפעול בלי נשימה ולהציע פעילויות מסעירות נון סטופ?! אומנות המיינדפולנס מלמדת אותנו שההנאה האמיתית מתרחשת דווקא בהתבוננות על החוויות הקטנות ובספיגה של ההווה מבלי לברוח אל העתיד בעשייה אינסופית. סדנת מיינדפולנס לחברות וארגונים באירועי גיבוש היא חוויה מעצימה המשלבת הסתכלות פנימה, ניתוק מהסטרס היומיומי ומהעומס הלוחץ. זה הזמן לתת לעובדים להיפגש עם מנגנון הרפיה מרתק שייתן להם כלים לעבודה יעילה יותר ויאפשר להם לעבוד בצורה טובה גם בזמני לחץ. מומלץ לבצע את הסדנה במקום רגוע ושקט ובקבוצות קטנות באזור של פינות ישיבה מחבקות ומפנקות כגון ספסלי זולה או פופים רכים. 

ייתכן מאוד מכל החוויות אותן תציעו לעובדים לכם, חווית המיינדפולנס תיצרב להם כמו הדבר הטוב ביותר אותו הם חוו בהתאם לשלווה המרגיעה ולשקט הנפשי שתרגילי הרפיה בשיטה זו גורמים להם.

שתפו את העובדים בתהליך הפקת אירוע גיבוש 

בסופו של יום, היעד המרכזי של הפקת אירוע חברה הוא לגרום לעובדים להתחבר, להשתייך ולפתח קשרים אנושיים ואישים יותר עם מקום העבודה. מסיבה זו, כדאי מאוד לפנות שירות אל אנשי הצוות ממספר מחלקות ופשוט לתשאל אותם לגבי העדפותיהם לקראת אירוע גיבוש. לעיתים, תוכלו להיות מופתעים מהצעות ורעיונות חדשניים שלא חשבתם עליהם. נוסף על כך, באמצעות מיפוי שאיפות העובדים תוכלו לבצע חלוקת תקציב נכונה ולהשקיע בדברים החשובים להם באמת. 

שימו לב שכמספר העובדים כך תהיינה מספר הדעות, עם זאת, תמיד תוכלו לבצע הערכה כללית מתוך רשימת המשאלות הקולקטיבית ולהגיע לנוסחה שתספק את כלל המזומנים. 

כיפלנד – אטרקציות וטרנדים מובילים לאירועי חברה

חברת כיפלנד אטרקציות לאירועים מובילה באספקת אטרקציות טרנדיות ודוכני מזון אופנתיים במיוחד לאירועי חברה בכל סדר גודל. נציגי החברה ישמחו לתת לכם שירות מושלם הכולל הגעה למקום, הקמה של דוכני מזון לפי דרישות החברה, הכנה, צילחות והגשה. תנו לעובדים שלכם את המקסימום עם כיפלנד ואפשרו להם ליהנות מתפריט עשיר בעיצוב מושלם.

שימו לב, בכיפלנד תוכלו לשכור ציוד לאירועים באיכות גבוהה במיוחד, לצד שירותי תפעול , הובלה ופירוק באמצעותם תוכלו להסיר דאגה להיות פנויים לניהול אירוע בשעת אמת. להזמנת דוכני מזון, ציוד ואטרקציות היכנסו עכשיו לאתר והשאירו פרטים. נציגי החברה כאן כדי לסייע לכם להפיק אירוע חברה חדשני במחיר משתלם ובקלות.