הם צבעוניים, קופצניים ותמיד משמחים – בואו לבחור לכם את כל המתקנים שיעשו לכם ולמוזמנים שמח באירוע, יפעילו את כולם ויותירו את החגיגה תוססת וחיובית לפרק זמן ארוך. והנה עוד כמה סיבות שבגללן שווה לכם להקים מתחם מתנפחים לטובת החגיגה:

מגוון עצום של יתרונות במתחם המתנפחים

כל הילדים אוהבים בילוי בג'ימבורי. זהו המקום המושלם שבו כל ילד וילדה יכולים לקפוץ ולהשתולל בצורה בטיחותית לחלוטין ולסיים את החוויה תמיד עם טעם של עוד. מתחם מתנפחים הוא הדרך הטובה ביותר לסחוף את הילדים לטובת החגיגה ולספק להם שעות של הנאה משותפת, תוך שהמבוגרים נדרשים רק להשגיח מנקודה סמוכה. 

אבל המתנפחים הם לא רק כיף גדול למוזמנים, אלא גם לחוגגים עצמם: הם מסוגלים להחליף חלק משמעותי מהתפאורה והקישוטים שתכננתם ליישם במסיבה והצבעוניות שלהם (לעתים גם הגובה) בולטים למרחוק ומעוררים את החשק להשתתף כאן ועכשיו. בנוסף, המתנפחים עצמם לא מוכרחים להתמקם כאן "סתם כך": הרבה בעלי אירועים מתכננים את מתחם המתנפחים כך שהוא יורכב כתחנות שונות, מה שהופך את האירוע להפנינג ענק ועשיר באפשרויות, שבו אף אחד לא נותר מרותק למסך או בכלל מחוץ לפעילות.

גילאי 6-10
גילאי 6-10

אז מה אפשר להציב בתוך מתחם המתנפחים?

עולם המתנפחים להשכרה הוא עולם עצום, עשיר ומגוון, שבו אפשר לבחור המון סוגי מתנפחים בהתאם לגיל הילדים, כמות המשתתפים ואפילו לפי קונספט החגיגה. תוכלו לבחור האם לפזר כמה מתנפחים שונים בשטח, או להציב רק אחד שמותאם לקטנטנים שאינם יכולים ליהנות מההפעלה המתוכננת, לכלול בתוך המתחם גם מתנפחים שמתאימים למבוגרים, לשלב אותם עם עמדות תחרותיות או ספורטיביות, להפוך את המתחם לפעילות רטובה בחודשי הקיץ ועוד ועוד.

כך תקימו מתחם מתנפחים לפי הגיל:

גילאי 2-5

בגילאים האלה, הילדים נהנים בעיקר מהשהות הפנימית בתוך שטח הקפיצה ולכן ישמחו לעלות ולרדת ממנו באמצעות מתקן הטיפוס והמגלשה, להתגלגל או סתם להתיישב בפנים. מתנפחים אלה בדרך כלל מגיעים עם משטח קפיצה גדול ולעתים בריכה צדדית קטנה שאותה אפשר למלא במים או כדורים. 

אם גיל המשתתפים הוא סביב 4-5 שנים, כבר יהיה אפשר לשדרג את המתנפחים למתקנים מרשימים יותר במראה, למשל באווירת הג'ונגל או הספארי, טירה גדולה, מתנפחים בקונספט מסוים כמו למשל נסיכות, מלך האריות או מיקי מאוס ועוד.

גילאי 6-10

בגילאים אלה כבר כדאי להקים מתחם מתנפחים שמוכוון לכל הגילאים, הן מבחינת גודל שטח המתנפח והן מבחינת רמת הקושי, האתגר או המראה של כל המתנפחים. האפשרויות כאן גדולות יותר, מרשימות יותר והרבה יותר מעניינות: מגלשות סלייד, שילוב בין משטחי קפיצה לקיר טיפוס, מתנפחי אתגרון בהם צריך לעבור מקצה לקצה דרך מכשולים פנימיים שונים ועוד.

גילאי 11 ומעלה

כל הגילאים יוכלו ליהנות באירוע שלכם ממתחם מתנפחים מושלם, הכולל מתנפחים אתגריים מדהימים בסגנון נינג'ה ישראל, וויפאאוט, הר טיפוס, זירות תחרותיות כמו הפלת המתחרה, זירת סומו (עם התחפושות כמובן!), באנג'י ראן, כדורסל זוגי, כדורגל, קליעה למטרה ועוד המון.

בנוסף, אם אתם מתכננים אירוע קיץ שעומדים להשתתף בו מוזמנים מגילאים מגוונים, ייתכן שיהיה שווה לחשוב על מתחם מתנפחים למים שמעניק שעות של בילוי מהנה וחווייתי ושהופך את האירוע שלכם לבלתי נשכח. גם מתנפחי המים יכולים להיות מבוססי אתגרון הכולל מעבר בין מכשולים שונים, מגלשות גבוהות ושוות ואפילו מתנפח בריכה גדול שיאפשר לכולם לצנן את השרב ולבלות באירוע שלכם בלי גבול. אנחנו בכיפלנד נדאג למתנפחים האיכותיים ביותר, שיעשו לכם אירוע שמח ומקורי במיוחד.

Leave A Reply