אולי אם לא מספיק דיברו על זה בקול, מוטב שנסיר את הכפפה ונשים את הקלפים על השולחן: לפעמים לנו כמוזמנים, מסיבת בת מצווה היא אירוע משעמם: עוד פעם נאום נמלץ, עוד פעם ארוחה חלבית כמו בת המצווה של אתמול ושלשום, עוד פעם הרקדה עם אורות – די, נמאס. צריך משהו אחר, חדש, מסעיר. כזה שיקנה למסיבה קונספט מרגש ויקפיץ את האווירה באירוע. כשחשבנו על זה מייד עלה לנו השילוב בין קולינריה לעיצוב וידענו ששם נעוצה הנקודה. אנחנו כאן עם 4 רעיונות עיצוב מקוריים הקשורים באספקט הקולינרי ועשויים להפוך את מסיבת בת המצווה שלכם לאירוע מעולם אחר.

טריקים למסיבת בת מצווה בטוויסט חדשני

כשכלת האירוע עומדת מאחורי הדוכן

בעבר, מלכים שרצו לגלות מה דעת העם עליהם היו פושטים בגדי מלכות ולובשים תחתיהם בגדי איכרים בסגנון גס ופשוט. הם היו עולים על כרכרת עץ מעשה עניים ויוצאים לעם שבשדות, שם, היו מגלגלים שיחה עם בני הכפרים ושומעים מה דעתם האמיתית על בית המלוכה בכלל ועל הוד מלכותו בפרט.

נוכל להשתמש בטריק העתיק הזה כשנעמיד את כלת בת המצווה ביומה הגדול כשהיא משמשת כמלצרית בדוכן מזון עשיר – המקום האחרון בו היינו מצפים לגלות את כלת בת המצווה. כאן, בשונה ממטרתו של אותו מלך מאגדות העם המיתולוגיות, שחזר מהר מאוד לכתרו ולמעמדו הרם, נרצה להשיג דווקא קרבה, שבירה של חומת הקרח הראשונית ויצירת טוויסט מפתיע בעלילת אירועי בת המצווה הלעוסה.

אנו ממליצים בצורה כזו לקדם את פני המוזמנים, ליצור פניה אישית ולספר להם בכנות כמה היא שמחה שבאו.

דוכן המבורגר מ'זה מפנק!

מי מאיתנו לא אוהב כריך המבורגר עסיסי? מסיבת בת מצווה יכולה להוות בקלות מסיבת המבורגרים עליזה במיוחד. באמצעות כיפלנד-אטרקציות לאירועים, תוכלו לפתוח דוכן גדול ולהעמיס עליו כריכי המבורגר מכל הסוגים: לחמניות המבורגר במילוי קציצות בשר וקציצות צמחיות על בסיס פטריות, לחמניות מכוסמין, מקמח מלא ולחם מחמצת, תוספת של צ'יפס, חסה, סוגי רטבים, פטריות וביצת עין. עריכת שולחן ההמבורגרים המפתה תיעשה באופן בו כל לחמניית המבורגר מוגשת על מגש עשוי במבוק כשהלחמניה עם כל ה'שלל' תפוסה בשיפוד ייעודי מאורך.

כריכי המבורגר אהובים על בני כל גיל ומהווים מנה מועדפת וארוחה שלמה, מומלץ לשלב סלטים עשירים ומשקאות קלים על מנת להשלים את החגיגה המענגת.

איטליה זה כאן

אם כבר אירוע על בסיס פיצות, פוקאצ'ות, לזניות ורביולי – למה לא להפוך את האירוע למעוצב בסגנון מסעדה איטלקית אותנטית? לכו על זה! תוכלו לשחק בריהוט עץ בסגנון כפרי או בעיצוב אלגנטי מאוד. תלו שלטים באיטלקית ועצבו את האירוע בגווני הדגל של איטליה. בחרו במוזיקה איטלקית מקורית כמוזיקת רקע והלבישו את המלצרים באירוע כמלצרים אירופאים-איטלקיים בצורה מדויקת. האורחים שלכם יותר מישמחו לקחת חלק באווירה הייחודית ולקפוץ לרגע לביקור במילאנו או ברומא בלי לעלות על מטוס.

