אירוע בר מצווה הוא עניין חד פעמי שכרוך בהתרגשות, ציפייה וגם צורך בהשקעה רבה. זהו ציון דרך משמעותי עבור החוגג וכל בני משפחתו ולכן הם בוודאי ירצו להרים אירוע מושקע, נוצץ ואטרקטיבי שכולם עוד ידברו עליו. אז איך תפיקו אירוע מקורי ומושקע שישמח את החוגג וירשים את המוזמנים? הנה כמה רעיונות לעשות את זה כמו שצריך:

השקעה בהעצמת החוגג

נכון שהמוזמנים שלכם חשובים, אבל את העצמת החוגג לא תרצו לפספס. לכן מומלץ לשלב בחגיגה צילום קליפ, מצגת או אפילו להציב בכניסה לאולם אותיות ענק עם שם החוגג. אם יש לו גם חברים שירצו להירתם למשימה, אפשר לגבש את כולם להכנת סרטון משותף. עוד אופציה היא לנסות להגיע לכוכבים מקומיים שהחוגג אוהב (שחקני טלוויזיה, שחקני כדורגל, סטנדאפיסטים וכו') ולבקש מהם ברכה מצולמת.

השקעה בהעצמת החוגג
השקעה בהעצמת החוגג

אפקטים לבר המצווה

אף אירוע בר מצווה לא יהיה שלם ללא אפקטים שצובעים וממלאים את הרחבה בהמון עניין ואנרגיות. בהקשר הזה, שווה להוסיף תותח עשן או מכונת שלג מדהימה, לייזרים לרחבה או תוספות לתאורה. בהקשר הזה שווה שלא לזנוח גם את האטרקציות לרחבה שמוגדרות כאפקטים בפני עצמם, כמו בלונים לרחבה בשלל צורות, מקלונים עם צורות מצחיקות כמו משקפיים או שפם, שרשראות זוהרות ועוד. 

אירוע בר מצווה מקושט 

כמובן ששום השקעה לא תהיה שווה אם לא תקשטו את אולם החגיגה בבלונים ובדקורציות שונות למרכז שולחן או בצידי המקום. הקישוטים יכולים להיות גם חבלים תלויים עם תמונות החוגג ובני המשפחה (כולל תמונות מהצילומים המשפחתיים, אם ערכתם כאלה מבעוד מועד), דוכנים עם מתנות קטנות לחוגגים וכמובן עיצוב לפי קונספט, בהתאם למה שהחוגג מאוד אוהב.

עמדות אוכל "אקסטרה"

מלבד המנות המרכזיות באירוע שלכם, המוזמנים ישמחו מאוד לטעמים ולמראות מגוונים יותר, כמו למשל קיר דונאטס מהם שמקשט את האירוע בהמון צבעים, שולחן קינוחים "מפורק" בו הכל מוגש כבופה שבו כל אחד יכול לקחת מה שרק ירצה ואפילו מגשי פינוקים שמסתובבים בין האורחים על הרחבה עם קרמבו, מיני מגנומים, גלידות ועוד. עמדות אוכל שוות לכל אירוע בר מצווה יכולות לקבל גם אופי של "לייט נייט", כמו למשל דוכן פופקורן, עמדת פיצה לילדים, פלאפל ועוד המון.

אטרקציות לאירוע בר המצווה

אחד האלמנטים החשובים ביותר בכל אירוע מושקע וזכיר הוא סוג האטרקציות שיככבו בו. כאן תוכלו להציב עמדות משחק מדהימות ומסכי מולטימדיה, סימולטורים, מתנפחים שמתאימים לבני נוער כמו למשל זירת היאבקות סומו או מסלול נינג'ה ענקי, ליצור מתחם מציאות מדומה, להציב עמדות גיימינג מדהימות או שולחנות פינג פונג או הוקי אוויר. פתרונות מהסוג הזה יאפשרו למוזמנים שלכם (וכמובן לחוגג עצמו) לקבל ערך מוסף משמעותי, תוך שכל אחד יכול לבחור את סוג ההנאה המדויק לו מהאירוע.

ועוד כמה טיפים יעילים למי שמתכנן ממש עכשיו אירוע בר מצווה מהחלומות

  • צרו מראש רשימת מוזמנים והכניסו את כולה לרשימת שידור בווצאפ. כעת, פרסמו בשלושה מועדים: הראשון כהזמנה (רצוי כחודשיים-שלושה טרם המועד), השני כתזכורת בתחילת חודש האירוע והשלישי כתזכורת בשבוע האירוע, או כמה ימים לפניו. 
  • שאלו את האולם מה עוד ניתן להוסיף כשדרוג: עיצוב מיוחד, תאורה מסוימת, מסכים גדולים, פינת ישיבה דקורטיבית, עיצוב למרכזי שולחן וכד'. 
  • העניקו למוזמנים ביציאה מתנה קטנה מכם, כדי שהאירוע יסתיים עם טעם טוב ועם מזכרת יפה שתעניק לו בידול שלא יישכח.
  • תנו לחוגג עצמו להשתתף בקבלת ההחלטות, להחליט על האטרקציות הרצויות או לבחור את סוג הקישוטים. זוהי העצמה לא פחות נחוצה וחשובה עבורו, כחלק בלתי נפרד מהגיעו לגיל מצוות.

Leave A Reply