בת מצווה בקונוס

זה כל כך קל ליצור קונספט ייחודי. לא מעוניינים להתאמץ, אבל חולמים על אירוע רמה אחת מעל? קבלו טיפ קטן: תוכלו להגיש את כל ההיצע הקולינרי באירוע שלכם בתוך קונוסים מנייר ובכך לייצר אמירה מעניינת ונוחות מקסימלית.

מה תוכלו להגיש בקונוס? מה לא?! שניצלונים בציפוי פריך, צ'יפס קריספי, פופקורן עם מלא מלח וטבעות בצל. גם בגזרת המתוק תוכלו ליהנות מהגשה קונוסית מרעננת: קרפ צרפתי, גביעי גלידה, צ'ורוס מתוק, בוטנים מסוכרים ועוד מגוון נשנושים שכיף לאחוז אותם בקונוס ולכרסם תוך כדי שיחה ערה או צפייה בתוכנית אומנותית.

הקונוסים מתאימים במיוחד לבת מצווה הנערכת בחללים קטנים, שם אין אפשרות לפתוח שולחנות ערוכים. הקונוסים המונחים על הבר מהווים דרך יצירתית לגרום לכל אורח ליהנות מבחירה אישית במנה מועדפת תוך אחיזה יציבה בכלי נייר עמיד לשימוש בחום שלאחר השימוש נאסף בקלות לאשפה.

יתרונות נוספים של קונוסים מנייר הם קלות הנשיאה, יכולת ספיגה של מאכלים שומניים, מוצר מתכלה, מחיר זול במיוחד ואפשרות למיתוג הקונוס בלוגו האירוע. מומלץ לבחור בקונוס נייר בצפיפות 90 גרם למטר על מנת למנוע את התפוררות הנייר.

חיה בסרט

קבלו אותה: שחקנית מלידה שכאילו נולדה על במת התיאטרון וכל חייה הם מלודרמה אחת ארוכה. כלת בת המצווה שלכם חובבת משחק? זה הזמן לטפח כישרונות ולהעלות אותם על נס. מסיבת בת המצווה שלה יכולה להוות תפאורה מושלמת לקטעי דרמה בהם היא תככב כמובן, אפשר גם בליווי בני משפחה נבחרים. כאן מגיע החלק המרתק: תוכלו להתאים את העיצוב הכללי לסגנון התקופה של ההצגה הייחודית. התאימו את דוכני המזון לקונספט וקבלו אירוע מרגש, מפתיע ומעורר עניין. איך עושים זאת? תוכלו לבחור תקופה מהעבר ולהתאים את דוכני המזון, השולחנות ולבוש השחקנית הראשית ומשפחתה בתלבושות מתאימות. הוסיפו תאורת אווירה ומוזיקת רקע מהימים ההם והרי לכם אירוע שהוא מנהרת זמן לשאוב את המזומנים לחוויה בסגנון שונה.

כיפלנד – לאירוע בת מצווה נדיר וייחודי

כיפלנד – אטרקציות לבת מצווה הינה החברה המובילה בארץ להפקת אירועים והשכרת ציוד ופעילויות למסיבות ועוד. תוכלו להזמין מגוון סוגי דוכני מזון וכן שלל אטרקציות לבת מצווה שיהפכו את האירוע שלכם לשונה אחר ומלא השראה. אתם מוזמנים ליזום שיחת ייעוץ עם מומחי ההפקה של כיפלנד-אטרקציות לאירועים או להשאיר פרטים באתר לחזרה של נציג בהקדם האפשרי. 

חולמים על מסיבת בת מצווה שתפתיע את המוזמנים? לא מוכנים להזמין אורחים מרחוק בשביל להיות נוכחים ב'עוד מסיבה'? אנו ממליצים לכם ליצור קשר עם כיפלנד ולשכור את הפריטים והאטרקציות הנכונות שיעשו לאירוע שלכם טוב ויעצבו מחדש את מה שהאורחים שלכם ידעו אי פעם עם מסיבות בת מצווה.

טריקים שלא חשבתם עליהם בעיצוב דוכני מזון לאירוע בת מצווה

Leave A Reply